Kan jij zelf je fietsband plakken?
+32
Monnie
Sneeuwwitje
Rovine
Pannetoet
Dennenappel
Flippin' Bitch
M-G
SleepingBeauty
loura
Leska
Wennebellah
Blond
Caresses
Japje
Imperfect
minoessepoes
Silver
JD
Toet
Zwerver
Roze Roos
silly-one
girli
Lynn_
Roxi3
Monte
Makamba
jena
Caroow
Tania
Jeanette
Frappuccino
36 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Kan jij zelf je fietsband plakken?
Ik vroeg me af of jullie je eigen band kunnen plakken, of wanneer het nodig is een nieuwe band op je fiets kan zetten?
Vandaag was mijn band weer eens lek voor het eerst sinds lange tijd, maar ik heb zelf nooit geleerd om mijn band te plakken. Mijn vader heeft soms wel pogingen gedaan om het mij te leren maar uiteindelijk kwamen die pogingen er op neer dat hij het gewoon deed en ik er nog niets wijzer van werd Ik kan ondertussen wel een band plakken, maar vervolgens krijg ik de buitenband niet meer terug op de fiets, dus ik begin er zelf eigenlijk al niet meer aan. Soms plakt m'n vriend de band voor me, maar omdat er nu een nieuwe binnenband in moest heb ik hem toch maar gewoon naar de fietsenmaker gebracht, net zo gemakkelijk
Hoe zit dat bij jullie?
Vandaag was mijn band weer eens lek voor het eerst sinds lange tijd, maar ik heb zelf nooit geleerd om mijn band te plakken. Mijn vader heeft soms wel pogingen gedaan om het mij te leren maar uiteindelijk kwamen die pogingen er op neer dat hij het gewoon deed en ik er nog niets wijzer van werd Ik kan ondertussen wel een band plakken, maar vervolgens krijg ik de buitenband niet meer terug op de fiets, dus ik begin er zelf eigenlijk al niet meer aan. Soms plakt m'n vriend de band voor me, maar omdat er nu een nieuwe binnenband in moest heb ik hem toch maar gewoon naar de fietsenmaker gebracht, net zo gemakkelijk
Hoe zit dat bij jullie?
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Re: Kan jij zelf je fietsband plakken?
Ik kan het wel maar als het moet gebeuren doet mijn vriend dat voor mij.
Gast- Gast
Ik kan het; maar doe het nóóit. Mijn vader deed het altijd, en nu zou ik hem naar de fietsenmaker op de hoek brengen!
Gast- Gast
Nee, ik zou het ook niet kunnen. Ik loop dan gewoon even naar de fietsenmaker, want die zit toch bij me op de hoek. Tegenwoordig fiets ik nooit en staat mijn band al even lek. Ik ben eigenlijk te lui om hem op te pompen, erg he haha. Als ik dan toch een fiets eventjes nodig heb, pak ik die van mijn moeder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb geen flauw idee hoe dat moet. Maar m'n man gelukkig wel.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan 't wel, maar vind 't veel makkelijker om mam of m'n broer te roepen..
Gast- Gast
Nee, want ik woon al jaren naast een fietsenmaker.. Je kunt dus wel raden wie mijn band plakt..
Gast- Gast
Ik ben echt benieuwd of er iemand op het forum zit die het wel eens zelf doet
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Ik heb het geleerd op de basisschool. De fietsenmaker is best ver lopen dus ik denk dat ik het wel gewoon zelf doe, mijn vriend kan het écht niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
In theorie kan ik het, in de praktijk lukt het echter nooit.
Mijn vriend wil altijd per se zelf zijn band plakken, maar dat gaat ook nooit goed. Eerst ongeveer een uur frustratie dus, voordat hij z'n fiets uiteindelijk naar de fietsenmaker brengt. Ik begin daar niet eens meer aan en breng 'm meteen weg (de fiets dan he, niet m'n vriend ).
Mijn vriend wil altijd per se zelf zijn band plakken, maar dat gaat ook nooit goed. Eerst ongeveer een uur frustratie dus, voordat hij z'n fiets uiteindelijk naar de fietsenmaker brengt. Ik begin daar niet eens meer aan en breng 'm meteen weg (de fiets dan he, niet m'n vriend ).
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Ik kan een band plakken En heb het ook al een paar keer succesvol gedaan. In mijn studentenhuis heb ik het de rest van de meiden geleerd haha. Ik ben er best trots op (nerd).
Gast- Gast
Ik heb het nog nooit gedaan/geprobeerd!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Dit zijn dus dingen die ik zonde vind van mijn geld en waar ik op bespaarIsabella schreef:Ik kan het; maar doe het nóóit. Mijn vader deed het altijd, en nu zou ik hem naar de fietsenmaker op de hoek brengen!
Gast- Gast
Hahahhaha nee ik kan nog niet eens een band oppompen! Gewoon geen idee hoe en nog nooit gedaan. Ik zal het VAST kunnen, maar nog nooit gedaan. Heel erg genant, ik weet het.
Gast- Gast
Ik denk het niet. Maar er zal vast wel iets op internet staan(misschien wel met plaatjes) en dan moet het denk ik wel lukken.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Er staat ook een beschrijving aan de binnenkant van het doosje met bandenplak spullen.. Al zou ik het vanaf een plaatje denk wel lastig vinden als ik het niet zou kunnen.Monte schreef:Ik denk het niet. Maar er zal vast wel iets op internet staan(misschien wel met plaatjes) en dan moet het denk ik wel lukken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er staat ook een beschrijving aan de binnenkant van het doosje met bandenplak spullen.. Al zou ik het vanaf een plaatje denk wel lastig vinden als ik het niet zou kunnen.Monte schreef:Ik denk het niet. Maar er zal vast wel iets op internet staan(misschien wel met plaatjes) en dan moet het denk ik wel lukken.
Ja ik denk ook wel dat het erg moeilijk is. Misschien plak ik hem wel totaal verkeerd
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Al vraag ik me hoe verkeerd je een band kan plakken.. Hmz..
Gast- Gast
Nee en dat is ook niet nodig, omdat ik wel een fiets heb, maar deze niet bij mij thuis staat. Is de band van mijn fiets, welke ooit weer thuis zal komen, wel lek, dan staat hij net zolang in mijn schuur tot iemand hem komt plakken.
Gast- Gast
Ik weet het eigenlijk niet. Mijn vader of vriend deed dat eerder altijd voor mij.
Ik stond er wel altijd bij, dus in theorie moet ik het kunnen
Nu ik alleen ben hoop ik maar heel hard dat ik geen lekke band krijg!
Ik stond er wel altijd bij, dus in theorie moet ik het kunnen
Nu ik alleen ben hoop ik maar heel hard dat ik geen lekke band krijg!
Gast- Gast
Ik kan het wel maar ik doe het niet graag (mijn fiets staat dus ook al 3 maanden met een lekke band in de schuur).
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Smikkell schreef:Ik ben nergens zonder mijn fiets
En dan ben ik heel erg dankbaar dat ik alles op loopafstand kan doen. Ik heb echt een gruwelijke pesthekel aan fietsen. En dat al vanaf de HEMA-fiets die mij continu op mijn bek liet gaan, omdat er weer eens iets los schoot.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..
» Lekgestoken fietsband
» kopiëren, plakken...
» Stof op canvas plakken
» Behang op deur plakken?
» Lekgestoken fietsband
» kopiëren, plakken...
» Stof op canvas plakken
» Behang op deur plakken?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: