Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

2 plaatsers

Ga naar beneden

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking Empty nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 2:53

Berekent het UWV automatisch je wazo-uitkering over álle inkomsten die je over de periode waarover de berekening wordt gedaan, of moet je daar zelf achteraan? Ik heb namelijk van maart tot juni ook nog bij een ander bedrijf gewerkt, maar vanuit daar dus geen zwangerschapsuitkering aangevraagd, omdat ik daar al weg ben. Deze periode telt wel mee voor het loon wat ik totaal verdiende. Moet ik dit zelf nog aangeven bij het UWV of wordt dit automatisch berekend en krijg ik via mijn huidige werk gewoon automatisch de volle mep aan wazo-uitkering?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking Empty Re: nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

Bericht  missy. ma 18 jun 2012 - 3:23

Volgens mij kijkt het uwv naar je inkomsten de laatste 3 maanden voor je verlof. en neemt daar het gemiddelde van.
Hmm ik zou het uwv even bellen.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking Empty Re: nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:26

het uwv bellen was nou juist iets wat ik wilde voorkomen, heb ik niet zulke geweldige ervaringen mee lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking Empty Re: nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

Bericht  Linda ma 18 jun 2012 - 8:06

Op zp kan je online je vraag stellen aan het UWV webteam, misschien kunnen zij antwoord geven.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking Empty Re: nog één vraagje over zwangerschapsuitkerking

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum