Dat is even balen!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dat is even balen!
Ik heb gister 2 kaartjes voor mij en een vriendin gekocht voor de toppers. Nu gaat mijn nichtje ook mee dus ik kocht een kaartje apart erbij. Zit ik net met ticketpoint aan de lijn krijg ik 21 min lang te horen: er is nog 1 gesprek voor u. En een klote muziekje wat keihard in je oor speelt, om gek van te worden. Druk ik met mijn oor op ophangen, geen probleem denk ik nog ik bel gewoon weer. Zijn er nu 4 gesprekken voor me!!
Er zijn natuurlijk ergere dingen op de wereld, maar dit is voor nu wel even balen.
Er zijn natuurlijk ergere dingen op de wereld, maar dit is voor nu wel even balen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Dat is even balen!
Eh... ik snap het niet... je heb twee kaartjes gekocht, je kocht er een extra bij en nu hang je aan de lijn... voor...?
Gast- Gast
Om te vragen of we naast elkaar kunnen zitten. Vergeten erbij te zetten.
Mijn vriendin en ik zitten dus eigenlijk naast elkaar, maar mijn nichtje komt apart te zitten.
Mijn vriendin en ik zitten dus eigenlijk naast elkaar, maar mijn nichtje komt apart te zitten.
Sweety- Ratel
Waarom doe je 't niet via internet? Als de stoel al bezet is, zal 't sowieso niet kunnen denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb nu net opgehangen, ze kunnen niet zien of er nog lege plekken zijn of op welke stoelen we zitten. Ze gaf wel aan dat mensen meestal niet zo moeilijk doen daar en dan zou ik, als er 2 mensen naast mijn nichtje zitten, hun kaartjes kunnen ruilen met die van mij. Ze gaf aan dat mijn kaartjes, omdat die eerder zijn besteld, betere plekken zullen zijn. En anders kunnen we altijd nog op een lege rij zitten.
Oh en het baal moment was niet over de stoelen, want ik wist dat dit een kans kon zijn, maar dat ik eerst 1 gesprek voor me had, per ongeluk met mijn oor het gesprek afsluit en dan 4 gesprekken voor me had.
Oh en het baal moment was niet over de stoelen, want ik wist dat dit een kans kon zijn, maar dat ik eerst 1 gesprek voor me had, per ongeluk met mijn oor het gesprek afsluit en dan 4 gesprekken voor me had.
Sweety- Ratel
Ik had het een keer bij een concert van Muse, kon steeds maar 1 kaartje kopen en toen ik er 2 had zaten ze mijlen ver uit elkaar.
We zijn toen gewoon op de trap gaan zitten ergens
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: