Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel erg balen....

+17
Zonnetje
Sorrento
Ibbeltje
SoGood
Ella
Rovine
Jade
Coco
Rumble
Raindrop
rapa nui
Alex
Suus
Kowalski
RYW
Susan
Toet
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heel erg balen.... - Pagina 2 Empty Re: Heel erg balen....

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 3:57

Rovine schreef:Nooooo, dat is dus echt mijn nachtmerrie, maar dat had ik je al eens gezegd. Zullen we een setje uitwisselen?
Ja mijn nachtmerrie ook Cry ik check dubbelcheck ALTIJD mijn tas voordat ik de deur achter me dicht doe. Maar goed, deze keer was het ook niet mijn schuld.

En sleutels uitwisselen klinkt idd goed, ik moet even kijken hoe duur het grapje wordt met de sleutels bij laten maken. Ik bel maandag meteen de gemeente, ik hoop dat ze dan komen om de sleutels eruit te vissen (zoals Yvette zegt, dank je voor de tip!)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 3:58

Ik ben er trouwens van overtuigd dat er een vloek op die container rust, die alleen mij moet hebben. Er gebeurd te veel met dat ding om toevallig te zijn laughcry

Gast
Gast

Bericht  SoGood za 16 jun 2012 - 3:59

Oooh Zelda wat vervelend! Heel erg balen.... - Pagina 2 1270000679 Heb je je vriend al kunnen bereiken?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Suus za 16 jun 2012 - 4:02

Zelda schreef:Ik ben er trouwens van overtuigd dat er een vloek op die container rust, die alleen mij moet hebben. Er gebeurd te veel met dat ding om toevallig te zijn Heel erg balen.... - Pagina 2 394967
Wat voor aanvaringen heb je nog meer gehad met je container dan?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 4:03

Sogood schreef:Oooh Zelda wat vervelend! Heel erg balen.... - Pagina 2 1270000679 Heb je je vriend al kunnen bereiken?
Ja, en die is op z'n zachtst gezegd niet blij. Reageerde super bot. Alsof hij zelf nooit wat kwijtraakt, zeg...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 4:05

Suus schreef:
Zelda schreef:Ik ben er trouwens van overtuigd dat er een vloek op die container rust, die alleen mij moet hebben. Er gebeurd te veel met dat ding om toevallig te zijn Heel erg balen.... - Pagina 2 394967
Wat voor aanvaringen heb je nog meer gehad met je container dan?
Het was uiteraard een grapje, maar ik heb zo'n enorme hekel aan dat ding. Ik heb het pasje en tevens OV pas van mijn bejaarde buurvrouw ook eens per ongeluk erin gegooid. Verder is die container echt vaak buiten werking en weigert mijn pasje soms dienst. Ook raak ik die pasjes vaak kwijt (echt alleen die verdomde pas!)

Kortom, ik zou het prettig vinden als we gewoon een kliko konden krijgen. Dat gedoe de hele tijd.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 4:12

Aaah Zelda nee wat kut zeg Sad En dat hij boos op je wordt onterecht vind ik. Alsof het expres gebeurd is.

Setjes uitwisselen met Rovine is niet eens zo'n slecht idee. Alleen die sleutels wel apart van je huissleutels bewaren dan Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Rovine za 16 jun 2012 - 4:37

Zelda schreef:
Rovine schreef:Nooooo, dat is dus echt mijn nachtmerrie, maar dat had ik je al eens gezegd. Zullen we een setje uitwisselen?
Ja mijn nachtmerrie ook Cry ik check dubbelcheck ALTIJD mijn tas voordat ik de deur achter me dicht doe. Maar goed, deze keer was het ook niet mijn schuld.

En sleutels uitwisselen klinkt idd goed, ik moet even kijken hoe duur het grapje wordt met de sleutels bij laten maken. Ik bel maandag meteen de gemeente, ik hoop dat ze dan komen om de sleutels eruit te vissen (zoals Yvette zegt, dank je voor de tip!)

Ik heb ze vorige week bij laten maken omdat ik het niet zo'n fijn idee vond maar 1 setje te hebben. De zus van mijn huisbaas (die hier wel in de stad woont) heeft ook wel een setje, maar stel dat die me een keer binnen moet laten omdat ik mezelf buitengesloten heb, moet ik haar sleutels weer gaan lenen enzo, da's niet handig. De man keek een beetje moeilijk en zei dat het best duur werd omdat het speciale sleutels zijn, maar met 15 euro was ik klaar voor portiek- en voordeursleutel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sorrento za 16 jun 2012 - 5:45

Mijn moeder heeft dit ook gehad en toen heeft ze gewoon de het vuilnisbedrijf gebeld met de vraag of ze iets voor haar konden doen en toen kwamen ze er bijna meteen aan om haar sleutelbos op te zoeken met een magneet! Volgens mij was dat 's avonds, dus wellicht lukt het in het weekend ook smile Succes!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Ella za 16 jun 2012 - 5:59

Zelda schreef:

Dat komen ze vast wel doen. Toen ik mij pasjes erin had laten vallen, lieten ze me even weten per week meerdere malen voor sleutels en pasjes moeten komen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 7:36

Jeetje Balen Zelda ! Maar kan je vriend niet even op en neer komen? Lijkt me toch fijn om vanavond in je eigen bed te slapen !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:03

Wat balen!!
Dat zou wel fijn zijn als ze de sleutels er nog uit weten te vissen zeg.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje za 16 jun 2012 - 8:22

Oh, wat balen zeg! Het is natuurlijk een ongelukje, maar ik snap wel dat je ontzettend baalt.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  kwak za 16 jun 2012 - 8:27

oei, das balen!

Wij hebben hier buiten op een plek een sleutel liggen zodat we altijd het huis nog in kunnen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 8:42

kwak schreef:oei, das balen!

Wij hebben hier buiten op een plek een sleutel liggen zodat we altijd het huis nog in kunnen.

Dat vind ik geen veilig idee dat er buiten nog ergens een sleutel ligt. Bij mij hebben mijn ouders onze sleutel.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:43

Is je vriend inmiddels thuis Zelda, of moet je bij je schoonmoeder blijven vannacht?

Gast
Gast

Bericht  Makamba za 16 jun 2012 - 21:44

Dat is flink balen zeg! Ik heb het toen ook in mijn appartement gehad tijdens het verhuizen. Sleutel binnen vergeten. Gelukkig kwam er een bedrijf langs met een méga ladder en hij is omhoog gegaan om de deur voor me open te doen.

Maanden later is het me nog eens gebeurd en heb ik een sleutel bedrijf kunnen bellen om met zo'n stuk plastic de deur open te maken. Heeft me iets van € 50,- gekost. Nu ik in deze woning woon heb ik een reserve sleutel bij de vriendin van mijn moeder liggen, die woont hier 2 straten verderop, want kennelijk leer ik het toch nooit af. Embarassed
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Stuiterbal za 16 jun 2012 - 21:54

Zelda hoe laat ben je uiteindelijk nog binnen gekomen ?

Ik heb mijn reserve sleutel bij mijn nichtje en een goede vriend van mij liggen. Gelukkig is het mij nog niet gebeurt maar sta er niet van te kijken als het een keer gebeurt.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  kwak za 16 jun 2012 - 21:57

Ibbeltje schreef:

Dat vind ik geen veilig idee dat er buiten nog ergens een sleutel ligt. Bij mij hebben mijn ouders onze sleutel.

de sleutel ligt hier ook absoluut niet voor het grijpen hoor, voor ons is die sleutel te vinden, voor andere niet.
de steutel ligt ook bij de buren en mijn zwager en schoonzus aan de overkant maar die zijn ook niet altijd thuis.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 22:12

kwak schreef:
Ibbeltje schreef:

de sleutel ligt hier ook absoluut niet voor het grijpen hoor, voor ons is die sleutel te vinden, voor andere niet.
de steutel ligt ook bij de buren en mijn zwager en schoonzus aan de overkant maar die zijn ook niet altijd thuis.

Ja oke, maar hij ligt wel ergens buiten. Dat idee gewoon vind ik niet fijn smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 22:32

Ik ben bij mijn schoonmoeder blijven slapen vannacht. Moest wel, kon nergens anders heen laughcry
Mijn vriend kon helaas niet op en neer rijden en is vannacht thuis gekomen. En nu ben ik gelukkig ook thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 22:55

En je zoontje? Waar was die?
Erg balen zeg. Gelukkig ben je nu weer thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 23:07

Wat fijn dat het allemaal is goed gekomen. Heb je gister wel nog een fijn dagje gehad ondanks alle beperkingen? Is de sleutel trouwens nog terug te vinden of mag je helemaal in die ellendige container kruipen? :O

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 23:11

Dropdraakje schreef:Wat fijn dat het allemaal is goed gekomen. Heb je gister wel nog een fijn dagje gehad ondanks alle beperkingen? Is de sleutel trouwens nog terug te vinden of mag je helemaal in die ellendige container kruipen? :O
Ik kan er gelukkig niet inkruipen, het is een ondergrondse container smile en tsja, een fijn dagje...niet echt, moest tussendoor ook nog naar de spoedpost van het ziekenhuis omdat mijn ogen gruwelijk ontstoken zijn laughcry

Ach ja, shit happens.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 23:12

Oh Zelda nog erger ontstoken ogen? Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: