KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: KletsTopic
Jasmine schreef:Alex schreef:Jasmine, ga je naar Weerterbergen?
Ja.
Leuk! Ik ben er vorige week geweest, A vindt het echt prachtig daar! Hoelang gaan jullie?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
maar al zitten ze iets onder het gemiddelde dan maakt dat toch niet heel veel uit? Hier zittie wel in dezelfde lijn maar onderaan zeg maar, maar tegen ons werd gezegd dat zolang de lijn maar hetzelfde blijft is het niet erg. Niet dat ie ineens een aantal lijnen zakt.
Gast- Gast
Ik kwam met 29+1 op 1300 & 1600 gram uitCharlie schreef:Stofzuiger schreef:Gewichten zijn net iets onder de gemiddelde curve voor 29 weken toch?
Hm nee de gyn zei het meisje ligt iets boven de curve van 30 weken en het jongetje iets eronder.
Maar bij mij waren ze groot hoor.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik kwam met 29+1 op 1300 & 1600 gram uitCharlie schreef:Stofzuiger schreef:Gewichten zijn net iets onder de gemiddelde curve voor 29 weken toch?
Hm nee de gyn zei het meisje ligt iets boven de curve van 30 weken en het jongetje iets eronder.
Maar bij mij waren ze groot hoor.
De meisjescurve is vanaf 30 weken geloof ik een andere dan de jongenscurve.
Gast- Gast
O, natuurlijk, dan klopt het, S zat iets boven de lijn en J flink boven de lijn. Dus zullen jouw gewichten iets boven en rond de lijn zitten natuurlijk.
Gast- Gast
Stof, ik heb trouwens de tweelingdraagzak vorige week al binnen gekregen. Geweldig ding, mijn man vindt het ook héél erg leuk. Hopelijk willen ze erin!
Gast- Gast
tweelingdraagzak? Dat klinkt leuk
edit stoffie hoe gaat het met jou/jullie en de mannen?
edit stoffie hoe gaat het met jou/jullie en de mannen?
Gast- Gast
Lily schreef:tweelingdraagzak? Dat klinkt leuk
Heb ik via Studiebol van Stof te leen .
Gast- Gast
O gaaf, hoop dat het bevalt!Charlie schreef:Stof, ik heb trouwens de tweelingdraagzak vorige week al binnen gekregen. Geweldig ding, mijn man vindt het ook héél erg leuk. Hopelijk willen ze erin!
Gaan ze je overigens eerder inleiden of wachten ze gewoon af?
Gast- Gast
Dat is weer eens wat anders dan Bungel. Gewoon een tweelingdraagzak doorsturen
Alex- Ratel
misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:O gaaf, hoop dat het bevalt!Charlie schreef:Stof, ik heb trouwens de tweelingdraagzak vorige week al binnen gekregen. Geweldig ding, mijn man vindt het ook héél erg leuk. Hopelijk willen ze erin!
Gaan ze je overigens eerder inleiden of wachten ze gewoon af?
We wachten tot week 38 en als ze dan nog niet spontaan zijn gekomen gaan ze inleiden.
Gast- Gast
Lily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Als ze 10 kilo pp zijn wel
Alex- Ratel
Lily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Tja, ik draag ze nu ook he.
Gast- Gast
In je buik is het gewicht met vruchtwater en placenta erbij groterLily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Ja, als ze groter worden wordt het op een gegeven moment te zwaar natuurlijk, maar de eerste maanden ging het prima.
Gast- Gast
Charlie schreef:Lily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
En ook nog voor! Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Alex- Ratel
Alex schreef:Dat is weer eens wat anders dan Bungel. Gewoon een tweelingdraagzak doorsturen
Lief he, ik ben er ook heel blij mee. Het is de forum-tweelingdraagzak. Dus wanneer de volgende tweelingzwangere zich aandient, stuur ik 'm weer door!
Gast- Gast
Ik droeg met 35 weken 11 pond baby, een grote placenta en 1 kind met veel vruchtwater mee, dat deed meer pijn aan mijn rug als daarna met de draagzak.
Gast- Gast
Alex schreef:Charlie schreef:Lily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Best wel. Alles doet pijn, van mijn voetzolen tot mijn schouders. En ik dacht nog wel dat ik zo sterk en sportief was. Mijn knieën doen ook erg veel pijn. Maar dat komt ook door het vocht dat ik vasthoudt.
Gast- Gast
Charlie schreef:Alex schreef:Charlie schreef:Lily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Best wel. Alles doet pijn, van mijn voetzolen tot mijn schouders. En ik dacht nog wel dat ik zo sterk en sportief was. Mijn knieën doen ook erg veel pijn. Maar dat komt ook door het vocht dat ik vasthoudt.
Ik ken het ... Ik had er dan maar één, maar ik was echt opgezwollen door al het vocht, kon amper lopen. Je bent zeker al aan het aftellen naar de 38 weken?
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:In je buik is het gewicht met vruchtwater en placenta erbij groterLily schreef:misschien een stomme vraag maar ik zie dat je ze voor je draagt. Is dat niet ongelofelijk zwaar?
Ja, als ze groter worden wordt het op een gegeven moment te zwaar natuurlijk, maar de eerste maanden ging het prima.
Ja dat klopt natuurlijk ook wel weer En stoffie ik hoorde dat jij een babyfoon met camera hebt. Zou je misschien in m`n topic kunnen reageren? Of hier mag ook maar kan me voorstellen dat de rest onze babypraat een beetje beu wordt haha.
Charlie, veel sterkte ik wou zeggen de laatste loodjes maar helaas moet je toch nog iets langer. Helpt een warme douche/bad ook niet? En een tweelingzwangerschap is natuurlijk ook een stuk zwaarder
Gast- Gast
Enorm! Gelukkig zijn ze ingedaald en krijg ik weer wat adem sinds een paar dagen, dat scheelt weer.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil ook een baby
Stel het eens voor aan G.
Alex- Ratel
G? Wie is G? Je zei dat je leven boring was?Alex schreef:Reva schreef:Ik wil ook een baby
Stel het eens voor aan G.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: