Vraag het de forummer
+39
slaatje
Kowalski
litllejoy
Sarah1985
Esperanza
Caro
LDJ
Inge
heartsdale
Discordia
Ibbeltje
Zora
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Stuiterbal
Roza
sterremaan
_Nina
Bliss
Feline
Minx
Tania
_Lacey_
rapa nui
Sjaantje
Mamsie
Blair
June
Rush
Bazinga
Bubbelicious
Lejow
Rumble
Burn
Marin
Snoes
Blond
Lavendel
43 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vraag het de forummer
Snoes schreef:Oh, wat ik me laatst ook afvroeg:
Ik zag bij de ticker in Ekiaam87 haar onderschrift "1 maand en x aantal dagen samen", terwijl ik echt dacht dat je al bijna 10 jaar samen was met je vriend? Hm, misschien wat warrig en misschien ook te privé, maar ik vroeg het me af.
Ze heeft een nieuwe vriend, toch?
Gast- Gast
Ik heb geen idee, ik dacht misschien dat ze even uit elkaar zijn geweest ofzo en dat ze nu opnieuw begint te tellen. Ik heb er niets van meegekregen, vandaar mijn vraag.Maura schreef:Snoes schreef:Oh, wat ik me laatst ook afvroeg:
Ik zag bij de ticker in Ekiaam87 haar onderschrift "1 maand en x aantal dagen samen", terwijl ik echt dacht dat je al bijna 10 jaar samen was met je vriend? Hm, misschien wat warrig en misschien ook te privé, maar ik vroeg het me af.
Ze heeft een nieuwe vriend, toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ze heeft idd een nieuwe vriend.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben eigenlijk naar twee dingen heel benieuwd:
Chance: Hoe was je date?
En Caroow: Hoe is je eerste hardloopwedstrijd gegaan?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ik ben eigenlijk naar twee dingen heel benieuwd:
Was leuk en gezellig, maar ik ben zeker niet verliefd. Hij vind mij wel echt leuk. We gaan nog wel een keer afspreken, wie weet moet het gewoon groeien bij mij.. Zou ook kunnen (en zou leuk zijn).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Kowalski schreef:Ik ben eigenlijk naar twee dingen heel benieuwd:
Was leuk en gezellig, maar ik ben zeker niet verliefd. Hij vind mij wel echt leuk. We gaan nog wel een keer afspreken, wie weet moet het gewoon groeien bij mij.. Zou ook kunnen (en zou leuk zijn).
Fijn dat het gezellig was! En ook leuk dat je gewoon contact blijft houden, wie weet groeit er nog iets moois uit! Ik ben bijvoorbeeld ook helemaal niet snel verliefd en het is natuurlijk wel strelend dat hij je leuk vindt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Chance schreef:Kowalski schreef:Ik ben eigenlijk naar twee dingen heel benieuwd:
Fijn dat het gezellig was! En ook leuk dat je gewoon contact blijft houden, wie weet groeit er nog iets moois uit! Ik ben bijvoorbeeld ook helemaal niet snel verliefd en het is natuurlijk wel strelend dat hij je leuk vindt
Ja dat is zeker vleiend. Ik val normaal op echt bad boys, en dat is hij helemaal niet. Eigenlijk dus veel beter
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Snoes schreef:Ik vraag me af hoe het met de zus van Youandi gaat?
Wauw, je bent één van de zeer weinigen die daar naar vraagt... Wat lief van je
Het gaat aardig. Ze is bij de laatste controle (eind mei) gewoon weer schoon bevonden. Ze is klaar met het schrijven van een boek over het hele gebeuren en binnenkort wordt het gedrukt. T.z.t. zal ik er hier stiekem wel even reclame over maken
Ze probeert het paardrijden weer wat op te pakken en ze werkt zo'n 30 uren (waaronder ook een aantal thuis).
Ik vind dat ze wel veranderd is en weet niet of dat positief of negatief is. Ze is heel sarcastisch en vindt dat alles in het niet valt bij haar ziekte. Dus wanneer iemand 'zeurt' over een kwaaltje, haalt ze haar ziekte er bij met het idee dat 'al het andere wel wat meevalt'... Maar goed, dat is een stukje verwerking denk ik. Ze bedoelt het vast niet verkeerd en ze heeft natuurlijk ook afgrijselijke dingen meegemaakt
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het met Gloria is. Weet iemand dat? Carrie misschien?
Gast- Gast
Ik vond het altijd zo vreselijk naar om te lezen dat het zo slecht met haar ging, hoeveel verdriet het haar deed maar evengoed hoeveel verdriet het jou deed en hoezeer jij er onder leed/lijdt.Youandi schreef:Snoes schreef:Ik vraag me af hoe het met de zus van Youandi gaat?
Wauw, je bent één van de zeer weinigen die daar naar vraagt... Wat lief van je
Het gaat aardig. Ze is bij de laatste controle (eind mei) gewoon weer schoon bevonden. Ze is klaar met het schrijven van een boek over het hele gebeuren en binnenkort wordt het gedrukt. T.z.t. zal ik er hier stiekem wel even reclame over maken
Ze probeert het paardrijden weer wat op te pakken en ze werkt zo'n 30 uren (waaronder ook een aantal thuis).
Ik vind dat ze wel veranderd is en weet niet of dat positief of negatief is. Ze is heel sarcastisch en vindt dat alles in het niet valt bij haar ziekte. Dus wanneer iemand 'zeurt' over een kwaaltje, haalt ze haar ziekte er bij met het idee dat 'al het andere wel wat meevalt'... Maar goed, dat is een stukje verwerking denk ik. Ze bedoelt het vast niet verkeerd en ze heeft natuurlijk ook afgrijselijke dingen meegemaakt
Knap dat ze toch alweer 30 uren werkt, daar haalt ze wellicht ook wel weer voldoening uit? Ik denk ook dat het een deel van de verwerking is dat ze vindt dat alles wat minder erg is als haar ziekte, in het niet valt. Wellicht dat ze daar over een (paar) jaar anders over denkt, want het zou jammer zijn als ze zich aan dat idee zou blijven vasthouden. Voor haar en haar omgeving is de ziekte uiteraard vreselijk geweest, maar als je zoiets niet hebt meegemaakt 'klaag' je denk ik ook gemakkelijker over kleinere dingen.
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar haar boek, wanneer wordt het gedrukt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Het wordt momenteel gelezen door een aantal personen, dus ik denk dat het over een paar weken zover is
Gast- Gast
Ik lees het hier vast wel ergens
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, ja, ik laat het binnenkort wel even doorschemeren op het forum De opbrengst gaat naar Kika, dus het is sowieso de moeite waard.
Gast- Gast
Wat een mooi initiatief ook!
Snoes- Lady Post-a-lot
Het is ook niet uit eigenbelang. Ze heeft het geschreven om mensen bewust te maken van de ziekte (veel vrouwen laten zich niet controleren en veel mensen onderschatten de behandelingen; chemo's en bestralingen) en dus om onderzoek te steunen.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ze heeft idd een nieuwe vriend.
Dat dus
Ik heb na ruim 9.5 jaar besloten om mijn relatie te stoppen, het liep al een tijdje niet lekker en was er al langer over na aan het denken. En toen liep ik iemand tegen het lijf die ik toch wel heel erg leuk vond.., een kans die ik graag wilde pakken.. Achteraf bleek dat mijn ex er ook over na had zitten denken om ermee te stoppen, maar de stap ook niet had durven/kunnen nemen.
Ex en ik hebben geen ruzie, sterker nog, het is lange tijd niet zo gezellig geweest als dat het nu is als ik weer eens in de flat ben (er staan nog een aantal spullen van mij), we hebben nog nooit zoveel gekletst, beide waarschijnlijk opgelucht.
En ja, over 7 dagen 2 maanden samen met mijn nieuwe vriend, ben erg gelukkig, we missen elkaar verschrikkelijk als we niet bij elkaar zijn en genieten volop van elkaar en alles wat er om ons heen gebeurd
@ Sterremaan, jeetje zeg, wat een heftige update van jou! Daar schrik ik toch wel van. Ook ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en ik hoop dat je kan gaan genieten van je vakantie!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
©Youandi, jeetje wat goed zeg dat ze dat heeft gedaan. Ik ben erg benieuwd. Dus, hou je mij op de hoogte wanneer hij precies er is?
©Ekiaam jeetje wat een moeilijke beslissing zeg. Ik weet nog op het sinterklaas meeting, hoe het ging. En dan nu dit. Heftig, gelukkig wel als hele goede vrienden nu. Maar toch nu je dit merkt zo vroeg ik mij af. Denk je dan niet, is het maar weer aan? Of is het echt gewoon goed voor vriendschappelijk?
©Ekiaam jeetje wat een moeilijke beslissing zeg. Ik weet nog op het sinterklaas meeting, hoe het ging. En dan nu dit. Heftig, gelukkig wel als hele goede vrienden nu. Maar toch nu je dit merkt zo vroeg ik mij af. Denk je dan niet, is het maar weer aan? Of is het echt gewoon goed voor vriendschappelijk?
sterremaan schreef:Youandi, jeetje wat goed zeg dat ze dat heeft gedaan. Ik ben erg benieuwd. Dus, hou je mij op de hoogte wanneer hij precies er is?
Ekiaam jeetje wat een moeilijke beslissing zeg. Ik weet nog op het sinterklaas meeting, hoe het ging. En dan nu dit. Heftig, gelukkig wel als hele goede vrienden nu. Maar toch nu je dit merkt zo vroeg ik mij af. Denk je dan niet, is het maar weer aan? Of is het echt gewoon goed voor vriendschappelijk?
Ik ben heel erg blij met de beslissing die ik genomen heb!
Mijn ex mis ik niet, m'n hondje des te meer
Van de week heb ik haar even meegenomen naar het strand Ze vloog me om de hals toen ze me zag, ze had me bijna 2 maanden niet gezien..
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
ekiaam87 schreef:sterremaan schreef:©Youandi, jeetje wat goed zeg dat ze dat heeft gedaan. Ik ben erg benieuwd. Dus, hou je mij op de hoogte wanneer hij precies er is?
Ik ben heel erg blij met de beslissing die ik genomen heb!
Mijn ex mis ik niet, m'n hondje des te meer
Van de week heb ik haar even meegenomen naar het strand Ze vloog me om de hals toen ze me zag, ze had me bijna 2 maanden niet gezien..
Ik ben klinkt raar, maar blij te horen dat je gewoon achter je beslissing staat.
En, ja het is erg lastig als er dus in jou geval ook een hond in het spel is.
Hadden jullie hem haar samen aangeschaft? Of jij, maar kun je haar niet houden waar je nu woont? Vind, het wel heel moedig de beslissing van je, die je genomen hebt.
Alleen, vind het erg verdrietig om te horen, hoe je dus zonder je hondje verder moet.
Reva schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Gloria is. Weet iemand dat? Carrie misschien?
Ha jij had 'm door! Het gaat goed met haar, ze is ein-de-lijk geslaagd!
Gast- Gast
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer
» Vraag het de forummer
» Vraag aan de forummer...
» Vraag het de forummer!
» Vraag het de forummer