Wie heeft de gouden tip?
+16
Eliza
Mida4you
Caroow
Pompoen
Bliss
Phileine
Urban Naked
*Bloempje*
Verde
Highway
Poubelle
Pandora
Isolt
Ooh La La!
Luce
Bisq
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie heeft de gouden tip?
Als ik een rokje aan heb schuren mijn bovenbenen tegen elkaar en dat is erg irritant maar op de duur ook pijnlijk.
Nu ben ik op zoek naar een oplossing daarvoor. Ik heb al eens een sportbroek eronder gedaan, maar die kruipt omhoog. Een corrigerend broekje heb ik ook geprobeerd, maar die komt tot aan borsthoogte en kruipt vervolgens naar beneden als je gaat zitten en ik wil sowieso niet dat hij zo hoog zit. Gisteren zag ik bij de v&d een strak glad broekje, heel fijn maar 35 euro en dat vind ik te duur. Dus, wie heeft de gouden tip voor me?
Nu ben ik op zoek naar een oplossing daarvoor. Ik heb al eens een sportbroek eronder gedaan, maar die kruipt omhoog. Een corrigerend broekje heb ik ook geprobeerd, maar die komt tot aan borsthoogte en kruipt vervolgens naar beneden als je gaat zitten en ik wil sowieso niet dat hij zo hoog zit. Gisteren zag ik bij de v&d een strak glad broekje, heel fijn maar 35 euro en dat vind ik te duur. Dus, wie heeft de gouden tip voor me?
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Re: Wie heeft de gouden tip?
Ik heb gewoon een legging afgeknipt.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
En dat krult niet omhoog?
Bisq- Prater
Ik heb net zo'n short van Sloggy gekocht.
De Basic long.
Heb er veel goede verhalen over gehoord, maar zelf net in huis dus ga 'm vandaag testen.
De Basic long.
Heb er veel goede verhalen over gehoord, maar zelf net in huis dus ga 'm vandaag testen.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ooh La La! schreef:Ik heb net zo'n short van Sloggy gekocht.
De Basic long.
Ik gebruik die broekjes al jaren. Heb er ook heel wat in de kast liggen. Ze zitten echt heerlijk en ik draag in de zomer bijna dagelijks jurken of rokken.
Isolt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13
Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand een panty afknipte maar lijkt me dat die omhoog kruipt? ?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Heb gisteren bij de sloggi spullen staan kijken en niets gezien dat in mijn ogen geschikt is, maar ga straks eens gericht op zoek dan. Zijn die broekjes wel lang genoeg om het schuren tegen te gaan?
edit: heb hem even gegoogled en die is perfect!
edit: heb hem even gegoogled en die is perfect!
Bisq- Prater
Ik heb ook weleens gehoord dat je glijmiddel op die plekken kunt smeren.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha ja dat heb ik ook weleens gehoord nu je het zegt, dat ook maar eens uitproberen dan.
Bisq- Prater
Inderdaad glijmiddel, ideaal
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Blijft glijmiddel ook de hele dag zitten dan?
Bisq- Prater
Is glijmiddel niet heel vies met die warmte?
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb daar ook altijd last van inderdaad. Had er laatst al vaseline op gesmeerd, maar dat bleef niet de hele dag zitten..
Goede tip van dat sloggi broekje, heb hem meteen besteld!
Goede tip van dat sloggi broekje, heb hem meteen besteld!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Goed dat ik dit nog lees voor mn vakantie! Al jaren last van en vrijwel altijd n capri legging aan onder jurkjes en rokjes.
Weet iemand hoe ze vallen qua maat? Van gewone leggings heb ik vaak L/XL zodat de elastiek-band niet zo strak zit...
Kruidvat verkoopt toch ook Sloggy? Heeft die ze ook? Net bij Kruidvat geweest, maar die verkopen alleen Anni Rolfi en dat is van dat gladde elastan-spul.
Weet iemand hoe ze vallen qua maat? Van gewone leggings heb ik vaak L/XL zodat de elastiek-band niet zo strak zit...
Laatst aangepast door *Bloempje* op wo 31 jul 2013 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Nou glijmiddel lijkt me niks, straks zie je een natte plek in je rokje en als iemand dan vraagt wat het is zeg je ook niet 'eh glijmiddel'.
Ik heb geen schurende benen dus ook geen tips.
Ik heb geen schurende benen dus ook geen tips.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Bij de Zeeman hebben ze tegenwoordig korte leggings, die qua lengte vallen als een fietsbroekje. Ze kosten maar 3 euro, zijn er in alle basic kleuren en ze kruipen niet omhoog.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had ook de kruidvat in gedachten m.b.t. de sloggi maar je hebt gelijk dat is dat andere merk. Livera heeft volgens mij wel sloggi. Ga zo ook maar even langs de zeeman om te kijken naar die korte leggings.
Bisq- Prater
Ik ga morgen ook nog ff op zoek. Heb al wel een kort legginkje met een kantrand onderaan, ooit eens bij de H&M gekocht. Die gebruik ik er nu altijd voor, maar kan nog wel wat extra's gebruiken.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Die broekjes van de sloggi, hoe vallen die? Ik heb normaal gesproken een M of L, zou maat 40 dan goed zijn?
Bisq- Prater
Ik draag gewoon een korte legging onder rokjes want ik heb dat probleem dus ook. Bovendien vergeet ik regelmatig dat ik een rok draag dus om oncharmante situaties te voorkomen...
Ik heb ze bij de zeeman vandaan.
Ik heb ze bij de zeeman vandaan.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Bisq schreef:En dat krult niet omhoog?
Bij mij niet.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik heb de gouden tip hier helaas nog niet voorbij zien komen. Ik heb een kort legginkje dat ik wel onder wijdvallende jurkjes draag, dat werkt prima. Maar onder een rok is het niks, want die dingen zitten altijd vrij hoog en als je dan een strak shirtje draagt, zie je dat broekje weer zitten aan de bovenkant. Ik ben me suf aan het googelen en lees o.a. over Odorex Extra Dry, het schijnt te werken als je dat 2x per week met een wattenschijfje op de betreffende plekken dept. Ik ben inmiddels al zo ver dat ik net een rekverband om één dij heb gewikkeld, op zich zit het nog best aardig
Bliss- Lady Post-a-lot
En als je specifiek je bovenbenen zou gaan trainen, zou dat helpen? Ik zeg maar wat hoor Ik heb altijd een boxershort van mijn vriend onder rokjes aan, is dat geen optie? Ik doe het zodat ik niet direct in mijn blote bil sta als het spontaan gaat waaien
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor een paar jaar geleden eens 2 broekjes gehaald bij de Livera. Die sluiten mooi aan op je lichaam en geen geschuur mee. Volgens mij zijn ze van Sloggi. Deze krullen ook niet omhoog.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja dat zal ook wel wat helpen en ik wil ook nog wel minstens vijf kilo afvallen, maar daar heb ik nu niks aan. Anders broekjes/boxershorts komen ook boven mn rokjes uit en dat wil ik juist niet, omdat je ze dan ziet zitten met een strak shirt. Ik ga morgen denk ik nog ff naar Kruidvat om iets van crème te scoren hiervoor. Wat een gedoe
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» gouden sieraden, zilverkleurig horloge?
» Gouden cowboy laarsjes (joanna secret story)
» De gouden tip
» Gouden nagellak
» gouden broek
» Gouden cowboy laarsjes (joanna secret story)
» De gouden tip
» Gouden nagellak
» gouden broek
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: