Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

+7
Bliss
Kowalski
Marin
June
RYW
Snoes
SoGood
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:15

Hadewijch schreef:Omdat ik voor de sollicitatie dingen in moet sturen en ik denk dat het niet goed genoeg is en dat mensen me dan uitlachen :shock:.

Een beetje extra uitdaging is altijd mooi en anders kun je in ieder geval ervaring opdoen met solliciteren Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 281626781, dat schijnt tegenwoordig ook nogal belangrijk te zijn.

Oh jawel, dat is ook belangrijk, maar ik vind solliciteren eerlijk gezegd niet zo moeilijk. Ik heb een mooi cv, mijn huidige baan wordt door veel werkgevers als interessant gezien en ik word vaak wel uitgenodigd voor een gesprek. Daarbij heb ik wel een vlotte babbel en kan mezelf wel goed verkopen, en ik ben niet zo zenuwachtig want ben er niet van afhankelijk. Dus niet geschoten is altijd mis Wink

Wie zijn dan die mensen die jou moeten uitlachen? Wat moet je insturen ter beoordeling dan? En wat gaan ze dan doen, jou bellen en iets zeggen van 'hahahaaa wat stuur JIJ nou'? Kom nou Wink doe het nou gewoon, wat kan je nou gebeuren?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:19

Haha, nou het is meer dat ik normaal gewoon van die simpele bijbaantjes heb en dit is meer iets creatiefs voor ernaast en dat staat goed op mijn cv, maar dan wordt er echt iets 'persoonlijks' beoordeeld. Daarnaast heb ik nog nooit een sollicitatie gehad waar ik voor afgewezen ben, dus ik wil dat niet Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679. Ik denk alleen dat dit allemaal digitaal verloopt en normaal praat ik me juist live lekker gemakkelijk naar binnen. Uiteindelijk zal ik me er wel toe zetten hoor, maar ik wil gewoon niet afgewezen worden No .

Fijn dat jij er goed in bent in ieder geval. Ik vind die brieven schrijven altijd zo saai, terwijl ik het wel leuk vind om die van anderen te bekritiseren Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 3079029344 .


Laatst aangepast door Hadewijch op do 14 jun 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:25

Hadewijch schreef:Haha, nou het is meer dat ik normaal gewoon van die simpele bijbaantjes heb en dit is meer iets creatiefs voor ernaast en dat staat goed op mijn cv, maar dan wordT er echt iets 'persoonlijks' beoordeeld. Daarnaast heb ik nog nooit een sollicitatie gehad waar ik voor afgewezen ben, dus ik wil dat niet Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679. Ik denk alleen dat dit allemaal digitaal verloopt en normaal praat ik me juist live lekker gemakkelijk naar binnen. Uiteindelijk zal ik me er wel toe zetten hoor, maar ik wil gewoon niet afgewezen worden No .

Fijn dat jij er goed in bent in ieder geval. Ik vind die brieven schrijven altijd zo saai, terwijl ik het wel leuk vind om die van anderen te bekritiseren Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 3079029344 .

Ja, als het iets persoonlijks is snap ik dat je dat niet graag afgewezen ziet... Goed dat je het alsnog doet! Ik ben benieuwd!


Laatst aangepast door RYW op do 14 jun 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:27

Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:28

Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679.

Zal ik hem ook editen? angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:29

RYW schreef:
Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679.

Zal ik hem ook editen? Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 2474380249

Zou zo fijn zijn Very Happy. Wat erg dat ik dat zo vervelend vind Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  RYW do 14 jun 2012 - 8:31

Hadewijch schreef:
RYW schreef:
Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1270000679.

Zal ik hem ook editen? Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 2474380249

Zou zo fijn zijn Very Happy. Wat erg dat ik dat zo vervelend vind Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 394967.

angel Gedaan!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  June do 14 jun 2012 - 8:32

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 3920004554 Yeah, dankjewel.

En nu ga ik weer studeren. Doordat het licht is, heb ik het gevoel dat de bibliotheek echt nog heel lang open zal zijn, maar ik moet over een half uur al weg silent.

Sogood, ben je al naar de wc gebracht?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Caro do 14 jun 2012 - 9:30

Ik moet ook naar bed maar kom niet van de bank af...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:31

Caro schreef:Ik moet ook naar bed maar kom niet van de bank af...

Dit was ik net aan het typen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  ExpressoB do 14 jun 2012 - 9:35

Ik moet ook zo naar bed maar grote kans dat ik dan weer niet slaap omdat ik vandaag overdag (eigenlijk vanmorgen)nog wat extra uurtjes in bed heb gelegen/geslapen. Daarom sliep ik vannacht ook niet, die dag overdag ook geslapen pff.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Ibbeltje do 14 jun 2012 - 18:35

Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Bimbam do 14 jun 2012 - 18:43

Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.

+1. En man, wat kon ik er moeilijk uit komen net Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1371890812
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Ibbeltje do 14 jun 2012 - 19:00

Bimbam schreef:
Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.

+1. En man, wat kon ik er moeilijk uit komen net Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1371890812


+1 Het vreet zoveel energie zo verkouden zijn, bah. Ik wordt dan wakker van dichte neus en zo heel frustrerend. En slapen gaat dan niet meer of maar half.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:03

Ibbeltje schreef:
Bimbam schreef:
Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.

+1. En man, wat kon ik er moeilijk uit komen net Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 1371890812


+1 Het vreet zoveel energie zo verkouden zijn, bah. Ik wordt dan wakker van dichte neus en zo heel frustrerend. En slapen gaat dan niet meer of maar half.

Xylometazoline neusdruppels thumbup

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Ibbeltje do 14 jun 2012 - 19:04

Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:06

Ibbeltje schreef:Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
Kruidvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Ibbeltje do 14 jun 2012 - 19:07

PrinsesBo schreef:
Ibbeltje schreef:Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
Kruidvat.

OKe morgen ff kijken daarvoor dank je!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:26

Ik eet nooit, nooit, nooit, nooit, nooit meer stokbroodjes brie in bed. Ik heb alle kruimels vannacht liggen vervloeken laughcry Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:29

Smikkell schreef:Ik eet nooit, nooit, nooit, nooit, nooit meer stokbroodjes brie in bed. Ik heb alle kruimels vannacht liggen vervloeken laughcry Neutral

Eigen schuld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit. - Pagina 2 Empty Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum