Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles in de mond stoppen.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Alles in de mond stoppen.

Bericht  Happydobby ma 22 apr 2013 - 6:33

Hoelang bleef jullie kindje dit doen? Ons kdv heeft aangegeven dat onze zoon dit nog veel doet en dat zou op zijn leeftijd niet meer mogen?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 6:37

Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Pas als hij op z'n vierde alles nog in z'n mond stopt, zou ik me zorgen gaan maken, maar verder vind ik het raar van het kdv dat ze zeggen dat het 'niet meer zou mogen'.

Overigens is het zo dat de orale fase vaak tot 21 maanden aan kan houden, en ook hier heb je, net als met lopen, kinderen die sneller zijn, en kinderen die het lekker rustig aan doen. Niks mis mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Tania ma 22 apr 2013 - 6:39

Bij mijn zoontje was het over met ongeveer 1,5. Maar sinds een paar maanden stopt hij weer veel in z'n mond. Vooral als hij tv aan het kijken is ofzo.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Shopaholic ma 22 apr 2013 - 6:39

Laughing Y. soms nog!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Wennes ma 22 apr 2013 - 6:41

Lennox schreef:Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Pas als hij op z'n vierde alles nog in z'n mond stopt, zou ik me zorgen gaan maken, maar verder vind ik het raar van het kdv dat ze zeggen dat het 'niet meer zou mogen'.

Overigens is het zo dat de orale fase vaak tot 21 maanden aan kan houden, en ook hier heb je, net als met lopen, kinderen die sneller zijn, en kinderen die het lekker rustig aan doen. Niks mis laughcry mee!

+1 zeker niet druk over maken
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Happydobby ma 22 apr 2013 - 6:45

Lennox schreef:Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Pas als hij op z'n vierde alles nog in z'n mond stopt, zou ik me zorgen gaan maken, maar verder vind ik het raar van het kdv dat ze zeggen dat het 'niet meer zou mogen'.

Overigens is het zo dat de orale fase vaak tot 21 maanden aan kan houden, en ook hier heb je, net als met lopen, kinderen die sneller zijn, en kinderen die het lekker rustig aan doen. Niks mis mee!

Zo vertelde mijn vriend het, ik was niet mee met ophalen.

@Lennox, jij werkt op een kdv? Ze zeggen ook dat ze denken dat mijn zoon niet goed hoort en ziet. Soms schrikt hij wel als ik hem roep dus ik ga wel even naar de H.A. met hem maar thuis praat hij inmiddels wel en hij probeert ons ook na te praten dus daar maak ik me minder zorgen over. Dit is al de tweede keer dat ze het aangeven in 3 weken tijd. Hij moet ook meedoen met de groepskring en dat wil hij ook niet Sad

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 6:50

Wat een streng kdv zeg, hij mág niets meer in z'n mond doen en hij móét mee in de kring... Komop, hij is nog geen 22 maanden scratch

Z'n gehoor zou je voor de zekerheid kunnen laten testen, maar verder heb ik eerder het idee dat zij van de ontwikkeling van de dreumes nog niet zoveel kaas gegeten hebben en dat het probleem eerder bij hún ligt, dan bij jouw zoontje. Kinderen van zijn leeftijd willen bij ons ook nog niet in de kring, ja, twee minuten, en dan dwarrelen ze ook overal naar toe.

Ik werk idd op een kdv smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Snoopy ma 22 apr 2013 - 6:52

Happydobby schreef:
Lennox schreef:Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken. Pas als hij op z'n vierde alles nog in z'n mond stopt, zou ik me zorgen gaan maken, maar verder vind ik het raar van het kdv dat ze zeggen dat het 'niet meer zou mogen'.

Overigens is het zo dat de orale fase vaak tot 21 maanden aan kan houden, en ook hier heb je, net als met lopen, kinderen die sneller zijn, en kinderen die het lekker rustig aan doen. Niks mis mee!

Zo vertelde mijn vriend het, ik was niet mee met ophalen.

@Lennox, jij werkt op een kdv? Ze zeggen ook dat ze denken dat mijn zoon niet goed hoort en ziet. Soms schrikt hij wel als ik hem roep dus ik ga wel even naar de H.A. met hem maar thuis praat hij inmiddels wel en hij probeert ons ook na te praten dus daar maak ik me minder zorgen over. Dit is al de tweede keer dat ze het aangeven in 3 weken tijd. Hij moet ook meedoen met de groepskring en dat wil hij ook niet Sad

Slecht horen en zien is zo moeilijk te beoordelen. Als jezelf ook reden hebt daaraan te twijfelen zou ik inderdaad even langs de huisarts.
Maar niet mee willen doen in de groepskring vind ik geen graadmeter, ik vind hem daar ook nog wel jong voor.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles in de mond stoppen. Empty Re: Alles in de mond stoppen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum