Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Da's balen zeg!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Da's balen zeg! Empty Da's balen zeg!

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 2:47

Ik hoorde van een meid op mijn werk dat zij meer uren heeft en dat terwijl zij een maand later is begonnen.
Mijn contract is ingegaan op 30-1 en in februari ging de nieuwe regeling in dat ze mensen voor meer uren konden aanvragen.
Dus ik val er weer eens buiten.
Nog 1 mnd en dan ben ik weg en kan ik weer gaan zoeken.
Heb er zo de balen in en uit zich in stress waardoor ik helaas weer enorme rugpijn heb! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Da's balen zeg! Empty Re: Da's balen zeg!

Bericht  Kqip ma 4 apr 2011 - 2:48

Ben je niet nu al een beetje aan het zoeken dan?
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 2:49

Heeft het misschien niet alleen met tijd(dus wanneer wie er eerder was) te maken, maar ook met werkhouding, initiatief? Al weet ik natuurlijk niet hoe jij daarin bent.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 2:56

Monte schreef:Heeft het misschien niet alleen met tijd(dus wanneer wie er eerder was) te maken, maar ook met werkhouding, initiatief? Al weet ik natuurlijk niet hoe jij daarin bent.

Zoals je had kunnen lezen zei ik dat de nieuwe regeling in februari inging en dat ik dus net mis grijp. Ik was er eerder, althans mijn contract is eerder ingegaan, maar ook dat zei ik al.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 3:04

En heb je dat ook aangegeven, dat je dat niet eerlijk vindt, en jij ook meer uren wil? Als ze niet weten hoe je erover denkt, kunnen ze natuurlijk ook niks voor je doen. En waarom werk je nog steeds via een uitzendbureau dan, dat je zo snel weg moet? Zoek je wel verder?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:06

Isabella schreef:En heb je dat ook aangegeven, dat je dat niet eerlijk vindt, en jij ook meer uren wil? Als ze niet weten hoe je erover denkt, kunnen ze natuurlijk ook niks voor je doen. En waarom werk je nog steeds via een uitzendbureau dan, dat je zo snel weg moet? Zoek je wel verder?

Jij bent de zoveelste die zegt dat ik voor een uitzendbureau werk en dat is NIET zo!
Ook heb ik dat al zo vaak gezegd.
Waarom ga je daar vanuit? Alleen omdat ik vaak via hun werk heb, zal het nu ook wel zo zijn, beetje vreemd he.
Tuurlijk zoek ik verder.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ ma 4 apr 2011 - 5:13

Ik houd me vaak in maar nu moet ik het toch even kwijt hoor. Als jij ook zo op je werk bent snap ik dat je steeds weer weg moet. Probéér eens tot 10 te tellen voordat je antwoord geeft, dat helpt vast al een stuk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 5:15

Sorry hoor dat ik dacht dat, want je hopt zo gigantisch vaak en je werkt maar zo kort ergens, dat ik er vanuit ging dat je dat je uitgezonden werd door het uitzendbureau bounce Omdat dat tot nu toe wel zo was. Maar dan nog, geef je geen antwoord op me Wink

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 4 apr 2011 - 5:19

Lynn_ schreef:Ik houd me vaak in maar nu moet ik het toch even kwijt hoor. Als jij ook zo op je werk bent snap ik dat je steeds weer weg moet. Probéér eens tot 10 te tellen voordat je antwoord geeft, dat helpt vast al een stuk.

Dat is precies wat ik zei, misschien niet je baas en iedereen de schuld geven maar ook eens naar je eigen houding kijken Wink
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Inge ma 4 apr 2011 - 6:53

CBL, je wilt er toch ook graag weg of zou je er nog wel willen blijven?
Er is geen mogelijkheid dat ze je contract verlengen?
Zou als ik jou was zeker nu al verder kijken hoor, wat voor iets zoek je?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Jeanette ma 4 apr 2011 - 22:27

Isabella schreef:En heb je dat ook aangegeven, dat je dat niet eerlijk vindt, en jij ook meer uren wil? Als ze niet weten hoe je erover denkt, kunnen ze natuurlijk ook niks voor je doen. En waarom werk je nog steeds via een uitzendbureau dan, dat je zo snel weg moet? Zoek je wel verder?

Ja, je kunt het toch altijd aangeven?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: