Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel vr 11 jan 2013 - 6:39

Nou, ik heb me aangemeld hoor!!!
Heb er wel zin in, ga er morgen eens mee knutselen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rebecca vr 11 jan 2013 - 7:06

Ik ga maandag serieus aan de slag smile! Ik heb me gisteren aangemeld, ook toen al mijn dagboek ingevoerd (en best geschrokken van de hoeveelheid punten die dag!), dat ga ik nu dit weekend ook wel doen, maar heb een aantal dingen waarbij ik weet dat het met eten niet helemaal super zal gaan, dus vanaf maandag echt goed aan de slag!
Ik vind trouwens het weekextra echt veel, of ligt dat aan mij? Per dag mag ik 27 punten, en dan had ik iets van 49 weekextra.
Sporten ga ik vanaf volgende week ook weer mee aan de slag. Ik ga 1x per week zwemmen en wil daarnaast nog op de hometrainer. Deze week nog even niks, omdat ik flink ziek ben geweest aan het begin van de week, en nu nog erg moe.

Leuk Parel dat je je ook hebt aangemeld!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel vr 11 jan 2013 - 7:58

Nou Rebecca, ik heb idd ook eens uitgerekend wat ik vandaag heb gegeten, en ook al was het niet zo´n goede dag, ik schrok idd ook! 66 punten ipv de 29 die ik mag haha. Ik moet morgen werken, dus zal gelijk eens beginnen met bewuste keuzes maken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  ForeverLove vr 11 jan 2013 - 8:03

Ik denk dat ik me ook aan ga melden......
vroeg me alleen af wat nouw het verschil is tussen die combi-pas en dat abbonement voor drie maanden (waarbij je het inschrijfgeld gratis krijgt)......
Welke hebben jullie genomen??
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC vr 11 jan 2013 - 8:20

Ik meld me aan, ik ben afgelopen maandag goed gestart. Totdat ik hoorde dat mijn oma overleden was en de week enorm anders verliep dan gepland. Ik ga as. maandag dus weer opnieuw beginnen. Ik heb 8 jaar geleden ook WW gedaan met de Flexipoints en ben toen 30 kilo afgevallen. Inprincipe is dat er nog vanaf, al doet mijn weegschaal het al 6 weken niet meer en vergeet elke keer de batterij. Ik heb de afgelopen tijd redelijk veel gegeten dus zal er best wat bij zijn gekomen.

Ik heb trouwens nu het Propoints boekje liggen en een aantal kookboeken van de WW.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC vr 11 jan 2013 - 8:22

Parel schreef:Doen jullie het online? Niet naar meetings?

Zijn jullie er blij mee?
Gaat het goed?
Veel moeten veranderen in jullie eetgewoontes?
Het lijkt mij qua app wel heel erg fijn, ik ben nogal een controlfreak.

Ik heb het altijd zelf gedaan, ben een paar keer naar de meetings geweest maar meer om producten aan te schaffen. Het is puur bewust worden van je eetgedrag en gewoonten. Ik moet zeggen dat ik nu lees over die app dat ik dat ook best prettig zou vinden. Dus ga even kijken wat er nu allemaal mogelijk is en wat de kosten zijn.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Ooh La La! vr 11 jan 2013 - 8:39

Ik heb heel vaak getwijfeld om me aan te melden aangezien het best duur is.
Nu ik thuis zit in verband met een burn out/ oververmoeidheid leek het me toch wel verstandig om me aan te melden. Ben bang dat ik anders dicht groei omdat sporten echt te veel energie kost nu. Door dit topic ben ik om smile

Als ik de 10% aan houd als doel, dan zit ik op het gewicht dat ik al jaren weer wil hebben. Ideaal dus!

Ik mag 32 punten en heb vandaag 35 verbruikt zag ik. Valt nog mee, maar heb gewoon teveel chocolade gehad.

Hopelijk kunnen we elkaar motiveren en lekkere recepten uitwisselen!

Voor iedereen die ook bezig/begonnen is; succes! :cheering:

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 8:46

Gezellig dat er meer meiden bijkomen! Ik heb net weer boodschappen gedaan voor volgende week. Ik heb veel groente meegenomen. Fruit eet ik altijd op mijn werk (ik betaal 2,50 per dag en dan lunch ik op mijn werk met brood/salade/fruit/rauwkost etc., voor alles wordt gezorgd) dus dat koop ik eigenlijk nooit extra. Ik vind die zakken diepgevroren verse groente echt een uitvinding! :cheering: Scheelt een hoop snijwerk (daar heb ik echt geen zin meer in als ik om 18.00 - 18.15 uur thuis ben en nog moet beginnen met koken).

Mijn voorlopige dinerlijstje voor aankomende week ziet er nu zo uit:
Morgen ga ik uit eten met een paar meiden van hier, dus daar heb ik al mijn extra weekpunten voor gespaard Wink
Zondag: ovenschotel, verse groenten met kipfiletblokjes in een ovenschaal en daaroverheen een laagje aardappelpuree.
Maandag: Stamppot zuurkool met een gehaktbal van mager rundergehakt.
Dinsdag eet ik bij mijn moeder, zij doet ook weight watchers dus het wordt zeker iets gezonds, maar ik weet nog niet wat.
Woensdag: Steak du boeuf, ovenfrites en sla.
Donderdag: Gebakken aardappeltjes (in olijfolie, niet in boter), broccoli en zalmfilet.
Vrijdag: Broccoli, geroerbakt met biefstukreepjes, zilvervliesrijst en ketjap. Wellicht dat ik er nog meer groenten bij mik.

Volgens mij is dat best een net lijstje toch? Wel bijna iedere dag aardappels, maar daar neem ik altijd weinig van, en dan extra groente erbij. Wat eten jullie als tussendoortjes? Ik moet altijd iets kiezen wat makkelijk meekan naar mijn werk. Tot nu toe is het steeds iets van kwark (heb een bak in de koelkast op mijn werk staan), knackebrot of fruit. Maar ik ben er nu al een beetje klaar mee. Ik heb deze week ontbijtkoek meegenomen bij de supermarkt, en volkoren soepstengels.

Voor 's avonds heb ik komkommer en rauwe worteltjes, ik mis echt een zak chips op de bank. Ik denk echt dat ik dat het allermoeilijkste vind, dat ik 's avonds niets mag snacken. Dat is zo'n gewoonte bij mij, op de bank voor de tv met iets lekkers. Maarja, even doorbijten!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel vr 11 jan 2013 - 10:50

Wat een gezelligheid!
Is het misschien een idee een tabelletje te maken?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine vr 11 jan 2013 - 11:19

Aardappels zijn juist hardstikke gezond. Ik snap die angst voor koolhydraten (al wil ik hiermee niet zeggen dat het voor jou geldt) niet zo. Koolhydraten heb je gewoon nodig om te functioneren.

Het is verhoudingsgewijs wel duur. Maar blijvend afvallen zonder mijn spijsvertering om zeep te helpen is mij het geld waard.

Maar nu even uitbuiken, volgens mij heb ik 10 kilo nachos op. laughcry
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Elliot vr 11 jan 2013 - 11:22

Rovine schreef:Aardappels zijn juist hardstikke gezond. Ik snap die angst voor koolhydraten (al wil ik hiermee niet zeggen dat het voor jou geldt) niet zo. Koolhydraten heb je gewoon nodig om te functioneren.


Haha ik at vroeger bij mijn moeder echt iedere dag brood 's morgens, brood tussen de middag en aardappelen, rijst of pasta bij het avondeten. Toen was ik hartstikke dun. Maar omdat hier op het forum zo vaak benoemd is dat het slecht is om zoveel koolhydraten te eten dacht ik echt dat ik of brood, of aardappels moest eten. Maar dat is dus niet zo?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Rovine vr 11 jan 2013 - 22:27

Koolhydraten weglaten is leuk voor de korte termijn. Je ziet het vrij snel terug op de weegschaal, maar verliest vooral spierweefsel en vocht. Juist dat eerste heb je nodig om je verbranding op peil te houden, aangezien die spieren in rust ook verbranden. Hoop dat die antikoolhydraathype snel overwaait, mijns inziens is het vrij ongezond.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Ooh La La! za 12 jan 2013 - 0:53

In het verleden heb ik heel wat verschillende dieten geprobeerd, waaronder vooral koolhydraatarme. Het probleem hiermee is dat je veel van je normale eetpatroon moet weglaten. Dit is korte tijd wel vol te houden, maar zodra je weer gewoon gaat eten is alles er snel weer aan.

Ik heb ook een tijdje calorieën geteld. Dit werkte ook erg goed, maar vergt veel discipline. Hierbij at ik alles wat ik lekker vind, zoals pasta's en af en toe een chocolaatje ofzo, maar ik woog echt alles af en voerde het tot op de gram nauwkeurig in. Door het tellen van calorieën ben ik veel bewuster naar producten gaan kijken. Het verschil tussen een appel en een gevulde koek wist ik wel, maar er zijn zoveel producten die een gezonder alternatief hebben. Pasta met roomsaus werd nu pasta met ricotta bijv. Dat soort kleine "verbeteringen" zitten er gelukkig nog steeds in smile

Ik hoop met WW hetzelfde te bereiken, zonder obsessief te moeten wegen etc.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Pandora za 12 jan 2013 - 1:03

_Lana_ schreef:
Pandora schreef:Als je nog een paar maandjes geduld hebt doe ik met je mee Very Happy

Haha, als ik een paar maandjes wacht, ben ik helemaal tonnetjerond denk ik Laughing .
Maar je mag dan gewoon weer aansluiten hoor Wink .

Zag plotseling dit topic weer voorbij komen... Ik heb besloten om het Straight Away (net zoiets als cambridge) te gaan doen aangezien ik (helaas) zo'n 20 kg ben aangekomen en na de bevalling nog maar weinig ben kwijtgeraakt... Weight watchers - Pagina 2 1371890812
Ik hoop hiermee wat sneller resultaat te zien dan bij WW, vandaag mijn tweede dag! Woensdag weer wegen.

Succes allemaal!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC za 12 jan 2013 - 4:47

Wie heeft hier nu allemaal de combi pas aangeschaft? Ik vraag me nl. af of de app ook op een Android telefoon kan...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel za 12 jan 2013 - 6:36

Ik heb alleen de app, dus geen combi pas, en een iPhone.. Maar lijkt me wel, toch?

Is een gewone bruine boterham echt 3 punten?
Ik eet er elke middag 4.. Salade vind ik echt niet lekker en ook niet vullend..
Is er een ander alternatief?

En wat zijn dingen qua avondeten dat jullie eten?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Arwyn za 12 jan 2013 - 6:41

Parel: Is het geen idee om ander brood te eten?
Het ene brood vult meer dan het andere, misschien heb je er dan genoeg aan 2.
Ik eet meestal 4 broodjes over de hele dag. Tussen de middag dan een appel erbij bijvoorbeeld, of een kopje bouillon.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Parel za 12 jan 2013 - 8:45

Ik eet al gewoon normaal bruin brood, heb een ontzettend actief beroep tegenwoordig, heb het wel echt nodig.. Ga me nog eens verder verdiepen maar het viel me zooo tegen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC za 12 jan 2013 - 9:11

Ik ben er niet helemaal bij geloof ik, ik dacht serieus dat de app alleen in combinatie met de combi pas kon. Had dus nog niet in de app store gekeken Weight watchers - Pagina 2 827601 ben 'm nu (hopelijk is het de goede) aan het downloaden maar hij is traaaaag!

Hier ook iemand die 4 en soms wel meer boterhammen per dag eet, met Flexipoints was dat een stuk minder punten. Maar goed, ik ben de hele dag actief op het werk en thuis dus heb echt die boterhammen nodig. Miss. ga ik het wat meer verdelen over de hele dag dus meer in kleine delen eten. Kijken of dat werkt.

Vandaag in elk geval een goede start gemaakt, 1.5 uur lekker gewandeld buiten.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Merai za 12 jan 2013 - 9:15

Ik doe ook weer mee! Ik ben tussentijds gestopt (maar gelukkig wel op gewicht gebleven) en dit is het moment om weer verder te gaan! Ik wil nog ruim 6 kg kwijt, dus dat moet te doen zijn! Ik ben lid van ww online en gebruik de app, ideaal! Ik mag trouwens 26 punten per dag en dat lukt opzich prima maar ik ben de laatste tijd te lui geweest om het in te vullen. Schop onder mijn kont graag smile En hai Ooh la la, gaan we binnenkort weer een (ww) date plannen? smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC za 12 jan 2013 - 9:18

Ik zit nu even naar de app te kijken, maar als je geen lid bent kun je er barweinig mee. Ik denk dat ik dan toch de combi pas ga aanschaffen, zo kan ik gewoon onbeperkt gebruik maken van dingen. Ga me morgen even inlezen en anders rijd ik woe. even naar de cursus hier voor informatie.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Blush_ za 12 jan 2013 - 9:32

Wat leuk dat er een WW-topic is !! Ik zou hier ook heel graag willen meeschrijven !

Sinds 1 oktober heb ik me aangemeld bij WW-online. Na de zwangerschap ging ik ervan uit dat met de BV de kilo's eraf zouden vliegen (dat hadden ze me toch verteld), maar niet dus! Ik bleef hangen op 5 kilo boven mijn pre-zwangerschapsgewicht. Voor Kerst was ik 6 kilo afgevallen, maar met de feestdagen is er nu weer 2 kilo bij... Ik zit op 77,7 kg bij een lengte van 1,74 (BMI van 25,6). Tegen 14 april zou ik graag weer 70 kg wegen, dan is het de eerste verjaardag van mijn dochter en wil ik er straaaaalend uitzien Wink.

Degene die de app hebben: werkt die ook op een android-telefoon (ik heb Samsung)? Ik vrees dat België daarin weer achter gebleven is, op onze site is enkel de iPhone-app te vinden.
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC za 12 jan 2013 - 9:35

Blush: ja het werkt op een Android tel. alleen vind 'm dus niet geweldig. Vind m erg basis, maar jij bent aangemeld bij WW online dus dan zou jij alle toegang hebben op alles.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Ooh La La! za 12 jan 2013 - 9:54

Merai schreef:Ik doe ook weer mee! Ik ben tussentijds gestopt (maar gelukkig wel op gewicht gebleven) en dit is het moment om weer verder te gaan! Ik wil nog ruim 6 kg kwijt, dus dat moet te doen zijn! Ik ben lid van ww online en gebruik de app, ideaal! Ik mag trouwens 26 punten per dag en dat lukt opzich prima maar ik ben de laatste tijd te lui geweest om het in te vullen. Schop onder mijn kont graag smile En hai Ooh la la, gaan we binnenkort weer een (ww) date plannen? smile

Hey! Lijkt me een goed idee, Kunnen we elkaar een schop onder de kont geven smile
En bijkletsen natuurlijk!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Lilypie za 12 jan 2013 - 10:08

Weet iemand misschien of je de weight watchers boodschappengids ook los kan kopen?
Heb er laatst 1 overgekocht maar deze is helaas nooit aangekomen via de post....
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 2 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum