Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jij zelf je fietsband plakken?

+32
Monnie
Sneeuwwitje
Rovine
Pannetoet
Dennenappel
Flippin' Bitch
M-G
SleepingBeauty
loura
Leska
Wennebellah
Blond
Caresses
Japje
Imperfect
minoessepoes
Silver
JD
Toet
Zwerver
Roze Roos
silly-one
girli
Lynn_
Roxi3
Monte
Makamba
jena
Caroow
Tania
Jeanette
Frappuccino
36 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Rovine za 22 jan 2011 - 7:28

In principe kan ik alles wel aan een fiets, mis alleen soms de kracht en spierballen. Band erop zetten bijvoorbeeld is een drama. Maar een fiets is nog makkelijker dan een auto; kwestie van onthouden wat je losgemaakt hebt en het weer op dezelfde plek terugzetten. Desnoods maak je er een foto van.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Sneeuwwitje za 22 jan 2011 - 7:32



Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt

Sneeuwwitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 7:33

Ik kan géén band plakken. Mijn vader wilde het mij nooit uitleggen, hij deed het, en als ik vroeg om het mij te leren vond hij dat ik maar naar de fietsenmaker moest gaan. Geen vrouwenwerk, dus ik hoefde dat niet te leren. Kan het dus ook nog steeds niet.

Net als toen we aan het klussen waren in ons huis, er moest iets gebeuren en mijn vader zei 'ik zal dat wel even aan je man laten zien, hoe dat moet', en toen zei ik dus 'nou, je kunt het mij toch ook leren', waarop zijn reactie was: 'Nou moet je niet zo raar doen, dat slaat nergens op'.

Volgens hem horen vrouwen geen technische dingen te doen. En na jaren hopen door mijn vader, dat er ergens tóch een sprankje aanleg voor technische zaken te vinden was staat mijn man ongeveer op het niveau van de gemiddelde vrouw, vanuit mijn vaders gezichtspunt, aangezien hij net zo technisch is als ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Monnie za 22 jan 2011 - 7:34

Nee ik kan het ook niet. Mijn vader deed het eerder altijd voor me en de laatste jaren is het eigenlijk ook niet meer voorgekomen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 7:48

Ja, ik kan het! Mijn vriend kan het niet Laughing of hij is er te lui voor, dat kan natuurlijk ook. Hij brengt hem in elk geval naar de fietsenmaker als ik het niet kan doen. Ik vind dat zonde van het geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 7:49

Nobucta schreef:In principe kan ik alles wel aan een fiets, mis alleen soms de kracht en spierballen. Band erop zetten bijvoorbeeld is een drama. Maar een fiets is nog makkelijker dan een auto; kwestie van onthouden wat je losgemaakt hebt en het weer op dezelfde plek terugzetten. Desnoods maak je er een foto van.

Ik heb het geleerd van een filmpje op Youtube Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  CaptainSpectacular za 22 jan 2011 - 7:51

Ja.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Ugly Betty za 22 jan 2011 - 8:15

Smikkell schreef:Ik heb nu anti-lek banden. Die zijn nog niet lek geweest..

Ik heb ook anti-lek banden, waren binnen 2 weken lek... Gelukkig kan ik zelf mijn band plakken. Maar m'n man is vaak zo lief om het te doen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Roza za 22 jan 2011 - 8:18

Nee, dat kan ik niet.
Een band plakken laat ik over aan mijn vader of aan de fietsenmaker.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:43

Vast wel, ik doe het alleen niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:55

Heb het nooit gedaan, maar heb wel een plaatje in mijn hoofd hoe het moet (binnenband eruit halen, gaatje vinden door band onder water te houden, schuren, plakken, band er weer in, klaar!), dus ik denk dat het me wel zou lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Lotus za 22 jan 2011 - 20:35

Ik kan het wel, maar ik heb er echt een hekel aan, dus ik doe het nooit.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Caresses za 22 jan 2011 - 22:45

Ik moet trouwens even terugkomen op wat ik gezegd heb:
Ik kan wel een band verwisselen, als het tenminste een fiets is met achteruit trap rem.

Ik heb ook een keer de achterband van een fiets met versnellingen en handremmen verwisseld, maar nadat ik hem in elkaar had gezet had ik ineens wel een achteruittraprem scratch haha (eigenlijk wel handig, vind hanremmen maar niks).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum