Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samenwonen!!

+17
Merai
Flinder
Pannetoet
TukTuk
Frappuccino
Rev3rie
bolus26
Snoes
Niekske
Guus
Rumble
SarahKey
SoGood
TGR
Pien
lieke89
Roze25
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Samenwonen!! - Pagina 2 Empty Re: Samenwonen!!

Bericht  Frappuccino zo 23 jan 2011 - 19:29

Ik heb nog niet samengewoond. Mijn vorige relatie (van 4 jaar) liep stuk in de periode dat we op zoek waren naar een huisje. Ergens blij dat dat was voordat we samenwoonden Wink

Nu heb ik bijna 2 jaar een nieuwe relatie, en het samenwonen zal nog wel ff duren. Mijn vriend woont door omstandigheden weer bij zijn ouders (hij heeft in een vorige relatie wel samengewoond). Hij is nu wel op zoek naar een huisje maar dat wil nog niet echt vlotten. Maar als hij iets vind is het de bedoeling dat hij eerst een tijd op zichzelf gaat, want hij heeft nog nooit alleen gewoond en ik (en ook hij) vind dat hij eerst wel echt voor zichzelf mag leren zorgen. En daarnaast ben ik ook nog wel gesteld op mijn eigen vrijheid/mijn eigen huisje.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk zo 23 jan 2011 - 19:49

Leuk dat jullie gaan samenwonen!

Ik ben na 7 jaar gaan samenwonen met mijn vriend smile Ook een lange tijd, maarja ik was 14 toen we een relatie kregen, dus beetje jong nog om te gaan samenwonen Wink
En we hebben 2 jaar geleden ook nog gereist en nu hebben we afgelopen augustus eindelijk een huisje kunnen vinden!Very Happy
Eerder kwam het gewoon niet uit, dus vandaar, en het gaat perfect!

Is trouwens er een reden waarom jullie pas na 9,5 jaar gaan samenwonen?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 4:15

Wat ontzettend leuk dat jullie gaan samenwonen Very Happy En ook al zo lang samen!

Mijn vriend en ik zijn nu 4½jaar samen waarvan we 3½jaar samenwonen al moet ik erbij zeggen dat ik nog steeds half thuis woon 👅 Maar dat komt omdat mijn vriend regelmatig doordeweeks weg is om in het westen te werken (We wonen in het oosten) en dan vind ik het gezelliger om lekker bij mijn ouders te zijn.. niet zo alleen! Maar het samenwonen is echt superleuk! Lekker samen en je eigen ding doen..heerlijk! Wij wonen nu nog in een flatje maar zijn op zoek naar een huisje en ik kan niet wachten Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Flinder ma 24 jan 2011 - 4:21

Leuk dat jullie gaan samenwonen!

Mijn vriend en ik zijn toen we 10 maanden samen waren gaan samenwonen. Nu wonen we inmiddels al weer vier jaar samen en ik vind het vanaf de allereerste dag echt heel fijn! Het zo leuk om 's avonds voor het slapen gaan nog even te kletsen en nou ja je hoeft nooit meer met spullen bij elkaar te gaan logeren enz. Ik moest wel even wennen aan het samen een huishouden runnen. Dat was bij ons even afstemmen: wie doet er wat en hoe vaak. Nu hebben we nog steeds niet echt regels daarvoor maar het ging op den duur eigenlijk vanzelf lopen smile

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Merai ma 24 jan 2011 - 4:32

Proficiat! Ik vind het samenwonen nog elke dag heerlijk! We zijn na 8 maanden gaan samenwonen en doen dat nu al bijna twee jaar. I'm loving it!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Roze25 ma 24 jan 2011 - 8:28

AngelNyn schreef:Leuk dat jullie gaan samenwonen!

Ik ben na 7 jaar gaan samenwonen met mijn vriend smile Ook een lange tijd, maarja ik was 14 toen we een relatie kregen, dus beetje jong nog om te gaan samenwonen Wink
En we hebben 2 jaar geleden ook nog gereist en nu hebben we afgelopen augustus eindelijk een huisje kunnen vinden!Very Happy
Eerder kwam het gewoon niet uit, dus vandaar, en het gaat perfect!

Is trouwens er een reden waarom jullie pas na 9,5 jaar gaan samenwonen?

Nou, de reden is eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ik was 15 toen ik wat met mijn vriend kreeg, hij 16 en eigenlijk was het heel vanzelfsprekend voor ons allebei dat we eerst allebei zelfstandig gingen wonen. Op dat moment waren we natuurlijk nog niet zover om alleen te gaan wonen, dus daar gingen ook weer wat jaartjes overheen. Inmiddels wonen we allebei al een tijd alleen (hij 2 jaar, ik 5 jaar), en nu is het gewoon zo gegroeid eigenlijk dat we lekker samen willen zijn. smile
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11

Bericht  Roze25 ma 24 jan 2011 - 8:37

Wat super leuk dat jullie me allemaal feliciteren!! Very Happy Als ik het in mijn omgeving vertel, vind ik iedereen een beetje saai reageren. Ik weet zeker dat als ik zou vertellen dat ik zou gaan trouwen, mensen veel enthousiaster zouden reageren, omdat dat nou eenmaal bekend staat als 'leuk'. Ik vind samenwonen veel bijzonderder!! smile
En natuurlijk ook heel veel dat het jullie zo goed bevalt!!
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Joli86 ma 31 jan 2011 - 4:32

Wij waren 1,5 jaar samen toen hij bij mij is ingetrokken, na een jaar kregen we de sleutel van ons koophuis, waar we nu bijna 2 jaar wonen, bevalt nog heel goed Very Happy

Fijn thuiskomen in een warm huis waar het eten al op het fornuis staan, en je vriend vraagt hoe je dat geweest is.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  flower ma 31 jan 2011 - 8:42

wij gaan eind van de maand vrijwel samenwonen..
mijn vriend zet dan zijn huis te koop en komt dan vast bij mij in wonen.. maar het is natuurlijk pas echt definitief als zijn huis verkocht is!
Ik heb er zin in.. ben ook wel benieuwd hoe het allemal gaat:D
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  claudiaveronique wo 2 feb 2011 - 2:43

Mijn vriend en ik waren 6 dagen samen (we kenden elkaar toen wel al een jaar) toen hij zei waarom kom je hier niet wonen. Tja waarom niet, mijn huis opgezegd en precies 4 maanden later woonde ik er officieel. Geen seconde spijt van gehad en geniet er nog elke dag van!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Roze25 wo 2 feb 2011 - 5:52

claudiaveronique schreef:Mijn vriend en ik waren 6 dagen samen (we kenden elkaar toen wel al een jaar) toen hij zei waarom kom je hier niet wonen. Tja waarom niet, mijn huis opgezegd en precies 4 maanden later woonde ik er officieel. Geen seconde spijt van gehad en geniet er nog elke dag van!

Haha leuk!! En snellll!!
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  claudiaveronique wo 2 feb 2011 - 7:48

Roze25 schreef:
claudiaveronique schreef:Mijn vriend en ik waren 6 dagen samen (we kenden elkaar toen wel al een jaar) toen hij zei waarom kom je hier niet wonen. Tja waarom niet, mijn huis opgezegd en precies 4 maanden later woonde ik er officieel. Geen seconde spijt van gehad en geniet er nog elke dag van!

Haha leuk!! En snellll!!

Ja wel snel maar op de 1 of andere manier wist ik dat het goed zat/ zit ha ha. We zijn nu meer dan 2 jaar samen en het gaat nog steeds goed. Ga maar lekker genieten, samenwonen is hartstikke leuk!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Roze25 wo 2 feb 2011 - 21:30

claudiaveronique schreef:
Roze25 schreef:

Haha leuk!! En snellll!!

Ja wel snel maar op de 1 of andere manier wist ik dat het goed zat/ zit ha ha. We zijn nu meer dan 2 jaar samen en het gaat nog steeds goed. Ga maar lekker genieten, samenwonen is hartstikke leuk!

Dat ga ik doen! Dank je wel!!
Roze25
Roze25
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Arwyn wo 2 feb 2011 - 22:21

Leuk zeg! Very Happy

Mij bevalt het samenwonen ook erg goed, haha. Toen ik hier doordeweeks alleen woonde redde ik me ook prima, maar vind het toch wel erg fijn om elke ochtend naast iemand wakker te worden, meestal samen te eten en lekker naast iemand te slapen! Ik geniet er nog steeds van smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: