Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voortrekken onder kindjes

+6
Twellie
Tania
Thunder
RYW
loesje
SarahKey
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voortrekken onder kindjes - Pagina 2 Empty Re: Voortrekken onder kindjes

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 3:28

Bedoel je die van mij RYW?
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was, beiden hertrouwd en mijn stiefvader is dus zowel L.`s opa als mijn vader zeg maar.

Mijn vader wil niks met haar te maken hebben, mijn vader is gewoon simpelweg een oude, gevoelloze klootzak die nog steeds denkt dat liefde te koop is, en als je niet doet wat hij wil besta je niet, heel simpel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  chipa za 16 jun 2012 - 5:58

Schoonmoeder gaf de kids van haar ene zoon altijd cadeaus voor hun verjaardag van rond de 75,-. Mijn zoontje kreeg laatst iets van 15,-. Bedrag maakt me niet uit. Ieder zn budget. Maar maak dan geen onderscheid.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 7:47

Mijn schoonmoeder heeft naast S. nog een kleindochter van 4. Hetzelfde is dat met mijn vriend en zijn zus. Af en toe word ik er wel eens moe van dat het altijd maar over "kleindochter" en "schoonzus" gaat. Maar ze bedoeld het wel goed en ze heeft het volgens mij ook niet echt door..

Gast
Gast

Bericht  RYW za 16 jun 2012 - 7:47

Parel schreef:Bedoel je die van mij RYW?
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 5 was, beiden hertrouwd en mijn stiefvader is dus zowel L.`s opa als mijn vader zeg maar.

Mijn vader wil niks met haar te maken hebben, mijn vader is gewoon simpelweg een oude, gevoelloze klootzak die nog steeds denkt dat liefde te koop is, en als je niet doet wat hij wil besta je niet, heel simpel.

Oei, nee, dat klinkt niet als een onschuldig misverstandje dan. Wat naar...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 7:58

RYW schreef:
Parel schreef:Bedoel je die van mij RYW?

Oei, nee, dat klinkt niet als een onschuldig misverstandje dan. Wat naar...

Maakt niet uit hoor! Mijn vader wilde liever ook geen kinderen maar heeft mijn moeder haar zin gegeven omdat mijn vader toch altijd aan het werk was (eigen bedrijf).

Ik heb alles gehad wat mijn hartje begeert, maar liefde kon hij niet geven, kan hij ook niks aan doen, hij kent het niet en heeft het zelf nooit gehad.

Maar genoeg over mij Very Happy het is heel vervelend, maar ik ben gelukkig niet de enige lees ik!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 16 jun 2012 - 8:06

chipa schreef:Schoonmoeder gaf de kids van haar ene zoon altijd cadeaus voor hun verjaardag van rond de 75,-. Mijn zoontje kreeg laatst iets van 15,-. Bedrag maakt me niet uit. Ieder zn budget. Maar maak dan geen onderscheid.

daar ga je het ook aan merken he.

Hier kreeg S laats een leuk broekje met bretels, popeye shirtje eronder en nog een kort broekje. Dacht leuk zeg! Leuke kleertjes. Hoor ik later dat M een halve garderobe had gekregen. confused

Als je dat soort dingen gaat vergelijken, bah! Maar goed niet meer aan denken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:14

Zonde he!
Vind het ook zo sneu dat mijn nichtjes (9 & 3) al zo materialistisch zijn dankzij mijn vader, hij is niet de leuke knutselopa bijv, maar de opa met wie ze 2x in het jaar naar een grote dure winkel mogen en nieuwe Uggs en een hele nieuwe wintergarderobe krijgen ..

En die van mij krijgt dus niks, ja Uggs van Marktplaats van mij haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 8:27

Nicci schreef:Hier helaas ook. Al wil ik het niet eens voortrekken noemen. Mijn schoonouders doen vooral alsof mijn dochter uberhaupt niet bestaat. Laatst kwam mijn schoonmoeder (denk voor de 3e keer ofzo sinds haar geboorte) langs en liet allemaal cadeautjes voor 'de meisjes' zien. Met 'de meisjes' bedoelt ze dan mijn 3 nichtjes.Voor mijn dochter had ze niets. Ze vragen ook nooit naar haar. Mijn schoonvader is langs geweest in de kraamweek en nog 1 keer op de koffie.

Ik weet ook niet wat ik erger vind.. constant gebemoei of gewoon compleet genegeerd te worden. Voortrekken onder kindjes - Pagina 2 878948377

Dit zou voor mij serieus genoeg redden zijn om het contact te verbreken.

Zelf merk ik het gelukkig niet meer. Wel dat mijn schoonfamilie meer leek te hebben met C. Dan met J. Maar dat is betrokken sinds hij meer contract maakt met zijn omgeving.

Gast
Gast

Bericht  Evalynn za 16 jun 2012 - 8:54

Ik heb dan wel zelf geen kinderen, maar ben zelf zo'n kind geweest.

Mijn oma kon haar liefde niet verdelen. Eerst was mijn nichtje haar lieveling, toen ik geboren was was ik haar lieveling, en zodra mijn zusje was geboren ging alle aandacht daar naar toe. Naar de jongens sowieso nooit. Maar ik ben dus zes jaar als 'lievelingetje' geweest en in één klap genegeerd toen mijn zusje werd geboren. En geloof me, dat voel je. Zelfs mijn nicht (die dan maar vier jaar 'lievelingetje' is geweest) heeft me nooit een leuk kind gevonden omdat ik alle aandacht kreeg die zes jaar die er op volgde. Ondertussen kunnen we het wel goed met elkaar vinden, maar vroeger hadden we niets met elkaar. Dat vind ik jammer, en ik vind het ook jammer dat de jaren daarna er alleen werd gevraagd aan mij 'hoe gaat het met je poes' (toen ik 12 was heb ik een keer de bijdehandte opmerking gemaakt dat hij het prima naar zijn zin had in mijn broek...).

Mijn tante van de andere kant van de familie had ook alleen maar aandacht voor mijn nichtje, omdat ze mij niet zo goed kende. Ondertussen is dat helemaal omgeslagen en ben ik haar lievelingsnicht, heeft ze zelfs geen contact meer met die andere, maar het heeft me toen altijd zo veel pijn gedaan (toen was ik nog wat ouder, een jaar of 12) en ik voelde me altijd aan de kant gezet en minder belangrijk.

Wat ik maar wil zeggen, kinderen hebben dat dondersgoed door en je moet er mee uitkijken.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 9:24

Sunprincess schreef:
Nicci schreef:Hier helaas ook. Al wil ik het niet eens voortrekken noemen. Mijn schoonouders doen vooral alsof mijn dochter uberhaupt niet bestaat. Laatst kwam mijn schoonmoeder (denk voor de 3e keer ofzo sinds haar geboorte) langs en liet allemaal cadeautjes voor 'de meisjes' zien. Met 'de meisjes' bedoelt ze dan mijn 3 nichtjes.Voor mijn dochter had ze niets. Ze vragen ook nooit naar haar. Mijn schoonvader is langs geweest in de kraamweek en nog 1 keer op de koffie.

Ik weet ook niet wat ik erger vind.. constant gebemoei of gewoon compleet genegeerd te worden. Voortrekken onder kindjes - Pagina 2 878948377

Zelf merk ik het gelukkig niet meer. Wel dat mijn schoonfamilie meer leek te hebben met C. Dan met J. Maar dat is betrokken sinds hij meer contract maakt met zijn omgeving.

Ja, voor mij ook hoor. Maar het is mijn schoonmoeder hé.. mijn man zit vaak nog in een enorm loyaliteitsconflict. Schommelt van 'flikker maar op' naar 'het zijn wel mijn ouders'. En nu krijgt dochter er nog niets van mee, maar als dit door blijft gaan en zij er op welke manier dan ook hinder van ondervindt dan is het wel klaar. Bij mij mogen ze ver gaan, maar bij mijn dochter Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 9:27

[quote="Lissa"]

Wat ik maar wil zeggen, kinderen hebben dat dondersgoed door en je moet er mee uitkijken.[/quote]

Dit dus. Kinderen hebben denk ik sneller iets door dan je denkt hoor.

Mijn schoonvader begint nu al met mij proberen te raken via mijn dochter. De laatste keer zei ik iets wat hem niet aan stond en toen dochter wakker was begon hij 'ach het is net een jongen hé, daar groeit nog wel een piemeltje aan'. En mij maar aankijken tot ik reageer. Ik heb hem toen staal genegeerd (als ik had toegegeven aan mijn gevoel dan was hij nog niet jarig). Maar als ik er wat van zeg dan komt het toch altijd weer bij mij terug dus ik probeer het niet meer. Hoofdstuk schoonvader is trouwens sindsdien wel gesloten ja.

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 9:34

Nicci wat een rotopmerkingen zeg! Dat via je kind praten ben ik altijd al bang voor geweest dat mijn schoonouders dat ook gaan/gingen doen. Ik heb ze nu al lang niet gezien dus, gelukkig nog niks van meegekregen, maar het gaat vast gebeuren!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 9:37

studiebol schreef:Nicci wat een rotopmerkingen zeg! Dat via je kind praten ben ik altijd al bang voor geweest dat mijn schoonouders dat ook gaan/gingen doen. Ik heb ze nu al lang niet gezien dus, gelukkig nog niks van meegekregen, maar het gaat vast gebeuren!

Ja, naar hé. Ik vind het ook zo verdrietig. Denk dan, weet je hoe leuk het kan zijn om opa en oma van dit baby'tje te zijn? Maar ze zien het gewoon niet, of willen het niet zien. Ik weet niet wat dat is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 9:43

Nicci schreef:
Sunprincess schreef:

u

Ja, voor mij ook hoor. Maar het is mijn schoonmoeder hé.. mijn man zit vaak nog in een enorm loyaliteitsconflict. Schommelt van 'flikker maar op' naar 'het zijn wel mijn ouders'. En nu krijgt dochter er nog niets van mee, maar als dit door blijft gaan en zij er op welke manier dan ook hinder van ondervindt dan is het wel klaar. Bij mij mogen ze ver gaan, maar bij mijn dochter Twisted Evil

Mijn oma deed het ook bij mij ( mijn moeders moeder). Mijn broer vroeg ze of hij iets wilde drinken en mij sloeg ze over. Als ik dan het lef had om ook om drinken te vragen, zei ze; " He, zij moet ook weer wat drinken" Mijn ouders waren hier snel klaar mee en hebben gezegd dat als ze dat onderscheid bleef maken, wij weg zouden blijven.

Ik snap dat je vriend het moeilijk vindt maar ik zou wel een grens trekken voordat je dochter het door heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: