Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Ik wil een kind met jou"

+18
Aardbei
mauwmauw
Ezzer
pindaatje
Tania
SarahKey
Filoria
studiebol
LDJ
Kruidkoek
Sanne
Caroow
Gympie
Shy
M@niek
kwak
Pussycat
Discordia
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  Snoes ma 18 jun 2012 - 17:58

Charlie schreef:Dat ging van: 'ik wil ooit kinderen' , naar 'ik wil ooit kinderen met jou', naar gesprekken over wanneer we dan kinderen willen, naar ik die aangaf al wel kinderen te willen naar uiteindelijk mijn man die heel lief aangaf er ook klaar voor te zijn. En een maand later was ik al zwanger .
Zoiets smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  Muppetje ma 18 jun 2012 - 19:04

Omdat ik zo onwijs graag kinderen wilde heb ik het wel gevraagd aan het begin van onze relatie. Mijn man wilde ze ook heel graag, dus dat zat wel goed. Eerst was het over een jaar of tien (ik was toen 20 en vond dat best lang). Bij mij bleef het kriebelen, zeker toen we gingen samenwonen anderhalf jaar later, maar ik heb geduldig gewacht. Ook rond de bruiloft kriebelde het enorm, toen was ik 25. Uiteindelijk zou ik voor mijn 27e verjaardag stoppen met de pil, we hadden een huis gekocht en ik had een vast contact. In februari ben ik jarig, eind oktober waren de pillen op, dus toen zijn we er maar wat eerder voor gegaan....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  Muis ma 18 jun 2012 - 19:34

Ik wilde al vanaf mijn 22e kinderen en mijn vriend wist dat. Hij wilde ze nog niet, dus ik heb gewacht. Toen werden er een aantal kindjes in de vriendenkring geboren en toen ging het bij hem ook kriebelen. We hebben er toen veel over gepraat en in januari was hij er echt klaar voor. 2 maanden later was ik zwanger. Ik moest nog aan het idee wennen, maar hij vond het van begin af aan fantastisch.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  Snoes ma 18 jun 2012 - 23:08

Ik heb overigens ook al vrij vroeg in onze relatie aan hem gevraagd of hij kinderen wilde, anders had ik de relatie wellicht verbroken.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  MissD ma 18 jun 2012 - 23:24

We hadden het ooit al eens over het mogen krijgen van kinderen gehad. Mijn man wilde graag rond zijn 25e een kindje.
Uiteindelijk hebben we eind maart vorig jaar besloten ervoor te gaan, en ik was direct zwanger, toen ik 3 maanden zwanger was werd mijn man 25 en onze dochter is in januari geboren.

We wisten ook altijd al dat we nog een kindje wilde... maar mijn man spreekt er nu over dat als T. 1 jaar is we er wat hem betreft weer voor kunnen/zullen gaan.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

"Ik wil een kind met jou" - Pagina 2 Empty Re: "Ik wil een kind met jou"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum