Vraag het de forummer
+39
slaatje
Kowalski
litllejoy
Sarah1985
Esperanza
Caro
LDJ
Inge
heartsdale
Discordia
Ibbeltje
Zora
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Stuiterbal
Roza
sterremaan
_Nina
Bliss
Feline
Minx
Tania
_Lacey_
rapa nui
Sjaantje
Mamsie
Blair
June
Rush
Bazinga
Bubbelicious
Lejow
Rumble
Burn
Marin
Snoes
Blond
Lavendel
43 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag het de forummer
Kenya schreef:Tania schreef:Weet iemand hoe het met Sterremaan gaat?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad.
En ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb haar op facebook, veel weet ik niet want echt contact heb ik niet, maar aan har statussen te zien heb ik wel het idee dat ze het niet makkelijk heeft en haar lichaam haar vaak in de steek laat.Lejow schreef:Kenya schreef:Tania schreef:Weet iemand hoe het met Sterremaan gaat?
Dat vroeg ik me ook af inderdaad.
En ik ook!
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
©Lejow pff wat moeilijk voor jou van je moeder. En ook moeilijk voor je moeder, dat die periode is geweest. Ik kan mij voorstellen dat je het lastig vind en heel erg moeilijk dat ze niets herinnerd van jou buik en de mooie B. Maar, dat niet alleen, iets wat onwijs belangrijk voor jou is ze eigenlijk in jou ogen redelijk heeft meebeleefd lijkt dan weg te zijn. Ik hoop dat ze thuis toch redelijk aansterkt en ze haar onder controle kunnen krijgen met de pijn. Die ze nu heeft.
©Ooh sorry naam is mij even ontschoten, maar fijn dat je weer deels aan het werk bent. En gelukkig psychisch niet van de harde klappen achteruit maakt.
© Sjaantje wat fijn om te lezen hoe het je vergaan is. Met mijn gedachten was ik ook vaak bij jou. En je herstel.
Dan was er nog iemand met haar bed.
Ik vroeg mij gewoon af hoe het met iedereen gaat. En ik heb veel gemist en ga ik helaas nog meer missen denk ik. Maar, er hebben natuurlijk wat dames een naam verandering ondergaan. Dus ik zou wel vaak de kluts kwijt zijn.
Het houd hier niet over zoals al eerder geschreven werd door iemand. Ik heb helaas geen goede dagen meer. Maar, soms een goed moment op een dag. Verder niet echt veel meer. Ik probeer wel alles door te zetten. Maar ga ik een stap te ver dan is het meteen hopeloos. Storm houd mij wel lekker bezig hoor. Na mij val uit de ambulance ben ik flink uit de running geweest. En helaas ben ik er nog niet. Ook hebben de artsen het min of meer opgegeven.
Ik verheug mij wel ontzettend op mijn vakantie week 16 Juli we gaan naar leuke plaatsen toe. En ik hoop dat ik zelf alles normaal kan volgen. Want veel gaat langs mij heen.
Net, zoals dit forum vele dingen passeren ook al wil ik het niet. Ik wil jullie allemaal volgen. Maar het lukt gewoon niet meer.
Ook ben ik doorgestuurd nu naar UMC Radboud omdat gynaecologisch iets niet helemaal in orde is. De tumor merkers in mijn bloed blijven te hoog. Dus, nu willen ze toch dat het verder onderzocht word. En ik kan er ook al snel terecht.
Alleen na de val uit de ambulance weigerden ze mij langer te vervoeren. En was ik de sjaak. flink balen dus. Ik heb ander halve maand geknokt om mijn vervoer weer terug te krijgen.
En, daarbij het lichamelijke leed wat er nu nog speelt kunnen ze niets aan doen. Maar ik ben allang blij, dat ik mijn vervoer weer terug heb. Dus, ik ben er nog wel alleen niet meer zo vaak als ik zou willen. Ik doe mijn best. En mis jullie allemaal. Dikke knuffel to you all.
©Ooh sorry naam is mij even ontschoten, maar fijn dat je weer deels aan het werk bent. En gelukkig psychisch niet van de harde klappen achteruit maakt.
© Sjaantje wat fijn om te lezen hoe het je vergaan is. Met mijn gedachten was ik ook vaak bij jou. En je herstel.
Dan was er nog iemand met haar bed.
Ik vroeg mij gewoon af hoe het met iedereen gaat. En ik heb veel gemist en ga ik helaas nog meer missen denk ik. Maar, er hebben natuurlijk wat dames een naam verandering ondergaan. Dus ik zou wel vaak de kluts kwijt zijn.
Het houd hier niet over zoals al eerder geschreven werd door iemand. Ik heb helaas geen goede dagen meer. Maar, soms een goed moment op een dag. Verder niet echt veel meer. Ik probeer wel alles door te zetten. Maar ga ik een stap te ver dan is het meteen hopeloos. Storm houd mij wel lekker bezig hoor. Na mij val uit de ambulance ben ik flink uit de running geweest. En helaas ben ik er nog niet. Ook hebben de artsen het min of meer opgegeven.
Ik verheug mij wel ontzettend op mijn vakantie week 16 Juli we gaan naar leuke plaatsen toe. En ik hoop dat ik zelf alles normaal kan volgen. Want veel gaat langs mij heen.
Net, zoals dit forum vele dingen passeren ook al wil ik het niet. Ik wil jullie allemaal volgen. Maar het lukt gewoon niet meer.
Ook ben ik doorgestuurd nu naar UMC Radboud omdat gynaecologisch iets niet helemaal in orde is. De tumor merkers in mijn bloed blijven te hoog. Dus, nu willen ze toch dat het verder onderzocht word. En ik kan er ook al snel terecht.
Alleen na de val uit de ambulance weigerden ze mij langer te vervoeren. En was ik de sjaak. flink balen dus. Ik heb ander halve maand geknokt om mijn vervoer weer terug te krijgen.
En, daarbij het lichamelijke leed wat er nu nog speelt kunnen ze niets aan doen. Maar ik ben allang blij, dat ik mijn vervoer weer terug heb. Dus, ik ben er nog wel alleen niet meer zo vaak als ik zou willen. Ik doe mijn best. En mis jullie allemaal. Dikke knuffel to you all.
Sterremaan, jeetje dat is niet niets. Pff uit de ambulance gevallen? Jeetje zeg. Gelukkig dat ze je nu wel weer willen vervoeren.
Veel sterkte voor jou!
Veel sterkte voor jou!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ohh lieve sterremaan ik wil je een dikke geven !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat verdrietig om te lezen Sterremaan Ik wens je het allerbeste!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Wat treurig, Sterremaan. Bizar hoe er dan ergens nog steeds iets optimistisch in je bericht zit. Je bent zo'n doorzetter, wat een respect heb ik daarvoor zeg.
Heel veel sterkte en ik duim voor zoveel mogelijk goede momenten!
Heel veel sterkte en ik duim voor zoveel mogelijk goede momenten!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Wat vind ik dit ontzettend naar om te lezen Sterremaan! Ik hoop met Hadewijch mee op mooie momenten voor jou en Storm! Wat verschrikkelijk ook dat de artsen beginnen op te geven, hoe sta je hier zelf in? Wat moet dit moeilijk zijn allemaal en wat ben je sterk. Ik heb ontzettend veel bewondering voor jou! Liefs
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dank jullie wel allemaal, erg lief. Mijn optimisme wil ik ook niet verliezen. En dankzij mensen om mij heen en jullie, kan ik die nog lang behouden. Ik probeer nog steeds te kijken, na alles wat nog wel lukt en kan. Dan niet rechts om gaan we links om. Keep the faith. Alleen ja soms, soms breek ik hierin ook af. Maar, ja hoe sta ik er zelf in, ik zelf heb het nog niet opgegeven. Ik heb wel wat dingen bijgesteld en nu ik dat heb gedaan heb ik een beetje rust gevonden. Zoals de zware vragen beantwoorden, wat als ik door een stik aanval in een coma kom. Wel of niet reanimeren enz enz. Nu ik deze vragen heb beantwoord. En eigenlijk mijn eigen begrafenis heb door besproken, heeft het rust gekregen. En heb ik gezegd zolang ik nog oprecht kan lachen op een dag. Dan, wil ik blijven. En dit klinkt misschien hard, zeker als je 31 bent en je moet er al over na denken. Maar, ik keek om mij heen en zag dat dit niet alleen mij overkwam. Het is nu nog even afwachten wat het UMC kan gaan doen. En of ik dat lichamelijk ga vol houden. Maar eens komt het goed. Dus ik probeer zoveel mogelijk mee te komen als ik kan. En ook dankzij jullie, en dat wil ik nogmaals zeggen, weet ik dat er heel veel en dan ook heel veel mensen achter mij zullen staan.
Lieve Sterremaan, ik heb er even geen woorden voor en zit met een dikke brok in m'n keel na het lezen van je update. Wat moet het moeilijk zijn om keer op keer tegenslag te krijgen! Gelukkig heb je Storm, die voor je zorgt en je lieve vriendje is. En alle mensen om je heen.
Heel dikke knuffel en ik wens dat je nog veel mooie momenten zal hebben!
Liefs, Sjaantje
Heel dikke knuffel en ik wens dat je nog veel mooie momenten zal hebben!
Liefs, Sjaantje
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ach jeetje, wat naar om te lezen Sterremaan
Hele dikke knuffel
Hele dikke knuffel
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wauw Sterremaan, wat ben jij sterk!
Ik hoop net als veel andere meiden van dit forum dat je nog veel mooie momenten mag beleven.
Heel veel sterkte!
Ik hoop net als veel andere meiden van dit forum dat je nog veel mooie momenten mag beleven.
Heel veel sterkte!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jeetje Sterremaan wat een verhaal. Ook ik hoop voor je op mooie momenten. Ik vind het heel knap van je dat je ondanks alles toch nog vaak positief weet te blijven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Sterremaan, wat heftig allemaal zeg Heel veel sterkte de komende tijd... Is die leuke Storm nog steeds zo ondeugend???
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Sterremaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sterremaan
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Sterremaan
Heel veel sterkte..
Heel veel sterkte..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Sterremaan ik kan ook niks anders zeggen dan je een hele grote knuffel te geven en dat je zo'n topper bent.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sterremaan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Jeetje Sterremaan .
Ik vind het erg knap dat je ondanks alles zo positief blijft!
Ik vind het erg knap dat je ondanks alles zo positief blijft!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Sterremaantje toch
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
©Zora haha nee Storm doet het juist super goed. Door de achteruit gang heb ik hem veel dingen bij moeten leren. Nu doet hij zelf zijn jas aan en ik hoef alleen maar de klikken. Hij heeft ook nu twee keer mij gered. Door hulp in te schakelen. En, helpt mij erg bij aanvallen zodat ik mij niet bezeer. Het is wat dat betreft echt een wonder hond.
En, hij doet alles voor mij.
Een grappig verhaal Storm is helemaal zot van, de slinger apen van de Deka hij heeft er al twee helemaal gaar gespeeld. En het is net een klein kind die aap moet overal mee naar toe. Hij heeft er gelukkig nu weer twee. Haha zelf ADLérs zijn op zoek op rommelmarkten voor mij naar die gekke apen. Dus ik vertelde dat zo in de winkel heeft de manager gebeld met het hoofdkantoor, en ik kom weer in de winkel word er een grote tas achter op mij gehangen. En, die zit bomvol met de kleine slinger apen. Storm is er helemaal blij mee. En ik ook, want ik heb geen zielige hond meer. Echt zo lief. En laatst heb ik dankzij Storm zijn verhaal een tas met boodschappen gewonnen bij de AH. Echt zo super allemaal dingen die ik anders niet kan kopen, zaten er nu in. Ik voelde mij zo verwend.
Dus, ach dat zijn de momenten waar ik het meest van geniet. En dat als ik er maar even uit kan al is het midden in de regen gewoon geweldig. En Storm ja, daar ben ik heel erg trots op.
En, hij doet alles voor mij.
Een grappig verhaal Storm is helemaal zot van, de slinger apen van de Deka hij heeft er al twee helemaal gaar gespeeld. En het is net een klein kind die aap moet overal mee naar toe. Hij heeft er gelukkig nu weer twee. Haha zelf ADLérs zijn op zoek op rommelmarkten voor mij naar die gekke apen. Dus ik vertelde dat zo in de winkel heeft de manager gebeld met het hoofdkantoor, en ik kom weer in de winkel word er een grote tas achter op mij gehangen. En, die zit bomvol met de kleine slinger apen. Storm is er helemaal blij mee. En ik ook, want ik heb geen zielige hond meer. Echt zo lief. En laatst heb ik dankzij Storm zijn verhaal een tas met boodschappen gewonnen bij de AH. Echt zo super allemaal dingen die ik anders niet kan kopen, zaten er nu in. Ik voelde mij zo verwend.
Dus, ach dat zijn de momenten waar ik het meest van geniet. En dat als ik er maar even uit kan al is het midden in de regen gewoon geweldig. En Storm ja, daar ben ik heel erg trots op.
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
Pagina 4 van 6