Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer..

+8
Caroow
TNMN
Antibes
Pien
Lady4
Jeanette
Bubbelicious
Feline
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:18

.. Antibes, ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat, en of je inmiddels (meer) tevreden bent met wie je bent, en hoe je eruit ziet, want ik vind je een hele mooie meid (nog steeds)

..Mozz, gaat er al een baby Mozzje komen? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 5:28

Lillium hoe is 't met jouw wereldreisplannen? Jij hebt je relatie toch beeindigd hiervoor?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:29

Feline, hoe is het met jouw heup?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:30

Hahaha een vraag voor mij! I don't know Isa...de spiraal zit er nog in...ik kan me er op de een of andere manier nog niet toe zetten m te laten verwijderen....enerszijds vanwege het risico dat een zwangerschap met zich gaat meebrengen...anderszijds ook vanwege mijn werk dat zo goed bevalt...ben altijd al slecht geweest in het maken van keuzes die definitief zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 5:32

Gaat slecht.. hoor dinsdag of ik weer geopereerd ga worden. Wachten 't maar weer af..smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Bubbelicious vr 27 mei 2011 - 5:33

Ik zou aan Marin willen vragen: weet je al hoe je toekomst eruit gaat zien? Heb je je opnieuw aangemeld voor de loterij? En ben je er al een beetje overheen, de teleurstelling?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:35

mozzarella schreef:Hahaha een vraag voor mij! I don't know Isa...de spiraal zit er nog in...ik kan me er op de een of andere manier nog niet toe zetten m te laten verwijderen....enerszijds vanwege het risico dat een zwangerschap met zich gaat meebrengen...anderszijds ook vanwege mijn werk dat zo goed bevalt...ben altijd al slecht geweest in het maken van keuzes die definitief zijn!

Okee, nou dan gewoon nog even laten tot je er 'klaar' voor bent, heeft geen haast, toch? Word jij extra begeleidt ook, gezien de situatie met jouw gezondheid, of is dat niet nodig? *heb daar geen verstand van, sorry haha*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:35

Feline schreef:Gaat slecht.. hoor dinsdag of ik weer geopereerd ga worden. Wachten 't maar weer af..smile

Oei, dan wens ik je alvast veel sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:35

Ik word begeleidt zodra het raak zou zijn...dan moet ik me meteen melden bij de gyneacoloog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 5:37

mozzarella schreef:Ik word begeleidt zodra het raak zou zijn...dan moet ik me meteen melden bij de gyneacoloog.

Ah, op die manier. Oké. En meneer is er al wel klaar voor, of wordt het voor hem toch ook wel spannend ineens? Wink En je nieuwe haar is cool!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Jeanette vr 27 mei 2011 - 6:40

Bubbelicious schreef:Ik zou aan Marin willen vragen: weet je al hoe je toekomst eruit gaat zien? Heb je je opnieuw aangemeld voor de loterij? En ben je er al een beetje overheen, de teleurstelling?

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:28

Jeanette schreef:
Bubbelicious schreef:Ik zou aan Marin willen vragen: weet je al hoe je toekomst eruit gaat zien? Heb je je opnieuw aangemeld voor de loterij? En ben je er al een beetje overheen, de teleurstelling?

Daar ben ik ook benieuwd naar!

Daar ben ik smile

Nee ik heb eigenlijk nog geen idee hoe m'n toekomst er uit komt te zien. Is ook beetje moeilijk te voorspellen natuurlijk :P

Ik doe automatisch mee aan de nieuwe loterij op 15 juli, want iedereen die ingeschreven stond, doet automatisch mee. De kans is super klein dat ik win, dus ik ga er geen hoop op vestigen. Intussen ben ik me ook aan het voorbereiden op het behalen van een PhD in Amerika (promoveren is dat), maar dat is ook een moeilijk en zwaar proces. ALS het me al lukt om een plaats te bemachtigen gaat het dan om september 2012, voor 4 tot 6 jaar, op een studentenvisum, dus geen verblijfsvergunning. Dan zou ik ik hopelijk in die jaren iemand ontmoeten om mee te trouwen en zo daar te mogen blijven. Maar intussen is het gewoon belangrijker om hier een baan te vinden, want dat moet sowieso per augustus, hoe je 't ook went of keert. Dus dat heeft even prioriteit. En wie weet blijf ik hier wel. En maak ik volgend jaar ook weer kans als ik mee doe met de loterij. Qua emoties gaat het wel, al merk ik wel dat ik weer een stap terug heb gedaan vergeleken met hoe het met me ging. Maar heb lekker veel positieve aandacht in m'n huisje hier gestopt en dat is lekker. Daar geniet ik gelukkig ook van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:31

Isabella: Hoe is het eigenlijk verder met jou? Ik sprak je nog wel eens op msn, maar zie je daar niet meer zo vaak! Hoe was je vakantie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:32

Feline schreef:Lillium hoe is 't met jouw wereldreisplannen? Jij hebt je relatie toch beeindigd hiervoor?

Wauw, wat goed dat je daar aan denkt!
Met de plannen gaat het goed, we gaan waarschijnlijk over 2-3 weken de tickets boeken, jeeeej! Very Happy Heb er ontzettend veel zin, ik moet alleen nog eerst even afstuderen Wink

En mijn relatie is hier inderdaad door uit gegaan, maar ehm...we zijn inmiddels weer bij elkaar, haha! Hij heeft zich toch bedacht. We zijn uiteraard niet weer 1-2-3 bij elkaar gekomen, daar zijn een hoop discussies, tranen en gesprekken aan vooraf gegaan, maar we hebben toch besloten om de sprong in het diepe te wagen Very Happy Ik wilde eerst niet, omdat ik straks niet weer met ''lege handen'' wil staan vlak voor ik weg ga, maar hij was zo vol spijt en goede voornemens dat ik heb besloten het nog een kans te geven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 7:32

ZachtCookie schreef:Isabella: Hoe is het eigenlijk verder met jou? Ik sprak je nog wel eens op msn, maar zie je daar niet meer zo vaak! Hoe was je vakantie?

Ja dat wilde ik ook weten, hoe je vakantie was smile En wanneer ik de foto's daarvan ga zien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 8:06

Feline, ben jij wie ik denk dat jij bent?? Vraag het de forummer.. 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:08

Ik ben er eindelijk achter wie Feline is. Ik denk dat het wel klopt wie jij denkt. Volgens mij hadden we 't nog over haar toen jij bij ons was. Ze kwam de dag daarna bij de meiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 8:09

Whaha.. ik had toch echt gehoopt dat je dat al een half jaar geleden wist Wink Ben je op FB?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 8:09

Lilium schreef:
Feline schreef:Lillium hoe is 't met jouw wereldreisplannen? Jij hebt je relatie toch beeindigd hiervoor?

Wauw, wat goed dat je daar aan denkt!
Met de plannen gaat het goed, we gaan waarschijnlijk over 2-3 weken de tickets boeken, jeeeej! Very Happy Heb er ontzettend veel zin, ik moet alleen nog eerst even afstuderen Wink

En mijn relatie is hier inderdaad door uit gegaan, maar ehm...we zijn inmiddels weer bij elkaar, haha! Hij heeft zich toch bedacht. We zijn uiteraard niet weer 1-2-3 bij elkaar gekomen, daar zijn een hoop discussies, tranen en gesprekken aan vooraf gegaan, maar we hebben toch besloten om de sprong in het diepe te wagen Very Happy Ik wilde eerst niet, omdat ik straks niet weer met ''lege handen'' wil staan vlak voor ik weg ga, maar hij was zo vol spijt en goede voornemens dat ik heb besloten het nog een kans te geven...

Oh, wat goed om te horen zeg!! Vind ik heel erg leuk voor je! Waar gaat de reis allemaal naar toe? En ga je een half jaar?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 8:10

Ja dus, jeeej!!! cheers Ik heb dat echt al die tijd niet door gehad.. :shock:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:10

Ik dus ook niet hoor Lady, echt pas sinds een dag of 2 geloof ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Feline vr 27 mei 2011 - 8:11

Marin schreef:Ik ben er eindelijk achter wie Feline is. Ik denk dat het wel klopt wie jij denkt. Volgens mij hadden we 't nog over haar toen jij bij ons was. Ze kwam de dag daarna bij de meiden.

Oeh roddels over mij! Vertel Wink Wanneer is er weer es een 80's party trouwens? Kan Lady alvast een plek in de trein reserveren!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:13

Feline schreef:
Lilium schreef:
Feline schreef:Lillium hoe is 't met jouw wereldreisplannen? Jij hebt je relatie toch beeindigd hiervoor?

Wauw, wat goed dat je daar aan denkt!
Met de plannen gaat het goed, we gaan waarschijnlijk over 2-3 weken de tickets boeken, jeeeej! Very Happy Heb er ontzettend veel zin, ik moet alleen nog eerst even afstuderen Wink

En mijn relatie is hier inderdaad door uit gegaan, maar ehm...we zijn inmiddels weer bij elkaar, haha! Hij heeft zich toch bedacht. We zijn uiteraard niet weer 1-2-3 bij elkaar gekomen, daar zijn een hoop discussies, tranen en gesprekken aan vooraf gegaan, maar we hebben toch besloten om de sprong in het diepe te wagen Very Happy Ik wilde eerst niet, omdat ik straks niet weer met ''lege handen'' wil staan vlak voor ik weg ga, maar hij was zo vol spijt en goede voornemens dat ik heb besloten het nog een kans te geven...

Oh, wat goed om te horen zeg!! Vind ik heel erg leuk voor je! Waar gaat de reis allemaal naar toe? En ga je een half jaar?

Ik ben ook heel erg blij en opgelucht dat het uiteindelijk toch allemaal goed is afgelopen smile
Ik ga met mijn beste vrienden... We gaan 9 maanden en dit wordt de route; Nepal-Thailand-Japan-Australie-Nieuw Zeeland-Noord Amerika Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:13

Feline schreef:
Marin schreef:Ik ben er eindelijk achter wie Feline is. Ik denk dat het wel klopt wie jij denkt. Volgens mij hadden we 't nog over haar toen jij bij ons was. Ze kwam de dag daarna bij de meiden.

Oeh roddels over mij! Vertel Wink Wanneer is er weer es een 80's party trouwens? Kan Lady alvast een plek in de trein reserveren!

Haha er werd gezegd dat je de dag daarna kwam :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Lady4 vr 27 mei 2011 - 8:17

Haha, we hebben alleen gezegd dat jij de dag erna kwam. En dat het zo jammer was dat we dit niet op elkaar afgestemd hadden!
Ik kom graag over voor een 80's of nog liever een 90's party! Morgen is hier weer een 90's party, die zijn ook altijd leuk! Jammer genoeg kan ik morgen niet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forummer.. Empty Re: Vraag het de forummer..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum