Wie heeft voor mij...
+10
SarahKey
Laced
*Troela*
Happydobby
LMCurious
pindaatje
studiebol
Filoria
Linda
Pien
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie heeft voor mij...
de code van de Pampers bon van Lekker in het Leven?
Heb de bon gister ingeleverd bij Etos, en vergeten de code te noteren
Heb de bon gister ingeleverd bij Etos, en vergeten de code te noteren
Gast- Gast
Re: Wie heeft voor mij...
Ik heb de lekker in het leven bonnen gekregen, maar bij mij zat er geen pampers bon bij?
Gast- Gast
Ik heb hem voor je stofzuiger!! Zal je straks pmen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Je bent geweldig, dank je wel!Pien schreef:Ik heb hem voor je stofzuiger!! Zal je straks pmen!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Bij mij op de eerste blz, de bovenste.
Nooit geweten dat daar verschil in zat!
Wat is de aanbieding dit keer?
Gast- Gast
Ik zag net dat je ze ook bij truus.nl kan invullen. Lukt het dan om ze én bij de wehkamp én bij truus te gebruiken?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, en dan kan het ook nog een keer in de winkel. Alleen heb ik dus ingeleverd in de winkel zonder de code op te schrijven van die Pampersbon .Linda schreef:Ik zag net dat je ze ook bij truus.nl kan invullen. Lukt het dan om ze én bij de wehkamp én bij truus te gebruiken?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, en dan kan het ook nog een keer in de winkel. Alleen heb ik dus ingeleverd in de winkel zonder de code op te schrijven van die Pampersbon .Linda schreef:Ik zag net dat je ze ook bij truus.nl kan invullen. Lukt het dan om ze én bij de wehkamp én bij truus te gebruiken?
Oké, dat scheelt best veel. Wanneer heb je die bonnen gehad? Ik heb nog niks ontvangen.
Linda- Ratel
Gister. Het is weer 10,00 korting op 3 pakken. En bij Etos hadden ze 3 pakken voor 30,00 (met bon dus 20,00) met gratis Woezel en Pip dvd, die heb ik gister gehaald.Linda schreef:Stofzuiger schreef:Ja, en dan kan het ook nog een keer in de winkel. Alleen heb ik dus ingeleverd in de winkel zonder de code op te schrijven van die Pampersbon .Linda schreef:Ik zag net dat je ze ook bij truus.nl kan invullen. Lukt het dan om ze én bij de wehkamp én bij truus te gebruiken?
Oké, dat scheelt best veel. Wanneer heb je die bonnen gehad? Ik heb nog niks ontvangen.
Gast- Gast
Tip: Bij Truus.nl kan ik met mijn code (zonder de eerste 3 cijfers, is op alle bonnen uit mijn boekje hetzelfde) ook nog kiezen voor 10,00 korting op 2 pakken Simply Dry terwijl ik die bon er niet bij heb zitten.
Dus heb je 10,00 korting op 2x Simply Dry en 10,00 korting op 3 pakken Pampers!
Dus heb je 10,00 korting op 2x Simply Dry en 10,00 korting op 3 pakken Pampers!
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 7 maa 2012 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wil iemand die code ook naar mij sturen? Ah toe?
Ik woon tegenover een Etos
Ik woon tegenover een Etos
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Die code mag je toch maar een keer gebruiken?
Dus als ik hem nu aan iemand anders geef dan kan ik hem zelf toch niet meer gebruiken?
Dus als ik hem nu aan iemand anders geef dan kan ik hem zelf toch niet meer gebruiken?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de bonnen wel ontvangen, maar bij mij zat er ook geen bon voor pampers bij .. Heb alle bladzijden al bekeken... Raar...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Stofzuiger schreef:Gister. Het is weer 10,00 korting op 3 pakken. En bij Etos hadden ze 3 pakken voor 30,00 (met bon dus 20,00) met gratis Woezel en Pip dvd, die heb ik gister gehaald.Linda schreef:Stofzuiger schreef:Ja, en dan kan het ook nog een keer in de winkel. Alleen heb ik dus ingeleverd in de winkel zonder de code op te schrijven van die Pampersbon .Linda schreef:Ik zag net dat je ze ook bij truus.nl kan invullen. Lukt het dan om ze én bij de wehkamp én bij truus te gebruiken?
Zijn de luiers dan zoveel duurder geworden?? Ik heb een aantal maanden geleden héél veel luiers bij hoogvliet gekocht, toen betaalde ik 3 voor 20.
Linda- Ratel
Maar is het nou zo dat je die code maar één keer kan gebruiken? En wie heeft 'm nog? Want ik sta te springen hier
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Maar er staat toch op dat die niet te gebruiken is in combinatie met aanbiedingen? Geldt de aanbieding van Etos dan evengoed bovenop de korting van de bon?
Dan ga ik morgen ook even naar Etos... ik wilde m vandaag bij Jan Linders inleveren, maar daar was een actie 2 voor 17,99, dus heb ik dat gedaan en heb ik de bon gehouden.
Dan ga ik morgen ook even naar Etos... ik wilde m vandaag bij Jan Linders inleveren, maar daar was een actie 2 voor 17,99, dus heb ik dat gedaan en heb ik de bon gehouden.
Gast- Gast
officieel kun je niet combineren, maar bij de meeste winkels letten ze er helemaal niet op, en kan het dus wel gewoon.
Ik had dit keer wel 3 bonnen voor de pampers (2e x 10,00 korting op 3 pakken, en 1x 10,00 korting op zo'n oranje pak) , dus door ze ook even online te gebruiken kunnen wij voorlopig wel voorruit!
goede tip van de etos momenteel, gaan we morgen gelijk even uitproberen!
Ik had dit keer wel 3 bonnen voor de pampers (2e x 10,00 korting op 3 pakken, en 1x 10,00 korting op zo'n oranje pak) , dus door ze ook even online te gebruiken kunnen wij voorlopig wel voorruit!
goede tip van de etos momenteel, gaan we morgen gelijk even uitproberen!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het nog nooit besteld via Wehkamp, moet dat ook maar eens gaan doen. En dan idd weer fijn bij de Etos als er al een aanbieding is. Hier nemen ze dat wel aan. Kruidvat niet altijd. Ligt er net aan wie me helpt.
Ik heb dit keer 2 pampersbonnen, en dan nog 1 van Simply Dry.
Ik heb dit keer 2 pampersbonnen, en dan nog 1 van Simply Dry.
Gast- Gast
@mamarosa, Wehkamp is erg goed en je betaald geen verzendkosten voor pampers
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:@mamarosa, Wehkamp is erg goed en je betaald geen verzendkosten voor pampers
Ga morgen even kijken. En dan ff flink inslaan.
Gast- Gast
Ik heb 3 bonnen liggen, kan de codes wel toesturen naar wie wil!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Happydobby schreef:@mamarosa, Wehkamp is erg goed en je betaald geen verzendkosten voor pampers
Geldt dat zowel voor de luiers als voor de billendoekjes?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft er voor mij een kortingsbon voor CenterParcs?
» Voor wie nog zin heeft: namen!
» Wat voor avatar heeft...
» Wat voor karakter heeft jouw kind?
» Wie heeft er een tip voor een erotische film?
» Voor wie nog zin heeft: namen!
» Wat voor avatar heeft...
» Wat voor karakter heeft jouw kind?
» Wie heeft er een tip voor een erotische film?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: