Vraag het de forummer
+39
slaatje
Kowalski
litllejoy
Sarah1985
Esperanza
Caro
LDJ
Inge
heartsdale
Discordia
Ibbeltje
Zora
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Stuiterbal
Roza
sterremaan
_Nina
Bliss
Feline
Minx
Tania
_Lacey_
rapa nui
Sjaantje
Mamsie
Blair
June
Rush
Bazinga
Bubbelicious
Lejow
Rumble
Burn
Marin
Snoes
Blond
Lavendel
43 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag het de forummer
©Marin ik heb natuurlijk veel dingen gemist maar, ben je inmiddels alweer verhuisd?
© Lejow hoe is het met de kleine B? En hoe vind je zelf de moederschap gaan ondanks alles wat er naast gebeurd?
Hier was ik even heel erg benieuwd naar.
©En hoe is het met Lotus?
© Lejow hoe is het met de kleine B? En hoe vind je zelf de moederschap gaan ondanks alles wat er naast gebeurd?
Hier was ik even heel erg benieuwd naar.
©En hoe is het met Lotus?
Ja, ik ben twee weken geleden gaan samenwonen met m'n vriend. Woon nu vlakbij Amsterdam. Weer heel anders, maar het is hier heerlijk! Woon jij nog steeds in dat appartement waar ik toen op bezoek ben geweest? Je woont daar erg mooi. Ik moet nog altijd aan je denken als ik de reclame van Hulphond zie, nu ik weer wat meer verdien, wil ik daar misschien wel eens wat doneren. Als ik lees wat Storm allemaal kan en voor jou doet, dan ontroert me dat echt enorm.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sterremaan, ik vind jou echt een kanjer!! Ontzettend veel beterschap!
Gast- Gast
Oh Sterremaan.. ik zit hier echt met een dikke keel naar je verhaal te staren. Wat een moed heb jij. KAn er niks anders van maken..
Dan mag ik nu nog zoveel tegenslagen hebben, ik kan alleen maar van je leren en hoe geweldig jij het doet en hoe je nog steeds in het leven staat. Ik hoop oprecht dat je iedere dag nog mag lachen, dat je genoeg positieve mensen om je heen hebt en dat je geniet van die kleine dingen. Ik zou graag eigenlijk iets voor je willen doen..
Dan mag ik nu nog zoveel tegenslagen hebben, ik kan alleen maar van je leren en hoe geweldig jij het doet en hoe je nog steeds in het leven staat. Ik hoop oprecht dat je iedere dag nog mag lachen, dat je genoeg positieve mensen om je heen hebt en dat je geniet van die kleine dingen. Ik zou graag eigenlijk iets voor je willen doen..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heftig, Sterremaan.. Ik heb zoveel respect voor je! Je instelling is echt geweldig, geen woorden voor. Kunnen een hoop mensen wat van leren..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat heftig Sterremaan!
Ik vind het fijn om te lezen dat je zo ontzettend veel steun aan Storm hebt. Heel bijzonder!
Ik vind het fijn om te lezen dat je zo ontzettend veel steun aan Storm hebt. Heel bijzonder!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik vraag me ook af of je 'Luce' uitspreekt als: 'Loetsje' of als 'Luutsje' of als 'Luus'...
Gast- Gast
Ik spreek 'm uit als Luce zoals het er staat, op z'n Frans, Luus, of Luuse dus. Is een Franse naam en ik vind het een van de mooiste namen ooit, staat al jaren op m'n lijstje Vind het zo leuk maar ook gek dat deze forumster nu Luce heet. Elke keer als ik die naam zie, maakt m'n hart echt een sprongetje, zo mooi vind ik het.
Volgens mij spreekt zij het ook zo uit zoals ik het zeg, en niet op z'n Italiaans Loetsje
Volgens mij spreekt zij het ook zo uit zoals ik het zeg, en niet op z'n Italiaans Loetsje
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
©Marin wow samen wonen heerlijk zeg. Haha ik heb jou kaart nog steeds in die grote witte kast in mijn kamer staan. Kijk er vaak na en denk die heeft vaak moeten verkassen. En met de sinterklaas meeting zei je nog dat je niet meer ging. Haha, en zie nu een paar jaar later. Heerlijk joh. En met een vriendje helemaal super... Ik woon inderdaad nog heerlijk in mijn appartement, vind het heerlijk. En geniet nog elke dag dus tja ga ook niet weg hoor.
©Caro Ik zeg altijd ieder huisje heeft zijn of haar kruisje. Wat jij nu allemaal op je bordje krijgt is ook niet mals. En een groot drama voor jou. En weet je ik ben ook mens en kan soms ook wel eens denken krijg allemaal de klere. Maar, daarna dan sta ik weer op en denk oke, we proberen er weer iets van te maken. Maar, dat dit vanzelf sprekend is. Is niet zomaar... Echt soms hangt er hier ook een donder wolk. Maar ik laat het ook gewoon toe. En weet je jij mag dit ook. Gewoon doen, want het is niet niets,
En dames vergeet niet, dat ik ook veel aan jullie heb de gezelligheid, de andere topics, waar veel gebeurd, ik probeer alles mee te lezen. En zo de wereld een stukje mee te krijgen. Ja ja Yes dat kan ook door jullie. Dus dames het is niet anders helaas, ik ben blij met keuzes die ik heb gemaakt,. Sta erachter, hoe moeilijk het ook gaat worden in de toekomst voor mijn naasten. Tot die tijd gaan we nog gewoon heel veel beleven.
En ja Storm, is mijn maatje mijn kanjer. En Marin als je geld wilt geven in de toekomst geef het dan aan Stichting de click/ Hond kan de was doen. Daar komt Storm vandaan.
Ik wilde een foto plaatsen maar dit ging niet helemaal lukken. Dus de volgende keer beter.
©Caro Ik zeg altijd ieder huisje heeft zijn of haar kruisje. Wat jij nu allemaal op je bordje krijgt is ook niet mals. En een groot drama voor jou. En weet je ik ben ook mens en kan soms ook wel eens denken krijg allemaal de klere. Maar, daarna dan sta ik weer op en denk oke, we proberen er weer iets van te maken. Maar, dat dit vanzelf sprekend is. Is niet zomaar... Echt soms hangt er hier ook een donder wolk. Maar ik laat het ook gewoon toe. En weet je jij mag dit ook. Gewoon doen, want het is niet niets,
En dames vergeet niet, dat ik ook veel aan jullie heb de gezelligheid, de andere topics, waar veel gebeurd, ik probeer alles mee te lezen. En zo de wereld een stukje mee te krijgen. Ja ja Yes dat kan ook door jullie. Dus dames het is niet anders helaas, ik ben blij met keuzes die ik heb gemaakt,. Sta erachter, hoe moeilijk het ook gaat worden in de toekomst voor mijn naasten. Tot die tijd gaan we nog gewoon heel veel beleven.
En ja Storm, is mijn maatje mijn kanjer. En Marin als je geld wilt geven in de toekomst geef het dan aan Stichting de click/ Hond kan de was doen. Daar komt Storm vandaan.
Ik wilde een foto plaatsen maar dit ging niet helemaal lukken. Dus de volgende keer beter.
Marin schreef:Ik spreek 'm uit als Luce zoals het er staat, op z'n Frans, Luus, of Luuse dus. Is een Franse naam en ik vind het een van de mooiste namen ooit, staat al jaren op m'n lijstje Vind het zo leuk maar ook gek dat deze forumster nu Luce heet. Elke keer als ik die naam zie, maakt m'n hart echt een sprongetje, zo mooi vind ik het.
Gast- Gast
jeetje Sterremaan wat ben jij een sterke vrouw. En wat fijn dat je zoveel steun hebt aan storm. Geweldig dat een hond dat allemaal kan.
Ik was voorheen hilda.
Ik was voorheen hilda.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wow Sterremaan, het is al eerder gezegd maar wat ben je een sterke vrouw. En wat heb je en goed maatje aan Storm!
Ik ken niet je verhaal niet helemaal maar heb hier en daar er wel wat over gelezen..
Ik ken niet je verhaal niet helemaal maar heb hier en daar er wel wat over gelezen..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Sterremaan, wat heb ik toch een bewondering voor jou. En wat kan ik ontzettend veel van jou leren. Ik hoop dat je nog heel veel mooie momenten mag hebben. En wat een superhond is Storm toch! Fijn dat je zo van hem kunt genieten.
Sterkte
Sterkte
Gast- Gast
sterremaan schreef:Zora haha nee Storm doet het juist super goed. Door de achteruit gang heb ik hem veel dingen bij moeten leren. Nu doet hij zelf zijn jas aan en ik hoef alleen maar de klikken. Hij heeft ook nu twee keer mij gered. Door hulp in te schakelen. En, helpt mij erg bij aanvallen zodat ik mij niet bezeer. Het is wat dat betreft echt een wonder hond.
En, hij doet alles voor mij.
Een grappig verhaal Storm is helemaal zot van, de slinger apen van de Deka hij heeft er al twee helemaal gaar gespeeld. En het is net een klein kind die aap moet overal mee naar toe. Hij heeft er gelukkig nu weer twee. Haha zelf ADLérs zijn op zoek op rommelmarkten voor mij naar die gekke apen. Dus ik vertelde dat zo in de winkel heeft de manager gebeld met het hoofdkantoor, en ik kom weer in de winkel word er een grote tas achter op mij gehangen. En, die zit bomvol met de kleine slinger apen. Storm is er helemaal blij mee. En ik ook, want ik heb geen zielige hond meer. Echt zo lief. En laatst heb ik dankzij Storm zijn verhaal een tas met boodschappen gewonnen bij de AH. Echt zo super allemaal dingen die ik anders niet kan kopen, zaten er nu in. Ik voelde mij zo verwend.
Dus, ach dat zijn de momenten waar ik het meest van geniet. En dat als ik er maar even uit kan al is het midden in de regen gewoon geweldig. En Storm ja, daar ben ik heel erg trots op.
Wauw, haha, wat een superleuk beest is dat toch!! En wat lief dat je nu een gigantische vooraad apen hebt! Lijkt me echt helemaal geweldig zo'n onvoorwaardelijk lieve hulphond te hebben, super! Niet de reden waarom natuurlijk, maar je begrijp me wel
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik wilde een foto plaatsen maar dit ging niet helemaal lukken. Dus de volgende keer beter.[/quote]
Je hebt me aan het huilen gekregen door je lieve tekst. En dat doe ik niet veel de laatste tijd... Dank je wel voor je lieve woorden!
Ik wilde een foto plaatsen maar dit ging niet helemaal lukken. Dus de volgende keer beter.[/quote]
Je hebt me aan het huilen gekregen door je lieve tekst. En dat doe ik niet veel de laatste tijd... Dank je wel voor je lieve woorden!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Sterremaan! Misschien een hele domme vraag (en dan mag je dat gewoon zeggen), maar ik ben nog niet lang op dit forum en ik ken je niet. Ik weet ook niet wat er precies met je aan de hand is. Ik kan wel wat dingen opmaken uit je update voor de meiden van dit forum, maar ik wil sowieso geen dingen gaan suggereren. Ik begrijp ook als je het niet wilt vertellen of daar gewoon even geen zin in hebt.
Wat ik wel uit je posts die ik net heb gelezen kan opmaken is dat je, wat er ook met je aan de hand is, een geweldige instelling hebt en volgens mij een ontzettend sterk mens bent! Wat ik zo lees is het niet zomaar iets en ik wil je daarom toch (alvast) een hele dikke knuffel geven
Als dit een vreemde post is, wil ik hem wel weghalen, dan geef het maar aan (ook voor anderen)! Ik weet het even niet goed te verwoorden
Wat ik wel uit je posts die ik net heb gelezen kan opmaken is dat je, wat er ook met je aan de hand is, een geweldige instelling hebt en volgens mij een ontzettend sterk mens bent! Wat ik zo lees is het niet zomaar iets en ik wil je daarom toch (alvast) een hele dikke knuffel geven
Als dit een vreemde post is, wil ik hem wel weghalen, dan geef het maar aan (ook voor anderen)! Ik weet het even niet goed te verwoorden
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Sterremaan, wat een narigheid... Ook ik zat met tranen in mn ogen je posts te lezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, je bent een topper!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat verdrietig, Sterremaan. Ik vroeg me laatst idd ook al af hoe het nu met je zou gaan.
Ik heb wel bewondering voor de manier hoe je ermee omgaat, zo positief!
Ik heb wel bewondering voor de manier hoe je ermee omgaat, zo positief!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Lieve Sterremaan,
Ook ik heb je posts met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen gelezen. Ik vind het bewonderswaardig hoe jij je kracht hier kan uiten, maar ook je gevoel en je verdriet en machteloosheid. Soms zou ik zo verschrikkelijk willen dat ik iets voor je kon doen. Ik weet dat het niet kan. Ik denk vaak aan je en ben blij nu weer even een update van je gelezen te hebben. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe en ik wil je een hele dikke knuffel geven.
Liefs Slaatje
Ook ik heb je posts met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen gelezen. Ik vind het bewonderswaardig hoe jij je kracht hier kan uiten, maar ook je gevoel en je verdriet en machteloosheid. Soms zou ik zo verschrikkelijk willen dat ik iets voor je kon doen. Ik weet dat het niet kan. Ik denk vaak aan je en ben blij nu weer even een update van je gelezen te hebben. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe en ik wil je een hele dikke knuffel geven.
Liefs Slaatje
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Lieve Sterremaan, wat ben jij toch vreselijk sterk! Zo knap hoe jij met iedere situatie om weet te gaan
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Sterremaan, een dikke knuffel!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
jeetje Sterremaan, wat een heftige update!
Ik hoop dat jij en Storm nog een heleboel mooie momenten samen gaan beleven!
Ik hoop dat jij en Storm nog een heleboel mooie momenten samen gaan beleven!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik vraag me af hoe het met de zus van Youandi gaat?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Oh, wat ik me laatst ook afvroeg:
Ik zag bij de ticker in Ekiaam87 haar onderschrift "1 maand en x aantal dagen samen", terwijl ik echt dacht dat je al bijna 10 jaar samen was met je vriend? Hm, misschien wat warrig en misschien ook te privé, maar ik vroeg het me af.
Ik zag bij de ticker in Ekiaam87 haar onderschrift "1 maand en x aantal dagen samen", terwijl ik echt dacht dat je al bijna 10 jaar samen was met je vriend? Hm, misschien wat warrig en misschien ook te privé, maar ik vroeg het me af.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer