Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
Wij willen in januari graag een weekend naar CenterParcs maar nu zat ik gisteravond even op de site en ik heb echt het idee dat ze hun prijzen gigantisch verhoogd hebben! Een weekend in een 4 p. huisje kost gewoon EUR 400,--! (en dan geen luxe huisje ofzo....)
Nu had ik vorig jaar tijdens mijn zwangerschap zo'n bon van 35% korting gehad, misschien zijn er hier forummeiden die zo'n soort bon hebben liggen die ze zelf niet gebruiken?? In dat geval zou ik 'm heel graag van je over willen nemen....
We willen echt graag naar een CenterParcs omdat het zwembad daar zo mooi is en omdat ze een overdekt centrum hebben.
Nu had ik vorig jaar tijdens mijn zwangerschap zo'n bon van 35% korting gehad, misschien zijn er hier forummeiden die zo'n soort bon hebben liggen die ze zelf niet gebruiken?? In dat geval zou ik 'm heel graag van je over willen nemen....
We willen echt graag naar een CenterParcs omdat het zwembad daar zo mooi is en omdat ze een overdekt centrum hebben.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
Waarom kies je niet voor een Mysterypark aanbieding?
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Waarom kies je niet voor een Mysterypark aanbieding?
Heb ik inderdaad ook al aan zitten denken.... is dit veel goedkoper? En waar boek ik dit dan?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zou voor Landal kiezen, stukken goedkoper en de huisjes zijn echt enorm luxe! En als het in NL dan nog aardig prijzig is kan je ook in Duitsland net over de grens kijken, scheelt vaak nog enorm met NL.
Het zwembad is ook gewoon goed, dus zou niet alleen daarvoor voor CP kiezen.
Wij betalen in December in Duitsland 160 euro voor een huisje van 6 personen, lang weekend, en dan het is het een luxe huisje.
Het zwembad is ook gewoon goed, dus zou niet alleen daarvoor voor CP kiezen.
Wij betalen in December in Duitsland 160 euro voor een huisje van 6 personen, lang weekend, en dan het is het een luxe huisje.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Mysterypark is alleen te boeken via bungalows.nl. Dit scheelt echt enorm in de kosten vind ik zelf.
Succes met het maken van een keuze!
Succes met het maken van een keuze!
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Heb je toevallig ÌNG? Je kunt dan rentepunten inwisselen tegen centerparcs bonnen
Gast- Gast
Of Airmiles inwisselen bij Landal, als je 1 van de grootsten kiest (die ooit van CP waren) is het net of je bij Center Parcs zit
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er onlangs een vakantie geboekt bij Centerparcs?
» Wil iemand een kortingsbon voor schoenen (vandaag geldig!)
» Wie heeft voor mij...
» Voor wie nog zin heeft: namen!
» Wat voor avatar heeft...
» Wil iemand een kortingsbon voor schoenen (vandaag geldig!)
» Wie heeft voor mij...
» Voor wie nog zin heeft: namen!
» Wat voor avatar heeft...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: