N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..
+17
Beachgirl
CaptainSpectacular
Rovine
Monnie
Sneeuwwitje
Flippin' Bitch
girli
M-G
pinkflower
Penny Blossom
Toet
Silver
BJA
Zwerver
smooch
lente
Try
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..
Hihi ik denk dat ik meer moeite heb met m'n fietsband plakken dan met een autoband verwisselen
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Nee denk het niet Nog nooit geprobeerd. Weet niet goed waar de krik te zetten .. en dat is toch wel belangrijk
Gast- Gast
Nooit geprobeerd, maar ik heb ook geen auto en geen rijbewijs. Als ik een auto zou hebben, zou ik het wel leren.
Gast- Gast
Ik heb het nog nooit gedaan dus geen idee...misschien ben ik er wel hartstikke goed in
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Vind je het erg dat ik wel weet hoe ik het moet doen, maar het toch laat doen door iemand die het ook echt kan?
Gast- Gast
Ik heb dat nog nooit gedaan dus denk niet dat me dat gaat lukken. Gelukkig is het ook nog nooit voorgekomen dat ik een autoband moest verwisselen *klopt af*.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik heb dat nog nooit gedaan dus denk niet dat me dat gaat lukken. Gelukkig is het ook nog nooit voorgekomen dat ik een autoband moest verwisselen *klopt af*.
+1
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
nee, absoluut niet... maar ik heb het nu 1 keer gezien... dus misschien kan ik het nu dan ook wel proberen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
wc-eend schreef:Auxo schreef:Ik heb dat nog nooit gedaan dus denk niet dat me dat gaat lukken. Gelukkig is het ook nog nooit voorgekomen dat ik een autoband moest verwisselen *klopt af*.
+1
Stel je rijdt aan de andere kant van het land, in je eentje, en je krijgt een lekke band; wat doe je dan? Je vriend/ouders/kennis bellen kan niet want die zijn niet in de buurt, hoe los je dat dan op?
Edit: dit is natuurlijk niet een vraag aan jullie alleen, maar aan iedereen die denkt/zegt het niet zelf te kunnen en het liever door een ander laat doen.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
uhh daar heb ik ANWB voor toch? Ik heb wel een reservewiel in de auto liggen. En een krik. Maar hoe het moet, geen idee.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik heb het laatst wel samen met mijn vader gedaan & dat ging heel soepel, dus ik zou het feitelijk gezien moeten kunnen
Gast- Gast
Ik heb geen eigen auto en met een auto van een ander zal ik nooit ver rijden of mogen. Plus ik heb een stiefvader, ook al zit in turkije en ik heb problemen dan komt hij naar mij toe. No matter what. Maar goed...ik zou als ik een eigen auto heb dit zeker wel willen kunnen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Daarvoor ben ik lid van de ANWB. Heb het gelukkig nog nooit hoeven doen (ff afkloppen) maar mocht ik het echt zelf moeten doen dan zoek ik net zolang naar info om het wel zelf te kunnen doen.....
pinkflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11
Dat zou ik moeten kunnen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
+1Darcy schreef:Nooit geprobeerd, maar ik heb ook geen auto en geen rijbewijs. Als ik een auto zou hebben, zou ik het wel leren.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ja tuurlijk, eitje.. Alleen de zo`n band is wat zwaar voor zo`n klein meisje..
Als je niet weet waar je de krik moet zetten, moet je even aan de zijkant onder de dorpel voelen.. Zo`n 20cm vanaf beide wielen zit er een Xje of een driehoekje in wat je kan voelen (en ook zien) en daar moet dus de krik komen..
Als je niet weet waar je de krik moet zetten, moet je even aan de zijkant onder de dorpel voelen.. Zo`n 20cm vanaf beide wielen zit er een Xje of een driehoekje in wat je kan voelen (en ook zien) en daar moet dus de krik komen..
Gast- Gast
Zijn er vrijwilligers die hun auto even willen uitlenen? dan probeer ik 't gewoon even
Gast- Gast
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
_Donnaa schreef:Ja tuurlijk, eitje.. Alleen de zo`n band is wat zwaar voor zo`n klein meisje..
Oke dank je voor de tip!
Gast- Gast
Laatst aangepast door Sneeuwwitje op di 31 mei 2011 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, dat durf ik ook niet eens te doen. Ben veel te bang dat ik hem dan niet strak genoeg draai en mijn wiel wegloopt onder de auto...
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Hihi, ik heb dat weleens gehad bij mijn toenmalige bijbaantje. Waren met zijn vieren en niemand had eraan gedacht hem aan te draaien. Ging gelukkig goed!
Ik heb het wel een paar keer gezien, dus qua theorie zou ik het moeten kunnen, maar ik begin er niet aan. Ik bel mijn papa wel voor instructies als het daadwerkelijk gebeurt.
Ik heb het wel een paar keer gezien, dus qua theorie zou ik het moeten kunnen, maar ik begin er niet aan. Ik bel mijn papa wel voor instructies als het daadwerkelijk gebeurt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kan jij zelf je fietsband plakken?
» Lekgestoken fietsband
» Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis
» Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?
» Autoband loopt langzaam leeg
» Lekgestoken fietsband
» Tampons/maandverband verwisselen bij anderen thuis
» Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?
» Autoband loopt langzaam leeg
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: