Bewaren / Weggooien
+10
Shisha
Jerry
Caresses
Pussycat
heartsdale
SarahKey
xxDila
Ella
Reeza
Printje
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bewaren / Weggooien
Bewaar jij veel dingen, of gooi jij ook gemakkelijk weg en ruim je veel op?
Gast- Gast
Re: Bewaren / Weggooien
Ik bewaar teveel en krijg dan af en toe de kriebels en gooi dan veel weg hahahahaa.
We zijn nu aan het verbouwen en er is al het nodige weggedaan.
We zijn nu aan het verbouwen en er is al het nodige weggedaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
En wat voor soort dingen bewaar je dan, en waarom kan je ze uiteindelijk wel weggooien?
Gast- Gast
Allerlei zooi, kaarsjes/schilderijtjes/kussens/boeken/tijdschriften etc etc. Ik bedenk dan of ik het die tijd gemist heb en zo nee gooi ik het weg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik gooi veel weg en probeer zo min mogelijk losse prulletjes te kopen
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Ik gooi veel weg en probeer zo min mogelijk losse prulletjes te kopen
Haha ik ook, maar ik krijg nog wel eens dingen van mensen ook, waar ik eigenlijk niet zoveel mee kan
Gast- Gast
Pippa schreef:Reeza schreef:Ik gooi veel weg en probeer zo min mogelijk losse prulletjes te kopen
Haha ik ook, maar ik krijg nog wel eens dingen van mensen ook, waar ik eigenlijk niet zoveel mee kan
Dat gooi ik ook weg Na een tijdje, dat wel..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Pippa schreef:Reeza schreef:Ik gooi veel weg en probeer zo min mogelijk losse prulletjes te kopen
Dat gooi ik ook weg Na een tijdje, dat wel..
Ik ook, of ik geef het weg aan anderen
Gast- Gast
Ik merk wel dat ik de laatste tijd makkelijker wordt met kleding weggooien, maar spulletjes blijf ik lastig vinden...
Gast- Gast
Ik gooi een hoop weg. Kan niet tegen rommel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik bewaar echt alles.
Ik kan gewoon heel slecht dingen weggooien. Soms dan heb ik even een bui en pak ik een kamer of kast aan, dan vliegt er ook zo een vuilniszak of 2 de kliko in. Maar meestal vind ik het erg moeilijk om dingen weg te gooien. Ben altijd bang dat ik het dan toch weer gaan missen
Ik kan gewoon heel slecht dingen weggooien. Soms dan heb ik even een bui en pak ik een kamer of kast aan, dan vliegt er ook zo een vuilniszak of 2 de kliko in. Maar meestal vind ik het erg moeilijk om dingen weg te gooien. Ben altijd bang dat ik het dan toch weer gaan missen
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan goed opruimen en weggooien. Het maakt niet uit waar het over gaat.
Gast- Gast
Als ik iets grondig schoonmaak gebruik ik de regel: Hebben wij een voorwerp meer als een jaar niet gebruikt? Weg ermee, dan is het kennelijk niet iets wat we gebruiken.
In de laatste weken van de zwangerschap heel veel opgeruimd en schoongemaakt (nesteldrang )
En alles eens goed uitgezocht, keuken, kledingkasten enzo.
In de laatste weken van de zwangerschap heel veel opgeruimd en schoongemaakt (nesteldrang )
En alles eens goed uitgezocht, keuken, kledingkasten enzo.
Ik bewaar veel te veel en dan kleding en schoenen, wat ik eigenlijk nooit draag.
Ook bewaar ik veel frutsels zoals kaarten en tekeningen die ik heb gekregen.
Maar eens in de zoveel tijd dan krijg ik het te pakken en gaat alles weg, dan hou ik een grote schoonmaak, en dan neem ik me voor om niks meer te bewaren, dat gaat dan een tijdje goed.
En later ligt overal weer wat, we hebben gelukkig veel bergruimte..
Ook bewaar ik veel frutsels zoals kaarten en tekeningen die ik heb gekregen.
Maar eens in de zoveel tijd dan krijg ik het te pakken en gaat alles weg, dan hou ik een grote schoonmaak, en dan neem ik me voor om niks meer te bewaren, dat gaat dan een tijdje goed.
En later ligt overal weer wat, we hebben gelukkig veel bergruimte..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Oow ik ben heel makkelijk in weggooien.
Elk jaar ruim ik de zolder op en gooi ik weg wat ik toch niet gebruik. Of ik geef het weg.
Maar met spulletjes van onze dochter kan ik dat nog niet ik heb echt nog alles van haar.
Behalve de dingen die stuk of te vies was om te bewaren.
Elk jaar ruim ik de zolder op en gooi ik weg wat ik toch niet gebruik. Of ik geef het weg.
Maar met spulletjes van onze dochter kan ik dat nog niet ik heb echt nog alles van haar.
Behalve de dingen die stuk of te vies was om te bewaren.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben heel makkelijk in dingen weg doen. Vaak geef ik het weg of breng ik het naar de kringloopwinkel. Echte troep gaat wel meteen de prullenbak in.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb periodes waarin ik alles bewaar, maar ook periodes waarin ik heel gemakkelijk veel dingen weg kan gooien.
Mijn vriend is vooral van het bewaren...
Nu ruim een jaar na de verhuizing staan er nog steeds onuitgepakte verhuisdozen op zolder. Je zou denken dat daar dan spullen inzitten die we niet nodig hebben en we ze eigenlijk ongeopend weg moeten gooien, maarja, dat gebeurt dan ook weer niet
Mijn vriend is vooral van het bewaren...
Nu ruim een jaar na de verhuizing staan er nog steeds onuitgepakte verhuisdozen op zolder. Je zou denken dat daar dan spullen inzitten die we niet nodig hebben en we ze eigenlijk ongeopend weg moeten gooien, maarja, dat gebeurt dan ook weer niet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik ben meer van het opruimen en weggooien en mijn man is meer van het bewaren. Dus dat zorgt nog wel eens voor conflicten hier omdat ik dan (in mijn ogen nutteloze en rommelige) dingen weg gooi die hij (onder het mom van stel je hebt het ooit nog eens nodig) had willen bewaren.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat herken ik wel... Bij iedere klus waarbij er een schroefje, plankje of boutje overblijft, wil m'n vriend 't bewaren 'want dat kan nog wel eens van pas komen' en "mijn opa had dat ook"... Maar m'n vriend is helemaal geen klusser (en z'n opa aannemer, dus die dééd ook echt iets met de overgebleven spullen)...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik gooi redelijk veel weg. Dingen waarvan ik weet dat ik er niks mee ga doen gooi ik weg. Als het cadeautjes zijn blijven ze nog even staan vaak, maar door het vele verhuizen gaan ze dan toch redelijk snel weer weg.
Het enige wat ik vaker uit zou mogen zoeken is mijn kleding .
Het enige wat ik vaker uit zou mogen zoeken is mijn kleding .
Gast- Gast
Eerder was ik nogal van het bewaren en allerlei prullaria kopen. Nu denk ik goed na voor ik wat koop. Ik kreeg helemaal de kriebels van al die spullen plus dat je alles ook maar schoon moet houden. En met 2 honden heb je gauw veel stof en haren natuurlijk. Ik heb al veel verkocht via marktplaats en ik vind het zoveel fijner een lekker oPgeruimd huis. Al die pruttel komt er hier ook niet meer in.
Gast- Gast
De regel dat als ik iets een jaar niet heb gebruikt, het weg moet, zou voor mij echt niet werken. Er zijn genoeg dingen waar ik waarde aan hecht, die ik toch niet ieder jaar gebruik. Sowieso hou ik er niet van om mezelf dat soort regeltjes op te leggen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik gooi heel makkelijk weg, soms te makkelijk, dan bedenk ik me later dat het niet handig was om het weg te doen. Maargoed, we wonen nu ook niet groot, dus als ik veel zou bewaren, dan zouden we er zelf niet meer bij passen.
Gast- Gast
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar de afgelopen 3 jaar ben ik 4 keer verhuisd en steeds dacht ik; wooo, ik heb veel weggegooid..maar ik blijf spullen tegenkomen. Maar het slinkt wel, dus het gaat de goede kant op.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik bewaar in het begin alles en dan krijg ik opeens een opruimwoede en ga dan heel de boel opruimen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV: huren geld weggooien?
» Lamp weggooien?
» Zonnebloemolie weggooien
» Avocado - weggooien?
» Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)
» Lamp weggooien?