Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel erg balen....

+17
Zonnetje
Sorrento
Ibbeltje
SoGood
Ella
Rovine
Jade
Coco
Rumble
Raindrop
rapa nui
Alex
Suus
Kowalski
RYW
Susan
Toet
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heel erg balen.... Empty Heel erg balen....

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:15

Mijn schoonmoeder en ik waren vanmorgen de vuilniszakken in de container aan het gooien. Er stonden een paar vuilniszakken in de schuur en daar hadden we dus mijn sleutels voor nodig. Toen mijn schoonmoeder een vuilniszak weg ging gooien heeft ze waarschijnlijk de sleutels er ook bij weggegooid Cry en no way dat ik die nog kan pakken, het is een ondergrondse container. Mijn vriend komt vanavond (laat) pas thuis.

Tsja, stonden we dan, ik had nog niet eens gedoucht en had NIKS bij. Geen telefoon, portemonnee, niks. Dat lag allemaal boven in mijn tas. Had niet eens een BH aan laughcry en geen make-up op, ik zag er echt niet uit...
Om via het balkon naar binnen te klimmen gaat 'm ook niet worden, we wonen 3 hoog. De gebouwbeheerder kon niks voor ons doen en de technische dienst nam niet op.

Nu zit ik bij mijn schoonmoeder en daar blijf ik tot mijn vriend vanavond, of morgen thuis komt. Ik ben alweer gedoucht en opgefrist maar zoiets blijft altijd balen natuurlijk....

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel erg balen.... Empty Re: Heel erg balen....

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:18

Oh wat erg! Kun je gewoon je eigen huis niet meer in Sad .

Dit herinnert me er trouwens aan dat ik mijn reserve sleutels ook maar weer eens moet afgeven..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:19

We hebben nooit reservesleutels gekregen helaas, en ook nooit bij laten maken. Die zouden nu heel goed van pas komen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Toet za 16 jun 2012 - 0:21

Oh wat balen zeg! Zaten er nog meer (belangrijke) sleutels aan die bos?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:22

Sowieso alle sleutels van ons huis, verder niks van een bedrijf o.i.d. Er zat wel een sleutelhanger aan die veel waarde voor mij had Sad maar dat heb ik mijn schoonmoeder niet laten weten, die voelde zich al vreselijk genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 16 jun 2012 - 0:22

Wel een geluk dat je zoon niet alleen binnen zat terwijl je even de vuilniszakken weg ging brengen, ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 0:22

Oh nee!

Heb je een huurwoning? Heeft de huisbaas/woningbouw in dat geval geen extra sleutel? En weet je zeker dat er binnen alles in orde is? Geen gas of krultang aan of kraan ofzo?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:23

Susan schreef:Wel een geluk dat je zoon niet alleen binnen zat terwijl je even de vuilniszakken weg ging brengen, ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen.
Oh God nee, toen ik dit las gingen mijn nekharen overeind staan. Dat lijkt me verschrikkelijk Sad gelukkig was hij mee met ons gegaan, en was hij niet boven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:24

RYW schreef:Oh nee!

Heb je een huurwoning? Heeft de huisbaas/woningbouw in dat geval geen extra sleutel? En weet je zeker dat er binnen alles in orde is? Geen gas of krultang aan of kraan ofzo?
Binnen is alles in orde gelukkig! Huisbaas moeten we nog bellen, enig probleem is dat ik het telefoonnummer niet bij de hand heb, mijn telefoon ligt dus boven. Mijn vriend is ook verder niet meer bereikbaar.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 0:28

Dat is echt balen zeg! Iets waar je over een tijd waarschijnlijk heel erg hard om kan lachen, maar nu is het gewoon écht balen! Hoop dat je vriend snel thuis komt! Heel erg balen.... 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:32

Wat een ellendige situatie. Hopelijk kan het snel geregeld worden.

Gast
Gast

Bericht  Suus za 16 jun 2012 - 0:34

Dat is inderdaad balen! Hopelijk komt je vriend vandaag nog thuis en niet pas morgen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 0:35

Jeetje, Zelda! Wat klote! Ik zou het echt niet alleen maar balen vinden, ik zou woest zijn (en het niet aan schoonmoeder laten merken Heel erg balen.... 394967). Hopelijk is je vriend snel thuis en kun je gewoon je eigen huis weer in. En inderdaad gelukkig dat M. bij je was!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:36

Dat is echt verschrikkelijk balen! En iets waar ik altijd heel erg bang voor ben als ik weer een zak moet weggooien. Ik kijk altijd eerst of ik mijn pas en mijn sleutels heb opgeborgen en gooi dan pas de klep dicht. En check dan nog eens of ik ze nog steeds heb. Ondingen, die ondergrondse containers. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Suus za 16 jun 2012 - 0:39

Ik ben er ook altijd bang voor dat me dat een keer gebeurt. Ik stop dan ook altijd alles ver weg, voordat ik de zak erin prop.
Ik zou denk ik in mezelf ook wel boos zijn op mijn schoonmoeder, maar het inderdaad niet laten merken. Ze vindt het zelf waarschijnlijk ook al erg genoeg zo.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:40

Alex schreef:Jeetje, Zelda! Wat klote! Ik zou het echt niet alleen maar balen vinden, ik zou woest zijn (en het niet aan schoonmoeder laten merken Heel erg balen.... 394967). Hopelijk is je vriend snel thuis en kun je gewoon je eigen huis weer in. En inderdaad gelukkig dat M. bij je was!
Nee ik ben echt niet boos. Ik was wel in paniek op het begin, want ik was hier altijd al bang voor....mijn schoonmoeder begon bijna te huilen en vond het ook vreselijk. Ik kan om zoiets gewoon niet kwaad worden...En daarbij, dat kan iedereen overkomen.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 16 jun 2012 - 0:50

Zelda schreef:
RYW schreef:Oh nee!

Binnen is alles in orde gelukkig! Huisbaas moeten we nog bellen, enig probleem is dat ik het telefoonnummer niet bij de hand heb, mijn telefoon ligt dus boven. Mijn vriend is ook verder niet meer bereikbaar.

Heeft een van de buren dat nummer dat telefoonnummer niet?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 0:53

Oh wat balen zeg! Maar dit kan iedereen inderdaad overkomen. Fijn dat jullie wel bij je schoonmoeder kunnen blijven en niet voor de deur moeten blijven zitten.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 0:55

Raindrop schreef:Oh wat balen zeg! Maar dit kan iedereen inderdaad overkomen. Fijn dat jullie wel bij je schoonmoeder kunnen blijven en niet voor de deur moeten blijven zitten.

Dat moest er nog bijkomen. De sleutels van je schoondochter in de container gooien en haar vervolgens voor de deur laten staan Heel erg balen.... 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Rumble za 16 jun 2012 - 0:58

Oh wat balen, Zelda! Kun je in het vervolg geen sleutel bij de buren leggen of heb je daar niet zo'n goed contact mee?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Raindrop za 16 jun 2012 - 1:00

Alex schreef:
Raindrop schreef:Oh wat balen zeg! Maar dit kan iedereen inderdaad overkomen. Fijn dat jullie wel bij je schoonmoeder kunnen blijven en niet voor de deur moeten blijven zitten.

Dat moest er nog bijkomen. De sleutels van je schoondochter in de container gooien en haar vervolgens voor de deur laten staan Heel erg balen.... 394967

Haha echt he. Maar ik wilde er maar mee zeggen dat het nog erger had gekund haha.. (Als Zelda ze per ongeluk zelf had weggegooid en dat er dan niemand was waar ze terecht kon etc. Heel erg balen.... 253468018).
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Coco za 16 jun 2012 - 1:08

Wat verschrikkelijk balen Zelda. Wij hebben vorig jaar winter een keer de sleutel aan de binnenkant van het slot laten zitten en konden er onmogelijk meer in. Op zaterdag. Door de weekendtoeslag kostte dat grapje ons 280 euro! Gelukkig dus maar dat je zoontje mee naar buiten was en jullie bij je schoonmoeder kunnen verblijven. Wij moesten buiten wachten met 2 babys van 6 maand. Brrr gelukkig had ik een thermoskan en poedermelk in de wagen liggen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Jade za 16 jun 2012 - 2:02

oow dat is echt balen!

Zo heb ik altijd de sleutels aan de binnenkant van de deur.. En op een zondagmiddag gooit mijn vriend de deur dicht met de sleutels aan de binnenkant. Mijn ouders hebben een reservesleutel, maar die waren op vakantie MET de sleutel aan hun bos. En wanneer er een sleutel aan de binnenkant zit, kan er vanuit buiten geen deur meer open worden gedaan. Er zat een heel klein rond raampje in de deur, die hebben we doorgeslagen. (woningbouw is op zondag onbereikbaar.)

Dat was een dure zondagmiddag.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Rovine za 16 jun 2012 - 2:23

Nooooo, dat is dus echt mijn nachtmerrie, maar dat had ik je al eens gezegd. Zullen we een setje uitwisselen?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ella za 16 jun 2012 - 2:36

Oh balen zeg. Je hebt er voor nu niks aan maar je kan maandagmorgen even de gemeente bellen die komen ze eruit halen. is mij namelijk al eens gebeurd met het pasje van die container wat ik erin had gegooid.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: