Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

+47
Paper Crown
Rush
Antibes
Jasmine
Discordia
Rumble
_Nina
SuperGrover
Zonnetje
Bliss
mzcharlotte
Lenthe
Dennenappel
Guus
Blond
Koffieleut
Toet
Lejow
heartsdale
Mermaid
Jerry
Phileine
Catwoman79
Pompoen
Atelier Madame
Stitch
_Lana_
Barbabella
Ooh La La!
rapa nui
Bazinga
mickey
Kowalski
Jezzie
Fayebella
Caro
Printje
Stuiterbal
Fearie
Sanne
RYW
SoGood
studiebol
Minx
Susan
June
Carra
51 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Toet do 14 jun 2012 - 11:21

Ik heb wel een hekel aan iemand, maar die is niet ongefundeerd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 19:42

Zelda schreef:Mijn oude leidinggevende, dat was echt een vreselijke bitch. Elke keer als zij binnen kwam, kreeg ik al kippenvel, ze had een hele nare energie om zich heen hangen en ik heb zelden zo'n naar persoon meegemaakt. Zo arrogant, omhooggevallen en achter de ellenboog.

Hebben wij soms voor het zelfde kreng gewerkt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Koffieleut do 14 jun 2012 - 21:59

Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan mijn schoonzus, het is alleen niet ongefundeerd.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:02

Aan een collega.. En dat is denk ik 50 % ongefundeerd, en 50 % gefundeerd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Minx do 14 jun 2012 - 22:03

Break Of Day schreef:Aan een collega.. vriendin van een vriendin En dat is denk ik 50 % ongefundeerd, en 50 % gefundeerd..
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Blond do 14 jun 2012 - 22:05

Ik had een enorme hekel aan een oud-collega bij mijn vorige baan. Oh, als die binnenkwam gingen mijn nekharen recht overeind staan. Echt een stomme trut.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Guus do 14 jun 2012 - 23:51

Mensen met heel veel zelfmedelijden... Ik kan daar niet zo goed tegen.
Die dan elke dag een zeikerige statusupdate op Facebook gooien! Of elk punt in een gesprek aanpakken om over iets te praten wat nadelig is voor hen. Of nog erger heel opzichtig gaan zuchten steunen en wachten tot iemand iets gaat zeggen, maar ik doe dat dan gewoon niet...

Ik wil regelmatig mensen een behulpzame schop onder hun reet geven.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Dennenappel vr 15 jun 2012 - 1:36

Een collega van mij. Wat een mens, liegt, bedriegt, manipuleert, praat cliënten nog meer de put in, doet overdreven nep blij, kan alles geweldig, heeft nergens moeite mee, kan totaaaaal niet tegen feedback. Ze heeft eigenlijk een persoonlijkheidsstoornis (als ik even zelf mag diagnosticeren), alleen heeft ze dat zelf natuurlijk niet door.
Echt ik kan haar soms wel aanvliegen, als ik weet dat ze werkt zakt mijn enthousiasme direct, irriteer mij aan elk woord van haar. Ook wel lastig, ze kan nu haast niets meer goed doen.

Kreng!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 1:40

Stella_ schreef:Aan mijn eigen moeder. Er zijn nog wel personen die mij liever niks gunnen maar daar heb ik nog niet eens een hekel aan daar sta ik boven.

Maar mijn moeder is echt nog lucht voor me. De enige persoon op aarde waar ik een enorme hekel aan heb !

Ik ook mijn moeder. Maar niet aan haar als persoon, maar aan haar gedrag en hoe ze in de wereld staat. Ze heeft een fijne kant, die laat ze echter vrijwel nooit zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:13

Megara schreef:
Mermaid schreef:
тыквашка schreef:Ik heb een hekel aan:

KLOONTJE!

Ja die vond ik ook altijd zo verschrikkelijk!

Ik wou vroeger altijd Kloontje zijn als ik later groot was.
Toen ik zo oud was om ook daadwerkelijk auditie te mogen doen sloten ze het pretpark. Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 2441965372

Hahaha, dit zou zo mijn verhaal kunnen zijn! Ik wilde ook kloontje worden :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 3:20

Aan een vriendin van mijn ex.. Het is een mooie meid, maar dat weet ze zelf ook, ze wil heel graag alle aandacht en mijn ex zag alleen dat ze zo ontzettend 'aardig' was.. En ik kon haar niet uitstaan Mad Dan kwam ze weer bij hem "Tommieeeee" Mad en weer net iets te lang aan hem blijven plakken etc. Ja, ik was dan echt groooeeen van jaloezie Wink Gelukkig had een vriendin van mij ook een hekel aan haar, dus kon ik bij haar mijn gal spuwen haha
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 5:22

Hier staat 'ie goed:

Holland's Top Model winnares Kim. Die stém alleen al, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Maar het is werkelijk nergens op gebaseerd, althans tenzij je d'r stem meetelt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bliss vr 15 jun 2012 - 5:31

mzcharlotte schreef:Hier staat 'ie goed:

Holland's Top Model winnares Kim. Die stém alleen al, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Maar het is werkelijk nergens op gebaseerd, althans tenzij je d'r stem meetelt.

Haha ja die stem kan ik ook niet aanhoren, maar verder vind ik haar wel ok!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Zonnetje vr 15 jun 2012 - 5:40

Een collega van mij. Gelukkig heb ik niet veel met haar te maken, maar zodra ze ergens binnenkomt/langsloopt of begint te praten denk ik echt: nee. Ik heb dat normaal nooit bij mensen, maar zij heeft net als die oud- leidinggevende van Zelda zo'n enorme air over zich heen hangen en ze praat zo betweterig en overdreven.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  SuperGrover vr 15 jun 2012 - 5:45

Beau van Erven Dorens, Peter R. de Vries, John van den Heuvel, die gozer van red mijn vakantie, in het zelfde stramien van de vorige twee. Jort Kelder. Yolanthe Sneijder-Cabau. René en Natasja Froger.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 6:02

Yolanthe Sneijder-Cabau! Wat een klerewijf zeg met haar paardenbek!

En mijn vader, die kan ik ook wel schieten.

En voor de rest alle schijnheilige mensen, waaronder mijn schoonmoeder & nieuwe schoonzusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 18:57

Aan iedereen die zich in de trein opmaakt. Sta gewoon eerder op, de trein is niet je persoonlijke badkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 19:00

Confusion schreef:Aan iedereen die zich in de trein opmaakt. Sta gewoon eerder op, de trein is niet je persoonlijke badkamer.
Daar kan ik me nou serieus echt niet aan storen. Grappig hoe iedereen het weer anders ervaart smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 20:48

Zelda schreef:
Confusion schreef:Aan iedereen die zich in de trein opmaakt. Sta gewoon eerder op, de trein is niet je persoonlijke badkamer.
Daar kan ik me nou serieus echt niet aan storen. Grappig hoe iedereen het weer anders ervaart Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 561177

Haha dat boeit mij ook niet. Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken. En ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel eens doe haha, als ik eerst door de regen moet fietsen bijvoorbeeld, zodat het niet al helemaal verlept is als ik ergens aan kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  _Nina zo 17 jun 2012 - 20:50

Powerbabe schreef:
Zelda schreef:
Confusion schreef:Aan iedereen die zich in de trein opmaakt. Sta gewoon eerder op, de trein is niet je persoonlijke badkamer.
Daar kan ik me nou serieus echt niet aan storen. Grappig hoe iedereen het weer anders ervaart Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 561177

Haha dat boeit mij ook niet. Ik vind het altijd wel leuk om naar te kijken. En ik moet zeggen dat ik het zelf ook wel eens doe haha, als ik eerst door de regen moet fietsen bijvoorbeeld, zodat het niet al helemaal verlept is als ik ergens aan kom.
Mwah, zo zat er laatst iemand in de trein d'r nagels te lakken, dat vond ik wel ronduit smerig. Was een sprinter en de hele trein rook naar nagellak. Koppijn gewoon.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 20:53

Ja maar nagels lakken stinkt ook inderdaad! Dat zou ik ook niet zo snel in de trein doen, alleen als er niemand zit haha, maar dan zelfs niet, want het lakt volgens mij ook helemaal niet lekker.

Laatst zat er iemand zijn nagels te knippen in de tram, dat vond ik wel echt enorm smerig. Die nagels sprongen overal heen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 20:56

Powerbabe schreef:Ja maar nagels lakken stinkt ook inderdaad! Dat zou ik ook niet zo snel in de trein doen, alleen als er niemand zit haha, maar dan zelfs niet, want het lakt volgens mij ook helemaal niet lekker.

Laatst zat er iemand zijn nagels te knippen in de tram, dat vond ik wel echt enorm smerig. Die nagels sprongen overal heen.
Ja dat soort dingen zijn wel vies om te doen in de trein, maar mensen die zich gewoon opmaken, neuh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 21:02

Haha! Ja ik heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen. Geen idee waarom, dus lekker ongefundeerd Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 21:03

Confusion schreef:Haha! Ja ik heb daar echt een hekel aan als mensen dat doen. Geen idee waarom, dus lekker ongefundeerd Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 561177

Heel goed, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bliss zo 17 jun 2012 - 21:10

Ik epileer mijn wenkbrauwen wel eens in de trein Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 253468018

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum