Behang op deur plakken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Behang op deur plakken?
De deur van onze slaapkamer is beschadigd, en wordt ook niet mooi met verven. Op de muur zit bloemenbehang, hier heb ik nog een stuk van over. Nu zat ik te denk om die bloemen uit te knippen en dan op de deur te plakken. Zou dit houden? En wat voor lijm zou ik moeten gebruiken?
Gast- Gast
Re: Behang op deur plakken?
Dan zou ik eerder voor een muur/decoratiesticker of deursticker gaan in groot formaat. Lijkt mij nogal vreemd eruit zien als je deur wegvalt in het behang.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:Dan zou ik eerder voor een muur/decoratiesticker of deursticker gaan in groot formaat. Lijkt mij nogal vreemd eruit zien als je deur wegvalt in het behang.
Eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom kan je de deur niet verven? Heb ik ook gedaan in mijn huis, omdat ze grijs waren. Heb ze wit geverfd en het ziet er heel netjes uit
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Je kan eventuele deuken en gaten ook gewoon opvullen en daarna alles helemaal glad schuren en dan de heleboel schilderen. Dan heb je weer een strakke deur.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
minoessepoes schreef:Je kan eventuele deuken en gaten ook gewoon opvullen en daarna alles helemaal glad schuren en dan de heleboel schilderen. Dan heb je weer een strakke deur.
+1 zo zou ik het ook doen.
Gast- Gast
Als je alleen een paar bloemen uit het behang knipt en die over de gaten (?) plakt, kan het wel leuk worden denk ik. Dat is eigenlijk hetzelfde effect als een muursticker. De hele deur behangen zou ik ook niet doen, maar dat was geloof ik ook niet het plan.
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» kopiëren, plakken...
» Plakken van fondant en afstrijken
» Stof op canvas plakken
» Kan jij zelf je fietsband plakken?
» kopiëren, plakken...
» Plakken van fondant en afstrijken