Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

+47
Paper Crown
Rush
Antibes
Jasmine
Discordia
Rumble
_Nina
SuperGrover
Zonnetje
Bliss
mzcharlotte
Lenthe
Dennenappel
Guus
Blond
Koffieleut
Toet
Lejow
heartsdale
Mermaid
Jerry
Phileine
Catwoman79
Pompoen
Atelier Madame
Stitch
_Lana_
Barbabella
Ooh La La!
rapa nui
Bazinga
mickey
Kowalski
Jezzie
Fayebella
Caro
Printje
Stuiterbal
Fearie
Sanne
RYW
SoGood
studiebol
Minx
Susan
June
Carra
51 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Ooh La La! do 14 jun 2012 - 8:52

Arjen Robben.

Ik walg echt van die gast. Elke keer als ik m zie gaan m'n nekharen overeind.
Zijn hele houding, het arrogante... Argh!!


Oh en m'n ex-schoonzus. Maar das geen ongefundeerde hekel, das lichtelijke haat laughcry

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Barbabella do 14 jun 2012 - 8:56

Nienke van Zappelin. Van dat mens krijg ik echt de kriebels. Vooral als ze zingt vandaag vieren we feeeeest :nopompom:
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  _Lana_ do 14 jun 2012 - 8:57

Susan schreef:
rapa nui schreef:Chantal Janzen.

Ik meer aan die man met wie ze dat programma presenteert, die Tijl huppeldepup, gatver, wat een irritante vent vind ik dat.

Oh, en iemand aan wie ik echt een ongefundeerde hekel heb: Linda de Mol.

Oh, die vind ik juist ontzettend leuk! Embarassed Haha.

Waar ik een ongefundeerde hekel aan heb, is Claudia de Breij. Als ik haar zie, krijg ik echt de kriebels, brr.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 8:58

Barbabella schreef:Nienke van Zappelin. Van dat mens krijg ik echt de kriebels. Vooral als ze zingt vandaag vieren we feeeeest Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 1270000679

Oh ja, hou op. Ezra en Yrsa hebben op de iPod Touch een app van Z@ppelin waar nóg veel meer filmpjes opstaan, waarin ze allerlei dansjes voordoet en heel hysterisch liedjes staat te zingen en Ezra kijkt daar ook nog eens heel erg graag naar, dus in de auto van en naar Frankrijk heb ik uren gezelschap gehad van Nienke.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 8:59

_Lana_ schreef:

Waar ik een ongefundeerde hekel aan heb, is Claudia de Breij. Als ik haar zie, krijg ik echt de kriebels, brr.

Ik vind Claudia de Breij op de radio best leuk, maar toen ik haar boek ging lezen ben ik niet verder gekomen dan drie pagina's, wat een stom boek was dat. Op de televisie vind ik haar ook niet echt leuk. Dat heb ik andersom met Gerard Ekdom, die vind ik op de televisie weer heel erg leuk maar op de radio helemaal niet zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:00

Dat hekel hebben aan Nienke heb ik wel afgeleerd, ik zie dat mens zo vaak op TV dat ik anders de hele dag in bed zou liggen janken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Stitch do 14 jun 2012 - 9:01

Bumba! Echt, ik ben er heilig van overtuigd dat kinderen er dommer van worden als ze daar naar kijken! Evil or Very Mad

Helaas zijn de kinderen op mijn werk wel helemaal Bumba-fan... Evenals mijn nichtje van 1... Suspect
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga do 14 jun 2012 - 9:04

Oh en Patricia Paay, d'r dochter, Jan Kooijman (ofzo) Bing, mijn idioot domme nichtje, mijn buren (Serieus; ik hoor ze élk uur 'KAPPEN NOU' schreeuwen naar de kinderen, niet cool.) Kristen Stewart!!!!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Atelier Madame do 14 jun 2012 - 9:05

De directeur op mijn oude stage bedrijf. Echt wat een enorme eikel is dat. Krijg er nog de rillingen van.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 9:06

Oh, als we verder gaan met personages uit kinderprogramma's:

Toto van het Zandkasteel
Alle personages uit de Bibaboerderij
Alle personages uit de Tweenies
Alle personages, maar met name de moeder, uit Rolie Polie Olie
Boots van Dora
Hoela van Hoela en Hoep
Moffel van Koekeloere

en nog wel een aantal waar ik nu niet op kan komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:09

Inderdaad Patricia Paay, Linda de Mol, Christina Curry (ugh!!) Rihanna (ze lijkt me gewoon een vervelend arrogant persoon, haar muziek vind ik mooi) Carice en Jelka van Houten, Jeroen vd Boom, Albert Verlinde, Patty Brard, Josje van K3, Thijs Römer, Wendy van Dijk, Martijn Krabbé, Rick Brandsteder..

Deze mensen vind ik niet leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caro do 14 jun 2012 - 9:09

Oh ja Jeroen van der Boom! Trailer-trash ;-). Die had ik alweer geblockt in mijn hood haha! En idd: die dochter van Paay! Omhooggevallen k*tkind zeg... jeetje mina. En zo zijn er vast nog wel meer.

Ohh en twee collega's.. een heeft me nooit echt iets aangedaan maar is gewoon een naar mens. Heel erg lelijk, duf, ze ruikt muf en ze wil de hele tijd bij me plakken ondanks dat ik dat écht niet wil. En mijn andere collega is te moeilijk om te omschrijven.. heb het hier al een paar keer geprobeerd maar ze valt niet te omschrijven. Zodra ze binnenkomt wil ik al dat ze weggaat.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 9:12

Patty Brard. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 9:17

Ik heb een hekel aan:

KLOONTJE!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Catwoman79 do 14 jun 2012 - 9:17

Stella_ schreef:Aan mijn eigen moeder. Er zijn nog wel personen die mij liever niks gunnen maar daar heb ik nog niet eens een hekel aan daar sta ik boven.

Maar mijn moeder is echt nog lucht voor me. De enige persoon op aarde waar ik een enorme hekel aan heb !

+ 1
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 9:19

En aan iemand van koor die vreselijke lompe opmerkingen maakt en een keer gewoon van achter tegen me aan kwam staan. Ik heb haar heel vuil aangekeken dus ze doet het niet meer, maar ik blijf toch ver uit haar buurt. Gelukkig zingt ze meestal in een andere partij.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  June do 14 jun 2012 - 9:20

Francaise schreef:Dit idd. Zegt ze tegen een getraumatiseerde vluchteling die niet terug kan omdat hij dan wordt vermoord dat hij maar terug moet met zijn heimwee. Echt, heel lief maar dan heb ik vervolgens een vluchteling met hoop omdat een Nederlander iets van hoop heeft gegevenn.

Ja, dat is echt zó onhandig. Ik heb ook collega's die het allemaal erg goed bedoelen, maar die door alleen maar te 'zijn' al frustraties opleveren. Eén van die jongens komt dan ook twintig minuten te vroeg binnen als hij om twaalf uur moet beginnen, gaat dan aan een tafeltje zitten, neemt een kop thee en begint uiteindelijk pas om vijf over twaalf. WAAROM kom je dan zo vroeg? Begin dan gewoon, lekker belangrijk, je bent er toch. En als je dan al zo lui bent, begin dan in ieder geval wel op tijd en niet te laat terwijl je zo vroeg bent. Hij bedoelt het ook altijd allemaal goed, maar hij is gewoon sociaal incapabel. En we krijgen er niet eens subsidie voor Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 1270000679. Sterker nog, zijn vriendin is nu ook aangenomen en die heeft dezelfde 'kwaliteiten', maar dan keer tien.

Of collega's die zonder toestemming van iemand die wel iets kan (Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 2474380249) tegen nieuwe mensen allerlei dingen gaan zeggen die niet kloppen of ze rustig zeggen dat ze wel een uurtje eerder kunnen stoppen. Oh en dat wordt ook niet overlegd verder, dan is iemand gewoon ineens weg. Maar ik vind mijn werk wel leuk hoor Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 281626781.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Phileine do 14 jun 2012 - 9:26

Ik heb een hekel aan een studiegenoot. Het komt door haar stem en ik hoor haar ook al van verre aankomen als ze haar mond weer eens niet kan houden. En als Britt op tv komt, dan zet ik hem meteen uit. Dat komt, ook weer, voornamelijk door haar stem.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Jerry do 14 jun 2012 - 9:27

Aan 'n collega van me.
Ze moet het AL TIJD over haar zoontje hebben... Als er tijdens een pauze een willekeurig onderwerp wordt aangesneden weet zij het ALTIJD zo te draaien dat ze iets over haar zoontje kan vertellen, echt, mijn nekharen staan al overeind als ik erover nadenk.
En als ze ´t niet over dr zoontje heeft, dan wel over dr ouders... En die smoel die ze trekt als niemand luistert omdat ´t niemand interesseert... Bleugh!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 10:01

Susan, Moffel van Koekeloere Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967 Haha, ik heb juist een hekel aan Piertje! Betweter... Tsss..

Verder heb ik een ongefundeerde hekel aan Yolante Cabeau van Kasbergen Sneijder Dinges.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Mermaid do 14 jun 2012 - 10:03

тыквашка schreef:Ik heb een hekel aan:

KLOONTJE!

Ja die vond ik ook altijd zo verschrikkelijk!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  heartsdale do 14 jun 2012 - 10:05

Aan mijn stiefmoeder!
Echt oprechte hekel... Mad
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 10:05

Oh en aan Ferry Somogyi Mad Arrogant hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lejow do 14 jun 2012 - 10:29

Keet van RTL 4 pffffffffffffffffffffffff
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 11:17

Mermaid schreef:
тыквашка schreef:Ik heb een hekel aan:

KLOONTJE!

Ja die vond ik ook altijd zo verschrikkelijk!

Ik wou vroeger altijd Kloontje zijn als ik later groot was.
Toen ik zo oud was om ook daadwerkelijk auditie te mogen doen sloten ze het pretpark. Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 2441965372

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum