Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

+12
Parisienne
Star007
Bruintje Beer
Happinaz
Annemie
Linda
Pien
Slakje
studiebol
SarahKey
Liadan
Twellie
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  PapillonRose do 14 jun 2012 - 6:25

Ik heb weinig tijd voor mezelf. Vind dat ook niet zo heel erg. Zolang er nog maar wel af en toe wat tijd voor mezelf is, ik heb niet altijd veel nodig om een beetje te kunnen ontspannen. De laatste tijd is het echter best druk en heftig geweest hier, en ben ik er zelf een beetje bij ingeschoten. Overdag slaapt A. nog eventjes, en dat was de laatste tijd de enige tijd die ik had, en dan ging ik maar als een wervelwind door het huishouden heen.. Verder was ik namelijk de avond en vaak ook nog nacht in de weer met A. die niet wilde slapen, steeds hysterisch wakker werd, enz.

De avonden gaan nu al een paar dagen weer goed, dus ik heb nu ook de avonduren weer voor mezelf. Ik probeer dan ook niet alleen het huishouden te doen, maar zelf ook even rust te pakken. Even de tv aan, een douche nemen, dat soort dingen. Helaas zijn de nachten nog drama, waardoor ik momenteel A.'s middagslaapje gebruik om zelf ook bij te slapen laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 23:40

Als Y. slaapt neem ik mama tijd en als ze 's avonds op bed gaat ook. Maar ook gerust als man thuis is neem ik tijd voor mezelf, zodat hij en Y. papa-dochtermomentje hebben samen :-)

Gast
Gast

Bericht  Darius do 14 jun 2012 - 23:48

Met of zonder kinderen, ik vind altijd wel even tijd om dingen te doen die ik moet of wil doen. Relaxen op de bank gaat ook prima als de kinderen er zijn. Meestal zijn ze wel lief en rustig, anders is de tv mijn vriend. Of ik laat ze lekker buiten spelen.

Ik geniet juist extra bewust als ik iets doe met mijn man zonder kinderen. Zoals de sauna, of uit eten. Daar wil ik wel tijd voor plannen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: