Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 20:42

O, wat stom! Heb gisteravond mijn bv overgegoten in de flessen voor het ziekenhuis, en dat heb ik op het aanrecht laten staan.

Het ruikt normaal, ziet er niet anders uit, maar is niet meer bruikbaar zeker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Re: Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 20:45

In mijn borstvoedingsboek staat dat verse afgekolfde moedermelk, waar hygiënisch mee omgesprongen is 5 tot 10 uur bij een kamertemperatuur van 20 graden bewaard kan worden. Dus als ze het pas later op de dag krijgen zou ik het er niet meer op wagen denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Re: Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Darius wo 30 nov 2011 - 21:37

eens met freakie, als je het in de morgen geeft dan kan het nog best wel hoor. en anders even bewaren en dan in het badje doen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Re: Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 2:40

Ik zou het er niet meer op wagen, wat ontzettend balen he, als je zo je zorgvuldig afgekolfde melk kan weggooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Re: Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 3:03

In het ziekenhuis durfden ze de gok niet aan, dus hebben ze het weggegooit. Zonde, maar liever weggooien als zieke baby's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weggooien denk ik he? (spoedvraagje) Empty Re: Weggooien denk ik he? (spoedvraagje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum