Zucht, slapen en snurken
+8
Gympie
Minx
SparklingEyes
heartsdale
Rush
Prosecco
Ibbeltje
Pompoen
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zucht, slapen en snurken
Nou, het lijkt me dat hij het wel serieus zal moeten nemen, pompoen... Snurken kan een behoorlijke belasting op je relatie, en leidt soms tot scheiding zelfs, daar is onderzoek naar geweest...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het voor je eigen nachtrust toch het makkelijkste is om in een ander bed te gaan liggen dan. Mis je het goede matras, koop er eentje bij. Dat is je nachtrust dan toch ook wel waard, denk ik dan.
Gast- Gast
Nou boos is meer in the heat of the moment. Hij vind het oprecht heel vervelend dat hij mij daarmee wakker houd maar baalt er tegelijkertijd ook enorm van want hij kan er niet acuut veel aan veranderen én hij lag eigenlijk pas net eindelijk lekker te slapen toen ik hem wakker maakte... Tja ik vind niet dat hij dat op mij moet af reageren, maar ik word ook wel eens onredelijk van dat soort dingen.
Hij gaat nu in ieder geval proberen niet er tegenin te gaan of boos te worden 's nachts en zich gewoon om te draaien. Want normaal als hij zich wél omdraait gewoon zonder morren (dat gebeurt soms ook wel eens hoor ) dan vallen we allebei weer in slaap. Ik heb zelf het meestal last van zijn boosheid, want ik vind het ook écht niet tof om hem daar wakker voor te moeten maken.
Hij gaat nu in ieder geval proberen niet er tegenin te gaan of boos te worden 's nachts en zich gewoon om te draaien. Want normaal als hij zich wél omdraait gewoon zonder morren (dat gebeurt soms ook wel eens hoor ) dan vallen we allebei weer in slaap. Ik heb zelf het meestal last van zijn boosheid, want ik vind het ook écht niet tof om hem daar wakker voor te moeten maken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Zusje schreef:Ik denk dat het voor je eigen nachtrust toch het makkelijkste is om in een ander bed te gaan liggen dan. Mis je het goede matras, koop er eentje bij. Dat is je nachtrust dan toch ook wel waard, denk ik dan.
Jij kan dat misschien, maar ik kan dat écht niet. Een ander matras zou misschien wel een beetje helpen, maar ik zou waarschijnlijk nog steeds wakker liggen. Dan zou ik wel 'lekker' wakker liggen, maar ik ben gewoon echt een superslechte slaper. Ik heb zeg maar mijn vertrouwde omgeving nodig, mijn vertrouwde ritueeltjes etc. en zodra iets anders is lig ik wakker. Ik ben een enorme miep, dat weet ik, maar het is dus niet een oplossing tenzij ik áltijd in dat andere bed zou gaan slapen, dan zou ik er aan wennen. Maar dat gaat me gewoon écht te ver.
En ja het klopt, ik logeer nooit ergens omdat ik dan gewoon niet slaap en ja als ik op vakantie ben kost het me ook verschrikkelijk veel moeite maar ben ik uiteindelijk moe genoeg of ben ik relaxter waardoor het makkelijker gaat.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mijn vriend snurkt ook en veel! Ik draai hem altijd om en daar merkt hij meestal niks van. Hij vind het heel vervelend voor mij dus heeft al heel veel geprobeerd, alle huis tuin en keukenmiddeltjes. Helaas helpt het niks en merk ik dat ik me nu zelfs al irriteer wanneer hij zwaar ademt. Als het echt niet meer gaat dan gaat hij op de bank liggen en ook dat vind hij helemaal geen probleem. De ene nacht gaat het beter dan de andere dus ik kan er nog wel mee leven.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Bliss schreef:Nou, hier kan ik ook over meepraten! Mijn vriend snurkt ook gigantisch en de eerste twee maanden dat we samen waren, deed ik echt geen oog dicht. Uiteindelijk ging hij steeds maar op de bank slapen, zodat ik ook nog een paar uurtjes kon slapen. Ik heb al oordoppen, maar dan hoor ik het nog. Snurkspray geprobeerd, maar dat hielp niet. Ik ben bij de dokter geweest en heb nu slaappillen, zodat ik in elk geval kan slapen als we samen in bed liggen! Geen permanente oplossing natuurlijk. Volgens mij zit zijn neus chronisch verstopt ofzo en komt het voornamelijk daardoor. Hij is nu een maand op vakantie, maar als hij terug is gaat ie ook naar de dokter om eens te kijken of er iets aan te doen is.
Ik snurk zelf ook een beetje, maar hij slaapt overal doorheen, dus dat vormt geen probleem.
Ja ik had daar al over gelezen, wat vervelend joh! Wat bij ons wel goed werkt is dat ik eerst naar bed ga en hij pas komt als ik slaap. Niet dat hij daar echt op wacht hoor, maar ik heb ook gewoon een beetje andere slaapbehoeftes. Maar als hij naar bed kom en ik slaap al bijna of helemaal dan heb ik er geen last van dat hij gaat liggen snurken. Alleen word ik dan soms 's nachts wakker van het gesnurk of 's ochtends vroeg. Maar het helpt me wel om vaker rustige nachten te hebben zeg maar. Ik slaap namelijk veel later in dan hij als we tegelijk gaan en als hij dan al gaat liggen snurken kan ik mezelf echt gaan liggen opvreten.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Als je mij midden in de nacht wakker weet te krijgen ben ik ook boos, zo wakker worden kan ik echt niet mee om gaan haha . Succes ermee, lijkt me lastig hoor... Ben blij dat mijn partner er niet zo'n probleem mee heeft.
Gast- Gast
Zusje schreef:Als je mij midden in de nacht wakker weet te krijgen ben ik ook boos, zo wakker worden kan ik echt niet mee om gaan haha . Succes ermee, lijkt me lastig hoor... Ben blij dat mijn partner er niet zo'n probleem mee heeft.
Ik ook! Dat maakt het ook zo lastig allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Bliss schreef:Nou, hier kan ik ook over meepraten! Mijn vriend snurkt ook gigantisch en de eerste twee maanden dat we samen waren, deed ik echt geen oog dicht. Uiteindelijk ging hij steeds maar op de bank slapen, zodat ik ook nog een paar uurtjes kon slapen. Ik heb al oordoppen, maar dan hoor ik het nog. Snurkspray geprobeerd, maar dat hielp niet. Ik ben bij de dokter geweest en heb nu slaappillen, zodat ik in elk geval kan slapen als we samen in bed liggen! Geen permanente oplossing natuurlijk. Volgens mij zit zijn neus chronisch verstopt ofzo en komt het voornamelijk daardoor. Hij is nu een maand op vakantie, maar als hij terug is gaat ie ook naar de dokter om eens te kijken of er iets aan te doen is.
Ik snurk zelf ook een beetje, maar hij slaapt overal doorheen, dus dat vormt geen probleem.
Ja ik had daar al over gelezen, wat vervelend joh! Wat bij ons wel goed werkt is dat ik eerst naar bed ga en hij pas komt als ik slaap. Niet dat hij daar echt op wacht hoor, maar ik heb ook gewoon een beetje andere slaapbehoeftes. Maar als hij naar bed kom en ik slaap al bijna of helemaal dan heb ik er geen last van dat hij gaat liggen snurken. Alleen word ik dan soms 's nachts wakker van het gesnurk of 's ochtends vroeg. Maar het helpt me wel om vaker rustige nachten te hebben zeg maar. Ik slaap namelijk veel later in dan hij als we tegelijk gaan en als hij dan al gaat liggen snurken kan ik mezelf echt gaan liggen opvreten.
Ben bang dat dit voor mij niet werkt. Sowieso hebben we allebei veel slaap nodig en moeten daarom best op tijd naar bed eigenlijk. Daarnaast, als ik eerder ga en ik weet dat hij er wat later bij komt, ga ik me alleen maar liggen opfokken dat ik binnen een bepaalde tijd in slaap móét vallen, dat het alsnog niet lukt. Ik heb straks zes weken zomervakantie, dus dan ga ik maar vaak oefenen met samen slapen (en als t niet goed lukt, slaap ik overdag wel verder als hij naar zn werk is haha)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:тыквашка schreef:Bliss schreef:Nou, hier kan ik ook over meepraten! Mijn vriend snurkt ook gigantisch en de eerste twee maanden dat we samen waren, deed ik echt geen oog dicht. Uiteindelijk ging hij steeds maar op de bank slapen, zodat ik ook nog een paar uurtjes kon slapen. Ik heb al oordoppen, maar dan hoor ik het nog. Snurkspray geprobeerd, maar dat hielp niet. Ik ben bij de dokter geweest en heb nu slaappillen, zodat ik in elk geval kan slapen als we samen in bed liggen! Geen permanente oplossing natuurlijk. Volgens mij zit zijn neus chronisch verstopt ofzo en komt het voornamelijk daardoor. Hij is nu een maand op vakantie, maar als hij terug is gaat ie ook naar de dokter om eens te kijken of er iets aan te doen is.
Ben bang dat dit voor mij niet werkt. Sowieso hebben we allebei veel slaap nodig en moeten daarom best op tijd naar bed eigenlijk. Daarnaast, als ik eerder ga en ik weet dat hij er wat later bij komt, ga ik me alleen maar liggen opfokken dat ik binnen een bepaalde tijd in slaap móét vallen, dat het alsnog niet lukt. Ik heb straks zes weken zomervakantie, dus dan ga ik maar vaak oefenen met samen slapen (en als t niet goed lukt, slaap ik overdag wel verder als hij naar zn werk is haha)
Oh ik snap dat heel goed hoor, dat opfokken dat ken ik en bij ons werkt het omdat ik soms wel om 22 uur al naar bed ga en hij dan pas om 01.00 uur komt en het niet zo is dat dit 'moet' omdat ik anders niet slaap ofzo. Maar je zit nu in zo'n cirkeltje, ik denk dat slaappillen je best kunnen helpen dat ook een beetje te doorbreken. Want als ik gewoon met oordoppen in slaap heb ik er helemaal niet zo'n last van, maar als ik ze pas in doe als ik er wakker van lig dan hoor ik álles en helpt het daardoor alsnog niet. Alleen krijg ik last van mijn oren van oordoppen dus ik doe ze alleen in als het niet anders kan... Haha lekker van die mechanismen die niet werken he...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Eigenlijk is jullie probleem dus niet dat hij snurkt maar dat jullie te licht slapen .
Gast- Gast
Zusje schreef:Eigenlijk is jullie probleem dus niet dat hij snurkt maar dat jullie te licht slapen .
Ja haha, dat klopt denk ik wel. Ik denk niet dat ik als ik wat dieper en makkelijker zou slapen zo veel last van zijn gesnurk zou hebben. Andersom denk ik wel dat hij licht slaapt onder andere door zijn gesnurk (of nou ja dat dat samenhangt) haha dus dat lijkt me toch wel een probleem. Maar het zou wel een stuk makkelijker zijn als ik niet zo'n miep was met slapen hoor!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Tja, ik zou ook wel willen dat ik niet zo licht zou slapen, dan zou ik misschien ook eens een keer uitgerust zijn. Maar ik geloof niet dat daar wat aan te doen is (behalve slaappillen), helaas... (zo wel, dan hoor ik het graag!)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Snurken..
» Snurken
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» Snurken
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: