Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Pandora di 1 nov 2011 - 20:22

Wij willen in januari graag een weekend naar CenterParcs maar nu zat ik gisteravond even op de site en ik heb echt het idee dat ze hun prijzen gigantisch verhoogd hebben! Een weekend in een 4 p. huisje kost gewoon EUR 400,--! :shock: (en dan geen luxe huisje ofzo....)
Nu had ik vorig jaar tijdens mijn zwangerschap zo'n bon van 35% korting gehad, misschien zijn er hier forummeiden die zo'n soort bon hebben liggen die ze zelf niet gebruiken?? In dat geval zou ik 'm heel graag van je over willen nemen....

We willen echt graag naar een CenterParcs omdat het zwembad daar zo mooi is en omdat ze een overdekt centrum hebben.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 20:34

Waarom kies je niet voor een Mysterypark aanbieding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Pandora di 1 nov 2011 - 20:39

Weetjewel schreef:Waarom kies je niet voor een Mysterypark aanbieding?

Heb ik inderdaad ook al aan zitten denken.... is dit veel goedkoper? En waar boek ik dit dan?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  TukTuk di 1 nov 2011 - 20:44

Ik zou voor Landal kiezen, stukken goedkoper en de huisjes zijn echt enorm luxe! En als het in NL dan nog aardig prijzig is kan je ook in Duitsland net over de grens kijken, scheelt vaak nog enorm met NL.
Het zwembad is ook gewoon goed, dus zou niet alleen daarvoor voor CP kiezen.

Wij betalen in December in Duitsland 160 euro voor een huisje van 6 personen, lang weekend, en dan het is het een luxe huisje.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Natural ma 7 nov 2011 - 9:50

Mysterypark is alleen te boeken via bungalows.nl. Dit scheelt echt enorm in de kosten vind ik zelf.
Succes met het maken van een keuze!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 6:50

Heb je toevallig ÌNG? Je kunt dan rentepunten inwisselen tegen centerparcs bonnen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 8:23

Of Airmiles inwisselen bij Landal, als je 1 van de grootsten kiest (die ooit van CP waren) is het net of je bij Center Parcs zit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs? Empty Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum