Balen
+11
Taeda
Parisienne
Cimic
Slakje
girli
Snoes
Ella
SleepingBeauty
Zonneschijn
Nyx
sanne-84
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Balen
Kreeg vanmorgen, toen ik weer net in bed lag om verder te doezelen, een app van de buurvrouw dat mn band van de auto slap was. Balen!
Dubbel balen eigenlijk nu ik alleen ben. Heb mn ex toch moeten bellen over hoe en wat.
En verder is niet alleen mn dochter verkouden, ook bij mij is het flink toegeslagen.
Jullie nog íets te balen?
Dubbel balen eigenlijk nu ik alleen ben. Heb mn ex toch moeten bellen over hoe en wat.
En verder is niet alleen mn dochter verkouden, ook bij mij is het flink toegeslagen.
Jullie nog íets te balen?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Balen
Je kunt ook gelijk een pechdienst of garage bellen? Maar balen is een lekke band wel!
Ik ben al twee uur wakker en daar baal ik best van. Want wat moet ik met de rest van mijn dag? Gisteren het hele huis schoongemaakt, dus nu maar op zoek naar nutteloze klusjes. Zoals de buitenlamp afnemen. Zo eerst eens een ronde lopen.
Ik ben al twee uur wakker en daar baal ik best van. Want wat moet ik met de rest van mijn dag? Gisteren het hele huis schoongemaakt, dus nu maar op zoek naar nutteloze klusjes. Zoals de buitenlamp afnemen. Zo eerst eens een ronde lopen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
De auto moest toevallig deze morgen naar de garage voor de airbag, dus had degene (is ook een vriend) geappt. Toen kreeg ik de vraag of iemadn een compressor had, en of ik een reservewiel had. Tja dat eerste echt geen idee! En 2e ging ik vanuit van wel, maar ex kent mn auto beter..
Ben echt een leek wat dat betreft
Poetsze! Als je niks meer weet, hier heb ik nog een huis vol achtestallig werk:s
Ben echt een leek wat dat betreft
Poetsze! Als je niks meer weet, hier heb ik nog een huis vol achtestallig werk:s
sanne-84- Ratel
Wat balen Sanne! Geen leuk begin van de dag.
Hier nog niets te balen eigenlijk, hoop ook niet dat dat nog komt vandaag.
Hier nog niets te balen eigenlijk, hoop ook niet dat dat nog komt vandaag.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Aaah dat is echt balen Sanne.
Ik baal ervan dat onze heerlijke vakantie alweer voorbij is.
Ik baal ervan dat onze heerlijke vakantie alweer voorbij is.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Balen Sanne!
Ik baal omdat de buurman vanochtend om 5.30 muziek aan had en ik daar wakker van werd. Ik heb daarna gelukkig nog wel kunnen slapen, maar toch niet echt fijn.
Ik baal omdat de buurman vanochtend om 5.30 muziek aan had en ik daar wakker van werd. Ik heb daarna gelukkig nog wel kunnen slapen, maar toch niet echt fijn.
Gast- Gast
He dat is zeker balen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Oh, dat is zeker balen Sanne. Is hij 'gewoon' plat gegaan of lek gestoken?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De vriend met de garage is hier gekomen om het reservewiel erop te leggen zodat ik daar heen kon. Heel toevallig moest ik daar toch heen om de airbag te laten uitschakelen. Bleek dat het ventiel kapot was (die band lag er pas net een paar dagen op en pas 1x meegereden, dus fout zat al in de band)
sanne-84- Ratel
Ik baal dat ik net gechat heb met CZ en ik behandeld ben als een idioot. Ik had een vraag over het zorgverbruik van 2012 en ze heeft wel 3 keer gezegd dat ik eerst 2012 aan moest klikken.
Verder baal ik dat de buurman denkt dat er verder niemand thuis is ofzo, want de bas dreunt weer lekker door. Alleen jammer dat ik niet weet welke het is.
Verder baal ik dat de buurman denkt dat er verder niemand thuis is ofzo, want de bas dreunt weer lekker door. Alleen jammer dat ik niet weet welke het is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik baal omdat mijn hoofd bruist van energie, maar mijn lichaam wilt niet mee.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik baal ook een beetje. Mijn werkgever betaald de 29ste of 30ste pas mijn salaris uit. Damn, erg fijn als daarvoor nog rekeningen worden afgeschreven. Voel er niet veel voor om in het rood te staan. Dag vakantiegeld.
Is de band inmiddels al geplakt, Sanne.
Is de band inmiddels al geplakt, Sanne.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ik baal ook een beetje. Mijn vader en stiefmoeder zouden deze week op vakantie gaan, naar Zuid Frankrijk, naar de camping waar m'n zusje momenteel werkt. Er werd een paar weken geleden gezegd dat N. en ik wel mee konden gaan, ze hadden genoeg plek in de auto en stacaravan. Uiteindelijk hebben ze vandaag geboekt, gaan morgennacht weg en hebben besloten samen te gaan. Uiteraard hun goed recht, vind het ook helemaal prima. Maar stiekem baal ik toch wel een beetje..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dat is jammer Parisienne! Ik zou daar ook van balen.
Ik heb alleen gegeten, mijn man is pas laat thuis. Samen eten is altijd even ons momentje!
Ik heb alleen gegeten, mijn man is pas laat thuis. Samen eten is altijd even ons momentje!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Oh, mijn vriend had een fiets besteld. Maar we kregen vandaag een absurd zware rekening binnen die binnen 30 dagen betaald moet zijn. Omdat we liever niet aan onze spaarcenten zitten en mijn vriend die rekening ook niet in stukken wilt betalen heeft hij de fiets afgebeld, ik vind het zo naar voor hem want hij wilde die fiets erg graag.
Slakje- Ratel
Kwamen er nog extra kosten bij Slakje? Meestal is de prijs toch wel bekend vooraf?
Taeda- Prater
Bij de fiets? Nee, maar dan zou het deze maand erg krap worden met die rekening erbij, en we willen liever wat ademruimte voor het geval er iets gebeurd.
Slakje- Ratel
Ow, ik heb te snel gelezen. Ik dacht dat er een grote rekening voor de fiets kwam, maar er kwam een andere rekening, waardoor de fiets te duur werd voor nu
Taeda- Prater
Ja, dat dus. Eigenlijk heb ik het net nagerekend. Met onze lopende (spaar)rekening en zijn loon zouden we het wel wat krapper hebben in juni als we ook de fiets nog kopen, maar met mijn uitkering erbij zou het geen probleem mogen zijn. Straks eens bekijken met hem. Helaas weet ik niet hoeveel mijn uitkering zal zijn...
Slakje- Ratel
Ik heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten om bloed te laten prikken en voor een lactose intolerantie-onderzoek.
Uit dat onderzoek is niets gekomen dus ik hoop dat er uit de bloedtesten wat komt want ik word gek van m'n buik/ darmen. Als ze niets in m'n bloed kunnen vinden moet ik naar de internist
Maar ik ben dan wel weer blij dat de HA m'n klachten serieus nam want haar echtgenoot had vorige keer gezegd 'je hebt spastische darmen, heel vervelend ja', zonder het eerst te laten onderzoeken.
Uit dat onderzoek is niets gekomen dus ik hoop dat er uit de bloedtesten wat komt want ik word gek van m'n buik/ darmen. Als ze niets in m'n bloed kunnen vinden moet ik naar de internist
Maar ik ben dan wel weer blij dat de HA m'n klachten serieus nam want haar echtgenoot had vorige keer gezegd 'je hebt spastische darmen, heel vervelend ja', zonder het eerst te laten onderzoeken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Blegh! Ik baal ook. Al mijn centen zit in mijn nieuwe huis. Heb nog wat over voor een laptop/tablet die ik voor mezelf aan moet schaffen (gebruik nu die van mijn ouders) en jaaa hoor, auto krijgt kuren. Airco kapot, accu kapot en nog wat dingen, hupsakee, weer 500 euro lichter. Het is dat ik zo'n ding nodig heb en geen geld heb voor een nieuwe, maar anders..
Poubelle; Oeh, spannend! Hopelijk krijg je gauw meer zekerheid over.
Poubelle; Oeh, spannend! Hopelijk krijg je gauw meer zekerheid over.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Poubelle schreef:Ik heb de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten om bloed te laten prikken en voor een lactose intolerantie-onderzoek.
Wat heb je voor een klachten dan, Poubelle? Hopelijk heb je binnenkort meer duidelijkheid.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ik baal nu ontzettend van mijn auto!
Mijn auto staat op de brug met een doorgeroeste leiding. Ik wist wel dat er iets mis was, maar dat het zo erg was. Dat komt altijd als een verrassing. Morgen komt er een nieuwe leiding met sensor onder, dus dan mag ik hem weer halen. Maar ik had nu nog niet op de kosten gerekend. Zo jammer dit.
Mijn auto staat op de brug met een doorgeroeste leiding. Ik wist wel dat er iets mis was, maar dat het zo erg was. Dat komt altijd als een verrassing. Morgen komt er een nieuwe leiding met sensor onder, dus dan mag ik hem weer halen. Maar ik had nu nog niet op de kosten gerekend. Zo jammer dit.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik baal ervan dat ik pas als ik terugkeer van zwangerschapsverlof te horen krijg of mijn contract verlengd wordt (over 1,5 maand), terwijl de beoordelingsrondes etc. al geweest zijn. Moet nu dus al bekend zijn of ze gaan/mogen verlengen. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben...
Nyx, wat enorm balen zeg van je auto
Nyx, wat enorm balen zeg van je auto
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wat rot die onzekerheid mezzoforte. Kun je geen leidinggevende bellen om te vragen om een gesprek o.i.d zodat je weet waar je aan toe bent? Het lijkt me killing om zo je verlof 'uit te zitten'.
Mijn baalmoment:
Bestelling bij wehkamp is binnen en er zijn 2 items niet in de juiste maat. Als ik deze 2 wil omruilen voor de goede maat moet ik weer opnieuw verzendkosten betalen á €5,95.
Het artikel dat wél goed was heb ik in al mijn enthousiasme al ontdaan van alle kaartjes.
Mijn baalmoment:
Bestelling bij wehkamp is binnen en er zijn 2 items niet in de juiste maat. Als ik deze 2 wil omruilen voor de goede maat moet ik weer opnieuw verzendkosten betalen á €5,95.
Het artikel dat wél goed was heb ik in al mijn enthousiasme al ontdaan van alle kaartjes.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Dat is even balen!
» Whaha, dat is balen!
» Balen!
» balen belastingdienst..
» Arg, wat ben ik toch dom af en toe, balen!
» Whaha, dat is balen!
» Balen!
» balen belastingdienst..
» Arg, wat ben ik toch dom af en toe, balen!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: