Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forummer

+39
slaatje
Kowalski
litllejoy
Sarah1985
Esperanza
Caro
LDJ
Inge
heartsdale
Discordia
Ibbeltje
Zora
Poubelle
Antibes
Sugarfall
Stuiterbal
Roza
sterremaan
_Nina
Bliss
Feline
Minx
Tania
_Lacey_
rapa nui
Sjaantje
Mamsie
Blair
June
Rush
Bazinga
Bubbelicious
Lejow
Rumble
Burn
Marin
Snoes
Blond
Lavendel
43 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forummer - Pagina 2 Empty Re: Vraag het de forummer

Bericht  Lejow do 21 jun 2012 - 22:54

Kenya, wat lief dat je daar aan denkt!

Het gaat...
Ze is in ieder geval thuis en heeft B al een paar keer gezien :cheering:.
In het ziekenhuis was ze pijnvrij, maar helaas komt dat toch steeds meer terug, en de artsen weten eigenlijk niet zo goed meer wat ze er nou aan moeten doen. Er staat in ieder geval een afspraak bij de pijnkliniek gepland.
Verder moet ze no g steeds geopereerd worden aan haar nierstenen, maar de arts vind haar te zwak. Maar voor niet opereren is ze ook te zwak, en dus is dit ook weer kiezen tussen twee kwaden.

helaas kan ze zich vanaf augustus tot maart niets maar dan ook niets meer herinneren. Mijn hele zwangerschap weet ze dus niet meer, mijn buik kan ze zich niet herinneren, de geboorte van B kan ze zich niet herinneren, en dat vind ik best heel moeilijk Sad.

Ze is nu gelukkig wel weer helemaal helder en bij!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bubbelicious do 21 jun 2012 - 23:23

Ik had gevraagd aan JaneDoe hoe het was afgelopen met haar vriend in het werktopic. Maar ik denk dat ze dat niet gezien heeft. Dus daarom hier, hoe is het afgelopen? Heb je nog iets van zijn baas gehoord?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 23:35

Lejow schreef:Kenya, wat lief dat je daar aan denkt!

Het gaat...
Ze is in ieder geval thuis en heeft B al een paar keer gezien :cheering:.
In het ziekenhuis was ze pijnvrij, maar helaas komt dat toch steeds meer terug, en de artsen weten eigenlijk niet zo goed meer wat ze er nou aan moeten doen. Er staat in ieder geval een afspraak bij de pijnkliniek gepland.
Verder moet ze no g steeds geopereerd worden aan haar nierstenen, maar de arts vind haar te zwak. Maar voor niet opereren is ze ook te zwak, en dus is dit ook weer kiezen tussen twee kwaden.

helaas kan ze zich vanaf augustus tot maart niets maar dan ook niets meer herinneren. Mijn hele zwangerschap weet ze dus niet meer, mijn buik kan ze zich niet herinneren, de geboorte van B kan ze zich niet herinneren, en dat vind ik best heel moeilijk Sad.

Ze is nu gelukkig wel weer helemaal helder en bij!

Zo dat is heftig Lejow.. Sad Hopen dat je moeder toch wat aansterkt de komende tijd. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 23:43

Feline is thuis ja, zal wel even vragen of ze een update komt geven!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 21 jun 2012 - 23:49

Jeetje Lejow wat heftig.. Sad Dikke knuffel!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Lejow do 21 jun 2012 - 23:58

Dank je wel Jop en Yoyo!
Vind het inderdaad wel heel raar, zeker omdat toen B geworden werd heb ik haar aan de telefoon gehad en toen reageerde ze heel helder. Maar kennelijk dus lang niet zo helder als wij dachten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:15

Jeetje Lejow, wat heftig voor kleine B. Ze heeft al zo veel meeemaakt maar dit bewijst dat jouw kleine meid serieus een vechtertje is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:17

Ik wil aan Zoey vragen of ze nog iets van haar buurman heeft gehoord.
En ik wil weten hoe het met Maura gaat, qua werk, financiën enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:24

Mijn buurman heeft gisteravond toen ik om half 10 thuiskwam aangebeld. Hij vroeg mij of ik echt niet van plan was die hoop weg te scheppen. Dus ik heb hem verteld dat ik dat inderdaad echt niet van plan was, in ieder geval niet die avond nog. Toen zei hij dat hij het verschrikkelijk vond dat hij zulke tokkies had getroffen als buren en dat hij het echt niet vind kunnen dat iemand zijn tuin er zo bij laat liggen..? Ik heb hem toen vriendelijk de deur gewezen en gezegd dat ik altijd nog zelf bepaal wat er met mijn tuin gebeurd en dat zijn gasten vast wel begrijpen dat in een nog niet zo lang opgeleverde nieuwbouwwijk niet alle tuinen er al helemaal perfect bijliggen.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 22 jun 2012 - 1:25

Wat een drol die buurman van je Zoey!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:26

Ach, ik was al voordat wij verhuisd waren naar dit huis klaar met die man. Arrogante lamzak!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:29

heb je niet gezegd dat alsie zo graag wil dat dat zand weg is dat ie het dan ook gerust zelf mag weghalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:29

Ja, dat had ik ook al gesmsd maar daar ging hij voor het gemak maar niet op in Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:32

pff dan moet ie niet zo zeuren haha.

Gast
Gast

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 1:41

Van Rush vraag ik me af of ze nog steeds veel dat vriendinnetje van een vriend van haar vriend (lekker duidelijk dit) gezelschap moet houden of dat ze daar een oplossing voor gevonden heeft.

Van Feline vraag ik me af hoe het nu gaat.

Van Bliss vraag ik me af hoe het nu gaat met haar vriend, hij is nu weg toch?

Van mamsie wil ik wel weten of de jongste wat beter slaapt.

Van Zoey hoe het met haar moedervlek is afgelopen. En met haar moeder op de hartbewaking of ze nog droomt over die jongen met wie ze vreemdging in haar vorige relatie (of dat het nu een plekje heeft) en hoe het gaat met haar verdriet rondom haar beste vriendin?

-

Hoe het met met Sjaan en haar herstel gaat.

Laatst aangepast door Hadewijch op vr 22 jun 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Marin vr 22 jun 2012 - 1:42

Hadewijch, kijk maar even bij de zwangerschapspijler voor PC's vraag. Even niet zo leuk nu.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush vr 22 jun 2012 - 1:45

Hadewijch schreef:Van Rush vraag ik me af of ze nog steeds veel dat vriendinnetje van een vriend van haar vriend (lekker duidelijk dit) gezelschap moet houden of dat ze daar een oplossing voor gevonden heeft.
Hahaha, ik snap 'm. De laatste tijd zitten we eigenlijk nooit meer bij ons, maar nu we de kroeg aan het verbouwen zijn zal dat straks wel weer komen. En nee, daar heb ik nog geen oplossing voor bedacht. Hopelijk zijn ze dan al verhuisd. Vraag het de forummer - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 1:45

Marin schreef:Hadewijch, kijk maar even bij de zwangerschapspijler voor PC's vraag. Even niet zo leuk nu.

Zie het zelf ook net, echt net te laat. Ik pas het even aan. Bedankt voor je reactie.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:46

Hadewijch schreef:
Van Zoey hoe het met haar moedervlek is afgelopen. En met haar moeder op de hartbewaking of ze nog droomt over die jongen met wie ze vreemdging in haar vorige relatie (of dat het nu een plekje heeft) en hoe het gaat met haar verdriet rondom haar beste vriendin?

Zo dan zijn flink wat vragen!

Met mijn moeder gaat het een stuk beter, ze is inmiddels thuis maar moet nog wel regelmatig voor controle terug naar het ziekenhuis. Ze heeft gelukkig geen blijvende schade overgehouden.

Mijn moedervlek bleek niets ernstigs te zijn, hij is verwijderd en ik heb nu een mini-littekentje maar daar kan ik mee leven.

Met die jongen heb ik geen contact meer, en gelukkig droom ik er ook niet meer van. Ik zal altijd wel een zwak voor hem blijven houden maar doe er verder niets mee.

Het verdriet, tja, dat blijft. Het is een hele heftige periode geweest en het is moeilijk om alles een plekje te geven. Maar ik doe mijn best.

Gast
Gast

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 1:47

Rush schreef:
Hadewijch schreef:Van Rush vraag ik me af of ze nog steeds veel dat vriendinnetje van een vriend van haar vriend (lekker duidelijk dit) gezelschap moet houden of dat ze daar een oplossing voor gevonden heeft.
Hahaha, ik snap 'm. De laatste tijd zitten we eigenlijk nooit meer bij ons, maar nu we de kroeg aan het verbouwen zijn zal dat straks wel weer komen. En nee, daar heb ik nog geen oplossing voor bedacht. Hopelijk zijn ze dan al verhuisd. Vraag het de forummer - Pagina 2 394967

Haha, of het gaat het uit? Het scheelt dat je er momenteel minder last van hebt!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush vr 22 jun 2012 - 1:53

Hadewijch schreef:
Rush schreef:

Haha, of het gaat het uit? Het scheelt dat je er momenteel minder last van hebt!
Het schijnt dat zijn broer en zusje het samenwonen 3 maanden geven voordat het uit is Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 1:56

Haha Rush Laughing!

Zoey, klinkt alsof je goed met je verdriet omgaat. Gelukkig is de rest redelijk goed afgelopen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:58

Bedankt Hadewijch, op de één of andere manier vind ik dat een soort compliment. Ik heb helaas al veel mensen verloren in mijn leven dus het lijkt wel of ik er een soort routine in heb gevonden, of in ieder geval een weg die voor mij 'fijn' is.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 22 jun 2012 - 2:04

Ik vraag aan alle forummers die zich Kruikje/Crapbag nog herinneren; hoe gaat het met haar?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Mamsie vr 22 jun 2012 - 2:09

Hadewijch, lief dat je er naar vraagt. Ja het gaat beter!! Vraag het de forummer - Pagina 2 281626781 Hij slaapt nu meestal wel door gelukkig. Het naar bed gaan is nog wel lastig maar ik ben al lang blij dat ik niet meer 6x per nacht mijn bed uit hoef. Hij wordt nu meestal rond half 7 wakker. Heerlijk!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud