Heel erg balen....
+17
Zonnetje
Sorrento
Ibbeltje
SoGood
Ella
Rovine
Jade
Coco
Rumble
Raindrop
rapa nui
Alex
Suus
Kowalski
RYW
Susan
Toet
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heel erg balen....
Mja had al gelijk ideeen in mijn hoofd, met een touw klimmend naar beneden, springend tussen de rotte aardappelen en bananenschillen opzoek naar sleutels Veel beterschap met je ogen. Spoelen met lauw water en een watje helpt goed. Heb je een goede zalf meegekregen?Zelda schreef:Ik kan er gelukkig niet inkruipen, het is een ondergrondse container en tsja, een fijn dagje...niet echt, moest tussendoor ook nog naar de spoedpost van het ziekenhuis omdat mijn ogen gruwelijk ontstoken zijnDropdraakje schreef:Wat fijn dat het allemaal is goed gekomen. Heb je gister wel nog een fijn dagje gehad ondanks alle beperkingen? Is de sleutel trouwens nog terug te vinden of mag je helemaal in die ellendige container kruipen?
Ach ja, shit happens.
Gast- Gast
Zo, ik heb net de gemeente gebeld en die konden helaas niks doen. Ze konden alles wat er in die container valt, er met geen mogelijkheid meer uit halen
Gast- Gast
Aahdat is wel balen zeg
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Zo, ik heb net de gemeente gebeld en die konden helaas niks doen. Ze konden alles wat er in die container valt, er met geen mogelijkheid meer uit halen
Wat een onzin van de gemeente... Wat nu als er een kind invalt (oke, het gebeurt niet elke dag, maar het is wel eens gebeurt). En bovendien, kunnen ze de container toch wel in een lege vrachtwagen gooien, bij het legen? Desnoods kun je zelf even 'graaien'
Denk dat ze gewoon te lui zijn om je te helpen
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Oh wat een narigheid Zelda! Was niet echt een topdag dus..
Dit verhaal doet me denken aan wat het broertje van mijn vriend laatst gedaan heeft, haha. Zn moeder vroeg hem om een vuilniszak weg te gooien dus hij loopt naar de vuilniscontainer (ook zo'n ondergronds ding) met een zak en komt weer terug. Na een tijdje zegt zn moeder: hee ga nou eens die zak weggooien joh! Zegt ie: ja, heb ik al lang gedaan? Bleek dat hij een plastic tas met zijn nieuwe kleding weggegooid te hebben hahahaha. Daggg 200 euro aan kleding, was wel even zuur.
Dit verhaal doet me denken aan wat het broertje van mijn vriend laatst gedaan heeft, haha. Zn moeder vroeg hem om een vuilniszak weg te gooien dus hij loopt naar de vuilniscontainer (ook zo'n ondergronds ding) met een zak en komt weer terug. Na een tijdje zegt zn moeder: hee ga nou eens die zak weggooien joh! Zegt ie: ja, heb ik al lang gedaan? Bleek dat hij een plastic tas met zijn nieuwe kleding weggegooid te hebben hahahaha. Daggg 200 euro aan kleding, was wel even zuur.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: