Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jij zelf je fietsband plakken?

+32
Monnie
Sneeuwwitje
Rovine
Pannetoet
Dennenappel
Flippin' Bitch
M-G
SleepingBeauty
loura
Leska
Wennebellah
Blond
Caresses
Japje
Imperfect
minoessepoes
Silver
JD
Toet
Zwerver
Roze Roos
silly-one
girli
Lynn_
Roxi3
Monte
Makamba
jena
Caroow
Tania
Jeanette
Frappuccino
36 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 16:26

Okee, okee het is al goed. Minder spannend dan ik hoopte, maar het is goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Toet vr 21 jan 2011 - 16:27

Ik heb er nog meer hoor, maar ik probeer een beetje binnen de perken te blijven. Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 16:30

Nee, laten we het hier bij houden.. Straks ben ik niet cool meer naast jouw verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Silver vr 21 jan 2011 - 16:50

Ja bandplakken dat leerden wij nog op school.. Tijdens techniekles, en dat werd ook nog afgetoetst ook..
Autoband plakken vind ik wel een drama en heb ik mijn zwager voor opgebeld. (vriend was niet in de buurt) Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 166342
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  minoessepoes vr 21 jan 2011 - 20:56

Daar draai ik mijn hand niet voor om! Ik heb vorige week nog de band van mijn vriend geplakt terwijl hij boodschappen ging doen op mijn fiets, ik was veel eerder klaar!

Wij hebben geen auto en als ik eerst naar het metro station moet lopen en dan met de metro en dan nog weer naar de plaats van bestemming moet lopen dan ben ik langer onderweg en het is duurder. Ik heb sinds April, dat ik in Amsterdam woon al wel 4 a 5 keer een lekke band gehad, dan was ik al zo'n 50 euro verder als ik hem elke keer had laten plakken en ik heb de band sneller zelf geplakt, dan eerst naar de fietsenmaker te moeten lopen, dan weer naar huis, dan weer naar de fietsenmaker om hem op te halen en dan weer naar huis fietsen, dat vind ik veel teveel gedoe!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Imperfect vr 21 jan 2011 - 21:06

Ik kan ook wel een band plakken, maar gezien ik nooit een lekke band heb, hoef ik het nooit te doen.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 21:07

Ik kan banden plakken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Japje vr 21 jan 2011 - 22:28

Ik kan mijn band zelf plakken. Vind het zonde om daar 10 euro aan uit te geven als ik er in een kwartiertje mee klaar kan zijn. Het wegbrengen en ophalen van mijn fiets zou langer duren dan zelf plakken :P Ik doe het ook altijd meteen dezelfde dag, want ik moet op mijn fiets naar het werk. Alle andere opties zijn zoveel trager dat ik daar gewoon echt heel veel tijd mee kwijt ben.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Caresses vr 21 jan 2011 - 23:01

Ik kan het wel, kost me wel veel tijd, dus voor die 7,50 breng ik hem wel naar de fietsenmaker (als het de achterband is).
Als er een nieuwe mand omheen moet doe ik het wel zelf.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:03

Ik kan het wel, maar leuk is anders ..

Ik breng m meestal naar schoonvader. Hij vindt het leuk om bezig te zijn dus voor hem geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Blond vr 21 jan 2011 - 23:05

Nee, ik kan nog net zelf mijn band oppompen, meer niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Wennebellah vr 21 jan 2011 - 23:31

Ik kan zelf wel mijn fietsband plakken ja:P Ik heb het moeten leren want m'n moeder kon het nooit..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Leska vr 21 jan 2011 - 23:40

Ja dat kan ik. Mijn eigen banden zijn gelukkig vrijwel nooit lek, maar die van mijn broertjes heb ik regelmatig geplakt. Of ik een band kan verwisselen weet ik niet, dat heb ik nog nooit hoeven doen.
Leska
Leska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  loura vr 21 jan 2011 - 23:44

Neej zou niet weten hoe je zn band eraf moet halen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Zwerver za 22 jan 2011 - 1:25

June schreef:
wc-eend schreef:Nee. Mijn broer wilde het mij nooit leren of namen daar geen tijd voor. En volgens mij kan mijn moeder het ook niet, die heb ik trouwens nog nooit zien fietsen

Joh, dat staat ook gewoon op internet hoor, hoe dat moet!

Edit: http://www.leerwiki.nl/Hoe_plak_je_een_fietsband

Tja, toen was dat nog niet zo populair en heb het eigenlijk nooit nodig gehad!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:41

Ja dat kan ik wel nu denk ik Very Happy Ik fiets bijna nooit meer en heb allang niet meer een band hoeven plakken. Vaak hielp mijn vader ook toen ik nog thuis woonde. Maar denk wel dat ik het zou kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  SleepingBeauty za 22 jan 2011 - 2:33

Nee, mijn vader was fietsen maker dus die kan dat prima doen :P
Eigenlijk wel iets wat je zelf zou moeten kunnen, maar het is zo makkelijk zo..
Heb ook nooit echt een lekke band, dus kan ook niet oefenen. Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 2:38

_Chance schreef:Nee, ik kan nog net zelf mijn band oppompen, meer niet.
Ik ook.

Best erg, maar ik heb genoeg mannen om me heen die het wel voor me kunnen doen. Dus ik voel ook absoluut niet de behoefte om het te leren, eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  M-G za 22 jan 2011 - 2:41

Ik heb het ooit geleerd maar zou niet weten of ik het nog kan.
Momenteel heb ik niet eens een fiets, doe alles met de auto.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 2:42

Ik heb ook genoeg mannen om me heen maar ik wilde het per se zelf kunnen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 4:15

Darcy schreef:Ik heb ook genoeg mannen om me heen maar ik wilde het per se zelf kunnen :P
Haha, dat ik het zelf kan wil ook absoluut niet zeggen dat ik het zelf doe hoor.. Ik heb ook nog een vader die de hele dag thuis zit.. Leuk klusje voor hem..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Flippin' Bitch za 22 jan 2011 - 4:49

Ja, ik moest dat soort dingen leren van mijn vader, net als timmeren en zagen. Mijn vader zei altijd: 'ik wil niet dat je zo'n vrouw wordt die nog geen spijker in de muur kan slaan'.

En inderdaad, ik wil altijd eerst dingen zelf proberen te repareren en breid graag mijn Corsa-techniek-kennis uit. En als het echt niet lukt, vraag ik mijn vader: 'ga jij eens naast me staan en leg het eens uit terwijl ik het doe'
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 4:57

Storm schreef:
_Chance schreef:Nee, ik kan nog net zelf mijn band oppompen, meer niet.
Ik ook.

Best erg, maar ik heb genoeg mannen om me heen die het wel voor me kunnen doen. Dus ik voel ook absoluut niet de behoefte om het te leren, eigenlijk.
Heel herkenbaar angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Dennenappel za 22 jan 2011 - 6:22

Wow, ik had echt verwacht dat minimaal 90% van de vrouwen hier dit wel kon. Ik ben er echt verbaasd over.

Ik kan een band plakken, verwisselen (voor en achter) en nieuwe velglinten erop zetten. Wel zo prettig.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Pannetoet za 22 jan 2011 - 7:12

Ik kan mijn band niet plakken nee.. alleen oppompen angel Ik weet wel dat je je band eraf moet halen en in een emmer water moet leggen en dat je zo kan zien waar het lek zit maar verder laat ik het aan m'n vriend over!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan jij zelf je fietsband plakken? - Pagina 3 Empty Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum