Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer

+39
slaatje
Kowalski
litllejoy
Sarah1985
Esperanza
Caro
LDJ
Inge
heartsdale
Discordia
Ibbeltje
Zora
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Stuiterbal
Roza
sterremaan
_Nina
Bliss
Feline
Minx
Tania
_Lacey_
rapa nui
Sjaantje
Mamsie
Blair
June
Rush
Bazinga
Bubbelicious
Lejow
Rumble
Burn
Marin
Snoes
Blond
Lavendel
43 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 3 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 2:11

Mamsie schreef:Hadewijch, lief dat je er naar vraagt. Ja het gaat beter!! Vraag het de forummer - Pagina 3 281626781 Hij slaapt nu meestal wel door gelukkig. Het naar bed gaan is nog wel lastig maar ik ben al lang blij dat ik niet meer 6x per nacht mijn bed uit hoef. Hij wordt nu meestal rond half 7 wakker. Heerlijk!!

Fijn zeg! Dat moet een opluchting zijn, de volgende stap is het naar bed gaan, dat komt dan uiteindelijk ook wel goed!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 2:30

Babydoll schreef:Ik vraag aan alle forummers die zich Kruikje/Crapbag nog herinneren; hoe gaat het met haar?
Ik kan me haar wel herinneren, maar geen idee hoe het met haar gaat. Probeerde haar te zoeken op fb maar niet gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 22 jun 2012 - 3:05

Hadewijch schreef:Hoe het met met Sjaan en haar herstel gaat.
Ik ben de laatste tijd weinig online en mis veel naamsveranderingen maar weet volgens mij wel wie je bent Very Happy Omdat ik momenteel alleen internet met m'n telefoon, is het me vaak teveel moeite om te reageren dus ik ben meelezer geworden haha.

Maar met m'n herstel gaat t goed! Ben nog steeds super tevreden al merk ik dat het klopt wat artsen zeggen: na een half jaar is het maximale zo'n beetje bereikt. Dat wil niet zeggen dat er geen mijlpalen meer zijn, integendeel! Pas geleden heb ik nog een vuurtoren beklommen, wie had dat ooit verwacht? Ik niet! En ik heb een strandwandeling van één kilometer gemaakt!
Waar ik nu vooral nog op wil focussen is spierkracht en conditie, dat komt natuurlijk altijd goed van pas dus daar werk ik met fysio 2x per week nog aan t/m november, daarna raak ik heel veel fysio kwijt vanwege de bezuinigingen Evil or Very Mad

Maar hoe is het dan met jou?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 4:13

Oh wat goed om te horen dat je een vuurtoren hebt beklommen, Sjaan. Wat leuk! Vraag het de forummer - Pagina 3 281626781 Al zoveel mijlpalen dat even wat minder natuurlijk ook gaat vervelen Wink. Met die conditie en spierkracht gaat het vast ook wel goedkomen met dat doorzettingsvermogen van jou. Knap hoor!

Ik heb het nogal druk met mijn studie op het moment (ik weet niet of je de goede voor je hebt, maar ik studeer in ieder geval Vraag het de forummer - Pagina 3 827601 ) en verder gaat het wel aardig. Een beetje een heftig half jaar gehad, maar er komen steeds weer positieve dingen en vandaag schijnt in ieder geval de zon Vraag het de forummer - Pagina 3 3920004554 .
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjaantje vr 22 jun 2012 - 5:52

Ja jeetje, er zijn er zoveel hier die studeren! :P
Ben blij voor je dat de zon weer is gaan schijnen, hier ook al zaten er ook fikse regenbuien tussen en dat geeft precies mijn afgelopen jaar weer haha. Hopelijk verdwijnt onze regen en blijft de zon voor altijd schijnen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  rapa nui vr 22 jun 2012 - 6:46

Ik zat me laatst bij een artikel in de krant over de wetgeving over uitkeringen af te vragen of Jop nog bij haar moeder woont. Leek me zo'n moeilijke situatie dat je om zo iets de deur uit moet en dat nu de regelgeving weer teruggedraaid is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 6:53

Ik wil aan Hadewijch vragen wie ze eerst was Wink :cheering:

En aan Watermeloen hoe he met haar gezondheid is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:43

PrinsesBo schreef:
Razz_ schreef:Ik wil graag weten of/wanneer PrincessBo een 2e hondje neemt? Very Happy Want daar had ze het laatst over

Haha wat lief!
Voorlopig komt er hier nog geen 2e hondje helaas. Vriend wil het (begrijpelijk) echt niet.
Nu passen we regelmatig op hondjes.

Oh wat jammer! Wat voor hond zou je nog willen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:45

Zoey schreef:
Pippa schreef:
PrinsesBo schreef:

Of Pippa haar nieuwe bed al heeft?

Nee Cry Levertijd van vier weken, en er is vandaag precies één week om. Ik heb dus nog 3 weken op een matras te gaan Vraag het de forummer - Pagina 3 1270000679

Was je vorige bed kapot gegaan?

Ja! Dat was zo raar.. Vanuit het niks is de zijkant helemaal doorgescheurd, het hout... Dus het hele bed is ingestort :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:46

Babydoll schreef:Ik vraag aan alle forummers die zich Kruikje/Crapbag nog herinneren; hoe gaat het met haar?

Zo ben ik serieus nog steeds echt benieuwd naar Lady Cleo/SheSpider!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:47

Pippa schreef:
Zoey schreef:
Pippa schreef:
PrinsesBo schreef:

Nee Cry Levertijd van vier weken, en er is vandaag precies één week om. Ik heb dus nog 3 weken op een matras te gaan Vraag het de forummer - Pagina 3 1270000679

Ja! Dat was zo raar.. Vanuit het niks is de zijkant helemaal doorgescheurd, het hout... Dus het hele bed is ingestort :nopompom:

Jaja vanuit het niks Cool

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 22 jun 2012 - 7:49

Razz_ schreef:
Pippa schreef:
Zoey schreef:
Pippa schreef:
PrinsesBo schreef:

Ja! Dat was zo raar.. Vanuit het niks is de zijkant helemaal doorgescheurd, het hout... Dus het hele bed is ingestort Vraag het de forummer - Pagina 3 1270000679

Jaja vanuit het niks Cool

lol!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 22 jun 2012 - 7:50

rapa nui schreef:Ik zat me laatst bij een artikel in de krant over de wetgeving over uitkeringen af te vragen of Jop nog bij haar moeder woont. Leek me zo'n moeilijke situatie dat je om zo iets de deur uit moet en dat nu de regelgeving weer teruggedraaid is.
Ja, dat vraag ik me ook af. Wist alleen niet meer om welke forumster het ging.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Tania vr 22 jun 2012 - 7:51

Weet iemand hoe het met Sterremaan gaat?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:59

Razz_ schreef:
PrinsesBo schreef:
Razz_ schreef:Ik wil graag weten of/wanneer PrincessBo een 2e hondje neemt? Very Happy Want daar had ze het laatst over

Haha wat lief!
Voorlopig komt er hier nog geen 2e hondje helaas. Vriend wil het (begrijpelijk) echt niet.
Nu passen we regelmatig op hondjes.

Oh wat jammer! Wat voor hond zou je nog willen?

Een middelmaat kruising Laughing
Maar komt ooit vast wel

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 22 jun 2012 - 8:02

Sjaantje schreef:
Hadewijch schreef:Hoe het met met Sjaan en haar herstel gaat.
Ik ben de laatste tijd weinig online en mis veel naamsveranderingen maar weet volgens mij wel wie je bent Very Happy Omdat ik momenteel alleen internet met m'n telefoon, is het me vaak teveel moeite om te reageren dus ik ben meelezer geworden haha.

Maar met m'n herstel gaat t goed! Ben nog steeds super tevreden al merk ik dat het klopt wat artsen zeggen: na een half jaar is het maximale zo'n beetje bereikt. Dat wil niet zeggen dat er geen mijlpalen meer zijn, integendeel! Pas geleden heb ik nog een vuurtoren beklommen, wie had dat ooit verwacht? Ik niet! En ik heb een strandwandeling van één kilometer gemaakt!
Waar ik nu vooral nog op wil focussen is spierkracht en conditie, dat komt natuurlijk altijd goed van pas dus daar werk ik met fysio 2x per week nog aan t/m november, daarna raak ik heel veel fysio kwijt vanwege de bezuinigingen Evil or Very Mad

Maar hoe is het dan met jou?

:O is het in november al een jaar geleden dan?? En november is nog ver weg he, maar het vervelende is inderdaad dat reuma er uit is (belachelijk als je het mijn vraagt)

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 8:09

Sjaantje, heb je nog erg veel pijn?
Heb je weleens over Remicade gehoord?

Gast
Gast

Bericht  Feline vr 22 jun 2012 - 8:14

Lief dat er naar mij gevraagd wordt.

Het gaat steeds beter. De pijn neemt geloof ik wel een beetje af en psychisch knal ik ook niet zo vaak terug. Ben sinds vorige week ook weer aan het werk. Moet het rustig opbouwen maar dat vind ik moeilijk. Woensdag alweer 12 uur gewerkt, gelukkig gister wel vrij. En vandaag zat ik er ook weer tot 19.30 maar dat ligt aan mezelf. Ik wil de belangrijkste dingen af hebben voordat ik naar huis ga. Stond net wel een 'boze' baas naast me die vind dat ik rustiger aan moet doen en zich zorgen om me maakt. Dus heb een laptop gekregen zodat ik wat meer vanuit huis kan doen.

Hoop dat ik snel m'n oude leventje weer terug heb, ik begon net heel gelukkig te worden smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss vr 22 jun 2012 - 8:24

Hadewijch schreef:
Van Bliss vraag ik me af hoe het nu gaat met haar vriend, hij is nu weg toch?

Hé, wat leuk. Hij is idd al ongeveer 3,5 week weg, nog maar één week en dan ga ik hem ophalen van Schiphol (samen met z'n ouders)! Hij heeft een supertijd daar en we hebben elkaar steeds ongeveer 2x per week gesproken via videochat op FB, ideaal! Tussendoor ook berichtjes gestuurd enzo, dus dat is fijn. Ik ben momenteel erg druk met de laatste loodjes van het schooljaar, dus heb genoeg afleiding, maar heb heel veel zin om hem weer te zien en dat alles weer lekker 'normaal' wordt smile

Maar nu wil ik toch écht weten wie jij eerst was, mag ook via PM! Vind het zo vervelend om niet te weten tegen wie ik het heb!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 8:27

Oh sorry Sad. Maar fijn om te horen dat het goed is gegaan de afgelopen tijd. Ook goed dat jullie een balans hebben gevonden in het hebben van contact gedurende die weken. Je kijkt vast uit naar volgende week, dan moet je het maar weer even inhalen Wink.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 22 jun 2012 - 8:30

Kijk ik idd naar uit Wink Maar je gaat het niet vertellen?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Bazinga vr 22 jun 2012 - 12:45

_Lacey_ schreef:
rapa nui schreef:Ik zat me laatst bij een artikel in de krant over de wetgeving over uitkeringen af te vragen of Jop nog bij haar moeder woont. Leek me zo'n moeilijke situatie dat je om zo iets de deur uit moet en dat nu de regelgeving weer teruggedraaid is.
Ja, dat vraag ik me ook af. Wist alleen niet meer om welke forumster het ging.

Oh Very Happy haha ik zie dit nu pas, er wordt niet vaak iets aan me gevraagd, haha!

Ik woon nog thuis, bij mams! Ik had wel al een nood-plan opgesteld en sta wel iets serieuzer ingeschreven voor woningen, maar ik heb ook bij de gemeente geinformeerd en toen hoorden we al, dat de regeling in onze gemeente pas na juli of mss zelfs pas in 2013 zou worden doorgevoerd en ik dus voorlopig nog 'veilig' was. Ik ben wel ontzettend blij dat 't allemaal van de baan is; die stress, tranen en de schok ervan, heeft me laten inzien dat ik er gewoon echt nog niet klaar voor ben, om op mezelf te gaan... Wink

Ik vind 't lief dat eraan wordt gedacht, dank daarvoor! smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sjaantje vr 22 jun 2012 - 14:05

Minx schreef::O is het in november al een jaar geleden dan?? En november is nog ver weg he, maar het vervelende is inderdaad dat reuma er uit is (belachelijk als je het mijn vraagt)

Yup, eind oktober ben ik links geopereerd en half november rechts. Er is gewoon al ruim een half jaar voorbij! En ja, ik vind het super stom dat reuma van de chronische lijst weg bezuinigd is, maar de regering komt zichzelf daar nog wel in tegen door hoger ziekteverzuim, hogere medicatie kosten en andere behandelingen / aanpassingen. Ik ga van iedere week fysio naar max 20x per jaar en als half november mijn revalidatie-verwijzing afloopt, heb ik de rest van dit jaar geen recht meer op vergoeding want die 20x heb ik als eerste op moeten maken voordat de extra verwijzing inging. Gelukkig dus maar dat ik eind vh jaar ben geopereerd en niet al in juni (wat eigenlijk de bedoeling was) want dan had ik vanaf nu t/m december geen fysio meer gehad Evil or Very Mad
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje vr 22 jun 2012 - 14:11

Watermeloen schreef:Sjaantje, heb je nog erg veel pijn?
Heb je weleens over Remicade gehoord?
Heb je een nieuwe naam? Of vergis ik me nu?

Ja ik ken Remicade, maar ben er (gelukkig) nog te goed voor want ik reageer nog goed op goedkope medicatie.
Pijn heb ik de laatste tijd veel gehad maar dat kwam door externe factoren (drukke periode met familie-omstandigheden) want mijn bloed blijkt hartstikke goed te zijn dus m'n reuma is rustig. Ben wel een week geleden overgestapt van naproxen naar Arcoxia, bevalt goed! Binnen enkele dagen was m'n pijn nagenoeg helemaal verdwenen cheers

Wat lief trouwens dat jullie nog zo aan me denken, aangezien ik al even niet meer actief ben geweest!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 5:01

Tania schreef:Weet iemand hoe het met Sterremaan gaat?

Dat vroeg ik me ook af inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: