Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grootste nadeel grote stad/klein dorp?

+15
PrimaBella
Rush
MissD
Susan
Rouxxxe
Ibbeltje
myloon
Oasis
Caresses
Darius
snoezel
Lenthe
ellibre
Minx
Bacio
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Grootste nadeel grote stad/klein dorp? - Pagina 3 Empty Re: Grootste nadeel grote stad/klein dorp?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:13

Ik ga er vanuit dat iedereen op het forum wel zo ongeveer weet waar ik woon. Dat zou ook nooit een reden zijn om dergelijke informatie weg te laten. Jij hebt nu omgekeerd gezocht, op getallen, en ik mag toch hopen dat er mensen zijn die enkel zoeken op woonplaats en niet uit hun hoofd weten hoeveel inwoners mijn vorige of huidige dorp heeft. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grootste nadeel grote stad/klein dorp? - Pagina 3 Empty Re: Grootste nadeel grote stad/klein dorp?

Bericht  Liz di 19 jun 2012 - 4:23

Ik woon in een dorp (Best) met bijna 30.000 inwoners. We hebben hier veel supermarkten, bruna, hema, shoeby, vero moda en alle andere mogelijke winkels. Ik zou hier kunnen shoppen als ik zou willen maar ga daarvoor meestal naar Eindhoven (10 minuten met de trein) of Den Bosch (kwartiertje met de trein). Ik ben een echt stadsmeisje maar voel me hier wel thuis, het is niet echt een ons kent ons dorp gelukkig. Ik woon midden in het centrum en het station is 3 minuten lopen dus ik ben zo in Eindhoven, Tilburg of Den Bosch. Dat vind ik wel een groot voordeel.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum