Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

+2
_Mashimaro_
pindaatje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  pindaatje vr 27 apr 2012 - 7:01

Het lijkt er een beetje op dat mijn zoontje van 3,5 maand waterpokken heeft/krijgt.
Is dit gevaarlijk voor zulke jonge kinderen??
Ik weet wel dat als ze het voor hun 1e verjaardag krijgen, dat de kans zeer groot is dat ze het nogmaals krijgen..
Het heerst op het kdv, dus het zou natuurlijk zo maar kunnen dat hij het opgepikt heeft daar...

Ik zag vanavond met omkleden ineens allemaal rode plekjes op zijn hoofd en lichaam, en ze lijken precies op de plekken die mijn dochter gehad heeft toen zij vorig jaar de waterpokken had.

Maarja, nu is het vrijdagavond, en natuurlijk geen huisarts meer, en ook nog es extra lang gesloten ivm koninginnedag.
Zal ik het nog aankijken, of zal ik de huisartsenpost moeten raadplegen hierover??
Kunnen/worden ze er erg ziek van op deze leeftijd??
Iemand ervaring met zo'n jonge baby met waterpokken??
Zoontje is er verder niet ziek van, hij huilt alleen héél erg veel sinds een paar dagen. Hij heeft woensdag ook inentingen gehad, en sindsdien huilt ie overdag alleen maar, iets wat ie daarvoor totaal niet deed...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  _Mashimaro_ vr 27 apr 2012 - 7:05

Ik zou de hap bellen gezien zijn leeftijd, al is het alleen maar om te overleggen.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  Liadan vr 27 apr 2012 - 7:06

_Mashimaro_ schreef:Ik zou de hap bellen gezien zijn leeftijd, al is het alleen maar om te overleggen.
Dat zou ik ook doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  Slakje vr 27 apr 2012 - 7:06

Ik zou inderdaad ook eventjes bellen gezien de leeftijd! Beter een keer teveel bellen, als een keer te weinig!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  pindaatje vr 27 apr 2012 - 7:27

Ik zal even bellen, even horen wat ze er over zeggen...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  -Ieniemienie- vr 27 apr 2012 - 8:01

T heeft het ook gehad toen hij net 4mnd oud was. Hij had het van zn zus gekregen.
Het kan geen kwaad. Gewoon uitzieken. Alleen idd de kans dat ze het nog een keer krijgen.

Beterschap!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  mickey vr 27 apr 2012 - 8:08

Ik las op FB dat ze over een half uurtje op de HAP moeten zijn met de kleine man.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  pindaatje vr 27 apr 2012 - 8:58

En we zijn er ook al weer gelukkig!
Arts zei dat het geen waterpokken waren, volgens hem was het een allergische reactie ergens op....
Toch zit het me niet lekker, want ik vind plekjes van een allergische reactie er toch heel anders uitzien dan wat hij heeft...
We houden het goed in de gaten, en als ik het morgen niet vertrouw, of dat het nog meer op waterpokken gaat lijken, bel ik gewoon weer.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  mickey vr 27 apr 2012 - 9:03

Zou het niet een reactie op de inentingen kunnen zijn? Of zei de arts daar niks over?

Beterschap in ieder geval met de kleine man. Hopelijk knapt hij snel op en wordt het niet erger.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  pindaatje vr 27 apr 2012 - 9:14

Geen idee Mickey, ik vroeg het wel aan de arts, maar hij gaf er weinig tot geen reactie op. Vond het zowieso geen fijne arts.. Hij vroeg nog net niet letterlijk wat ik kwam doen, maar zo kwam hij wel over.... Hij gaf me de indruk dat ik me min of meer aanstelde... Nou sorry hoor, maar ik neem met mijn kind(eren) geen risico's als ik het niet vertrouw. Mad

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  Slakje vr 27 apr 2012 - 9:16

Je hebt groot gelijk! Veel beterschap voor de kleine!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  _Mashimaro_ vr 27 apr 2012 - 20:39

Groot gelijk hoor! Beterschap met je zoon.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk?? Empty Re: Waterpokken baby 3 mnd, gevaarlijk??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum