Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bewaren / Weggooien

+10
Shisha
Jerry
Caresses
Pussycat
heartsdale
SarahKey
xxDila
Ella
Reeza
Printje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bewaren / Weggooien - Pagina 2 Empty Re: Bewaren / Weggooien

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:51

Jerry schreef:Dat herken ik wel... Bij iedere klus waarbij er een schroefje, plankje of boutje overblijft, wil m'n vriend 't bewaren 'want dat kan nog wel eens van pas komen' en "mijn opa had dat ook"... Maar m'n vriend is helemaal geen klusser (en z'n opa aannemer, dus die dééd ook echt iets met de overgebleven spullen)... Bewaren / Weggooien - Pagina 2 1270000679
Haha mijn vriend heeft die neiging ook. Gelukkig hebben we een zeer ruime kelder Wink

Maar ik moet toegeven: afgelopen jaar hebben we toch al best regelmatig kunnen putten uit de voorraden die hij op deze manier heeft aangelegd, dus het kwam nu toch wel van pas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bewaren / Weggooien - Pagina 2 Empty Re: Bewaren / Weggooien

Bericht  Benthe vr 22 jun 2012 - 1:01

Ik gooi en geef heel veel dingen weg. Soms wel handig, maar het komt ook wel regelmatig voor dat ik of mijn vriend op zoek is naar iets dat ik later weggegooid blijk te hebben. Ook met kleding heb ik dat wel. Eens in de zoveel tijd zoek ik alles uit en wat ik niet meer mooi vind of niet mee draag geef ik aan mijn buurmeisje. Maar soms ben ik dan wel eens op zoek naar kledingstukken (omdat me dat wel weer leuk lijkt/in is) die ik niet meer heb of later bij mijn buurmeisje zie Bewaren / Weggooien - Pagina 2 394967
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bewaren / Weggooien - Pagina 2 Empty Re: Bewaren / Weggooien

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:08

Ik bewaar zo min mogelijk.
Of nou ja spullen waar ik niet weet of ik het weg wil doen of niet zet ik in eerste instantie op zolder neer en eens in de zoveel tijd zoek ik het uit en gaat er heel veel weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bewaren / Weggooien - Pagina 2 Empty Re: Bewaren / Weggooien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum