Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

4 plaatsers

Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  duckie za 16 jun 2012 - 22:19

ik was net met A. Gezellig kaartjes aan het vingerverfen tot ze zich even geen moment bedenkt en de vingers met verf in de mond stopte... Schrikken dus.. Maar het was direct vies gezicht trekken en bah bah maar ja ik denk dat ze dus wel wat heeft doorgeslikt.. Kan dit kwaad? Wat moet ik hier mee doen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 22:21

Nou dat zal wel niet.. daar hebben de makers van de verf vast wel over na gedacht.
Maar zou haar mond even spoelen met water.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  Printje za 16 jun 2012 - 22:36

nee kan geen kwaad. zoonlief heeft zelfs ooit een stiftpunt opgegeten...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  Summerlovin za 16 jun 2012 - 22:39

Toen ik een jaar of 12 was heb ik een keer de hele inhoud van een gelpen in mijn mond gehad ( was op de achterkant aan het sabbelenvingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? 1578173417) Maar heb er niets aan over gehouden.
Ik denk dat het geen kwaad kan zolang het maar niet iedere dag een keer gebeurd.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  duckie za 16 jun 2012 - 23:20

thnx voor jullie reactie... Ik heb het zoveel mogelijk gelijk weggepoetst met een billendoekje en haar onder de douche ook water in haar mondje laten lopen... Bij het afdrogen heeft ze flink ranja gedronken en daarna was ze nog lekker vrolijk aan het kletse en nu ligt ze weer lekker in dr bedje....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  PiP zo 17 jun 2012 - 0:33

Dat kan geen kwaad, ik heb van de week zelfs haar lipjes iets geverfd, zodat ze een kusje kon geven op het papier Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk? Empty Re: vingerverf in de mond stoppen gevaarlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum