Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
+7
Bliss
Kowalski
Marin
June
RYW
Snoes
SoGood
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik lig al in bed en ik kom er niet meer uit.
Hadewijch schreef:Omdat ik voor de sollicitatie dingen in moet sturen en ik denk dat het niet goed genoeg is en dat mensen me dan uitlachen .
Een beetje extra uitdaging is altijd mooi en anders kun je in ieder geval ervaring opdoen met solliciteren , dat schijnt tegenwoordig ook nogal belangrijk te zijn.
Oh jawel, dat is ook belangrijk, maar ik vind solliciteren eerlijk gezegd niet zo moeilijk. Ik heb een mooi cv, mijn huidige baan wordt door veel werkgevers als interessant gezien en ik word vaak wel uitgenodigd voor een gesprek. Daarbij heb ik wel een vlotte babbel en kan mezelf wel goed verkopen, en ik ben niet zo zenuwachtig want ben er niet van afhankelijk. Dus niet geschoten is altijd mis
Wie zijn dan die mensen die jou moeten uitlachen? Wat moet je insturen ter beoordeling dan? En wat gaan ze dan doen, jou bellen en iets zeggen van 'hahahaaa wat stuur JIJ nou'? Kom nou doe het nou gewoon, wat kan je nou gebeuren?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, nou het is meer dat ik normaal gewoon van die simpele bijbaantjes heb en dit is meer iets creatiefs voor ernaast en dat staat goed op mijn cv, maar dan wordt er echt iets 'persoonlijks' beoordeeld. Daarnaast heb ik nog nooit een sollicitatie gehad waar ik voor afgewezen ben, dus ik wil dat niet . Ik denk alleen dat dit allemaal digitaal verloopt en normaal praat ik me juist live lekker gemakkelijk naar binnen. Uiteindelijk zal ik me er wel toe zetten hoor, maar ik wil gewoon niet afgewezen worden .
Fijn dat jij er goed in bent in ieder geval. Ik vind die brieven schrijven altijd zo saai, terwijl ik het wel leuk vind om die van anderen te bekritiseren .
Fijn dat jij er goed in bent in ieder geval. Ik vind die brieven schrijven altijd zo saai, terwijl ik het wel leuk vind om die van anderen te bekritiseren .
Laatst aangepast door Hadewijch op do 14 jun 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hadewijch schreef:Haha, nou het is meer dat ik normaal gewoon van die simpele bijbaantjes heb en dit is meer iets creatiefs voor ernaast en dat staat goed op mijn cv, maar dan wordT er echt iets 'persoonlijks' beoordeeld. Daarnaast heb ik nog nooit een sollicitatie gehad waar ik voor afgewezen ben, dus ik wil dat niet . Ik denk alleen dat dit allemaal digitaal verloopt en normaal praat ik me juist live lekker gemakkelijk naar binnen. Uiteindelijk zal ik me er wel toe zetten hoor, maar ik wil gewoon niet afgewezen worden .
Ja, als het iets persoonlijks is snap ik dat je dat niet graag afgewezen ziet... Goed dat je het alsnog doet! Ik ben benieuwd!
Laatst aangepast door RYW op do 14 jun 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
RYW- Ratel
Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt .
June- Kletskop
Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt .
Zal ik hem ook editen?
RYW- Ratel
RYW schreef:Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt .
Zal ik hem ook editen?
Zou zo fijn zijn . Wat erg dat ik dat zo vervelend vind .
June- Kletskop
Hadewijch schreef:RYW schreef:Hadewijch schreef:Zo jammer dat je mijn typefout al gequote hebt .
Zal ik hem ook editen?
Zou zo fijn zijn . Wat erg dat ik dat zo vervelend vind .
Gedaan!
RYW- Ratel
Yeah, dankjewel.
En nu ga ik weer studeren. Doordat het licht is, heb ik het gevoel dat de bibliotheek echt nog heel lang open zal zijn, maar ik moet over een half uur al weg .
Sogood, ben je al naar de wc gebracht?
En nu ga ik weer studeren. Doordat het licht is, heb ik het gevoel dat de bibliotheek echt nog heel lang open zal zijn, maar ik moet over een half uur al weg .
Sogood, ben je al naar de wc gebracht?
June- Kletskop
Ik moet ook naar bed maar kom niet van de bank af...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ik moet ook naar bed maar kom niet van de bank af...
Dit was ik net aan het typen...
Gast- Gast
Ik moet ook zo naar bed maar grote kans dat ik dan weer niet slaap omdat ik vandaag overdag (eigenlijk vanmorgen)nog wat extra uurtjes in bed heb gelegen/geslapen. Daarom sliep ik vannacht ook niet, die dag overdag ook geslapen pff.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.
+1. En man, wat kon ik er moeilijk uit komen net
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.
+1 Het vreet zoveel energie zo verkouden zijn, bah. Ik wordt dan wakker van dichte neus en zo heel frustrerend. En slapen gaat dan niet meer of maar half.
Ibbeltje schreef:Bimbam schreef:Ibbeltje schreef:Ik wou dat ik vandaag in bed kon blijven liggen....maar helaas...werken.
+1 Het vreet zoveel energie zo verkouden zijn, bah. Ik wordt dan wakker van dichte neus en zo heel frustrerend. En slapen gaat dan niet meer of maar half.
Xylometazoline neusdruppels
Gast- Gast
Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
Kruidvat.Ibbeltje schreef:Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Kruidvat.Ibbeltje schreef:Verkrijgbaar bij de Kruitvat of zo? Of ook supermarkt?
OKe morgen ff kijken daarvoor dank je!
Ik eet nooit, nooit, nooit, nooit, nooit meer stokbroodjes brie in bed. Ik heb alle kruimels vannacht liggen vervloeken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik eet nooit, nooit, nooit, nooit, nooit meer stokbroodjes brie in bed. Ik heb alle kruimels vannacht liggen vervloeken
Eigen schuld!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kan niet meer...
» bv ik weet het even niet meer
» Mezelf niet meer
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik kan niet meer...
» bv ik weet het even niet meer
» Mezelf niet meer
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: