Na 6 jaar geen school....
+10
Raindrop
VeryCherry
Zwerver
Sarah1985
heartsdale
Oasis
Rumble
Rose
Marin
Rush
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Na 6 jaar geen school....
Goed bezig! Als je je maar niet gaat vervelen dan. Er zal vast genoeg stof bij zijn dat je al kent. Komt vast in orde!
Gast- Gast
Goed bezig Rush! Ik heb zelf het afgelopen jaar ook een studie in de avonduren gevolgd. Het is in het begin erg wennen om alles goed te plannen, ook met huiswerk e.d. maar daarna liep het super. En als ik een tentamen had kreeg ik studieverlof op mijn werk zodat ik extra tijd had om het voor te bereiden. Ik wens je alvast veel succes!
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Wat goed! Krijg je ook nog bepaalde vrijstellingen omdat je al wel veel ervaring hebt? of moet je alles volgen?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Nee helaas. Vrijstelling krijg je alleen op basis van voorgaande opleidingen etc. of je moet zo`n ervarings-certificaat hebben, maar dat is bijna dubbel zo duur als de hele opleiding, dus ik loop alles wel gewoon door. Mijn werkgebied is redelijk specifiek, dus ik denk dat ik ook nog wel een hoop kan leren qua algemene dingetjes.
Ik kan wel een type toets aanvragen om al die 10 type lessen niet te hoeven volgen, maar ik moet nog vragen of ze echt exact naar 'typen met 10 vingers' kijken. Want de aanslagen per minuut haal ik met gemak, maar dus niet met 10 vingers
Ik kan wel een type toets aanvragen om al die 10 type lessen niet te hoeven volgen, maar ik moet nog vragen of ze echt exact naar 'typen met 10 vingers' kijken. Want de aanslagen per minuut haal ik met gemak, maar dus niet met 10 vingers
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb vorig jaar naast mijn werk een MBO niveau 3 opleiding gedaan. Ik werkte ongeveer 38 uur, met de donderdag en zaterdag vrij. Elke donderdag ging ik naar school, twee dagdelen op verschillende dagen gebruikte ik voor huiswerk. Ik vond het eigenlijk prima te doen, maar ik werk ook vaak savonds en dat is denk ik makkelijker (Overdag met school bezig, en werken moet je toch, zin of geen zin. Als het omgekeerd is zal je waarschijnlijk sneller afgeleid zijn).
Voor de opleiding stond anderhalf jaar, ik heb het in 1 jaar gedaan, het is me echt alles meegevallen!
Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat, een diploma is nooit weg natuurlijk
Voor de opleiding stond anderhalf jaar, ik heb het in 1 jaar gedaan, het is me echt alles meegevallen!
Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat, een diploma is nooit weg natuurlijk
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Middelbare school all over again!
» speelgoedochtend school, wat mee?!!
» Voedingsbeleid school
» School en eten
» Vrije school