Wie heeft de gouden tip voor mij?
+3
RYW
Minx
heartsdale
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie heeft de gouden tip voor mij?
Ik krijg uit deze brief eigenlijk het idee dat je woorden en zinsconstructies gebruikt die je zelf eigenlijk niet helemaal begrijpt. Ik zou een brief schrijven vanuit je eigen taalgebruik en daarna daar een nette brief van maken. Je verteld nu namelijk eigenlijk niets, je verteld een heleboel dure woorden.
Ik denk niet dat ze verwachten dat ze op het niveau waar jij op solliciteert (in opleiding tot niveau 3) je op universitair niveau presteert en het dus ook niet erg is als je taalgebruik iets minder 'duur' is.
Ik denk niet dat ze verwachten dat ze op het niveau waar jij op solliciteert (in opleiding tot niveau 3) je op universitair niveau presteert en het dus ook niet erg is als je taalgebruik iets minder 'duur' is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ik krijg uit deze brief eigenlijk het idee dat je woorden en zinsconstructies gebruikt die je zelf eigenlijk niet helemaal begrijpt. Ik zou een brief schrijven vanuit je eigen taalgebruik en daarna daar een nette brief van maken. Je verteld nu namelijk eigenlijk niets, je verteld een heleboel dure woorden.
Helemaal eens. Sterker nog: het werkt juist contraproductief. Je liet zien waar je zwaktes liggen ipv dat je je positiever voordoet.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Charlie schreef:Maurataal!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Eens met bovenstaande reacties. Ik zou nog eens naar je brief kijken.
Gast- Gast
Ik zou dat stuk over een verandering in je persoonlijke situatie sowieso weghalen. Dat soort dingen moet je gewoon niet melden aan een eventuele toekomstige werkgever.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zou gewoon opnieuw beginnen.Gympie schreef:Ik zou dat stuk over een verandering in je persoonlijke situatie sowieso weghalen. Dat soort dingen moet je gewoon niet melden aan een eventuele toekomstige werkgever.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft de gouden tip?
» Zwemmerseczeem, wie heeft de gouden tip?
» Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
» Wie heeft voor mij...
» Voor wie nog zin heeft: namen!
» Zwemmerseczeem, wie heeft de gouden tip?
» Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
» Wie heeft voor mij...
» Voor wie nog zin heeft: namen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: