Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

+12
Parisienne
Star007
Bruintje Beer
Happinaz
Annemie
Linda
Pien
Slakje
studiebol
SarahKey
Liadan
Twellie
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Twellie wo 13 jun 2012 - 10:15

Hier gaat het ook even over in het topic over een postnatale depressie.

Ik vond de eerste tijd met veel (borst)voedingen op een dag best zwaar. Vooral ook omdat het dan best moeilijk is er even tussenuit te gaan, al heb ik bewust wel dat soort dingen gepland.

Momenteel werk ik helaas heel erg veel, op bijna elk moment dat ik niet werk heb ik de zorg voor de kinderen. Ik heb zo goed als geen tijd voor mezelf.

Dit is de afgelopen weken zo gegaan maar het begon me enorm op te breken. Nu deel ik de uren op mijn werk zo in dat ik altijd een dagdeel vrij heb waarop de kinderen op de opvang zitten. Dan ga ik lekker winkelen, op de thee bij een vriendin of een middag lekker haken, lezen of gewoon slapen. Het bevalt heel goed, ik kom weer een beetje tot rust.

Hoe zit het bij jullie met tijd voor jezelf?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 10:19

Overdag heb ik geen tijd voor mezelf (ik werk 36 uur per week). Ik ben aan het werk, of ik ben met de kinderen.

Maar 's avonds, als de kinderen op bed liggen heb ik alle tijd voor mezelf. Dus vanaf acht uur voer ik echt niks meer uit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 10:21

Eigenlijk niet, ik werk of ben thuis met de kinderen. Ik werk tot rond een uur of 1 en moet ze uiterlijk half 2 opgehaald hebben.
Maar heb er op het moment geen moeite mee, vind het ook heerlijk om even naar het centrum te wandelen met de kids. Vinden ze heerlijk, en als ik dan hun stralende gezichtjes zie geniet ik ook helemaal.

De avonden als ze slapen zijn natuurlijk wel 'vrij', maar is er vaak nog genoeg te doen of kruip ik op tijd in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Liadan wo 13 jun 2012 - 10:27

Ik heb weinig tijd voor mezelf. Ik werk 2 dagen en de overige dagen ben ik er voor de kinderen. Mijn vriend heeft regelmatig weekenddienst dus dan komt ook alles op mij neer.
Ik ga af en toe een avond weg, maar dat komt ook niet heel vaak voor.
Gelukkig slaapt onze zoon steeds vaker in ieder geval de avond door (vorige week en vandaag dan weer niet, maar er zit verbetering in Wink ) dus dan heb ik tijd voor mezelf.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  SarahKey wo 13 jun 2012 - 18:43

Ik heb alleen tijd voor mezelf als ik werk.

Dat is 1 middag en 1 hele dag, voor de rest ben ik thuis.
Maar nu ligt het ook wel aan mezelf hoor, ik kan S nog niet bij oma of de oppas achterlaten als ik niet hoef te werken. Wil geen minuut van hem missen als ik niet weg hoef. Het liefst had ik hem het eerste half jaar 24/7 bij me gehad maar dat kan helaas niet. Een klein kindje hoort naar mijn idee lekker bij zijn papa of mama te zijn. Mijn tijd komt wel weer.

(Nu ben ik al wel 3 keer een avondje weggeweest maar toen was papa thuis, vind ik ook alweer anders. Samen zijn we vorige week uit eten geweest maar we waren snel weer thuis Embarassed I love you Lekker bij ons kind)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  studiebol wo 13 jun 2012 - 19:18

Ik werk 3 dagen en de andere 4 ben ik bij de meiden. Als mijn vriend niet thuis is heb ik geen tijd voor mezelf eigenlijk. als ze in bed liggen dan is er eigenlijk nog wel is wat te doen. Soms ga ik gewoon op de bank zitten maar dan irriteer ik me wel aan alles wat ik zie liggen dus tja.

Als mijn vriend niet thuis is dan vraag ik soms mijn ouders wel eens als oppas om wat met vriendinnen te doen of soms alleen. Als mijn vriend thuis is probeer ik mijn momenten wel even te pakken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 19:25

1 dag in de week gaat mijn jongste nu mee met de oudste naar oma zodat ik kan werken, studeren en wat tijd voor mezelf heb. Nu ik nog verlof heb heb ik de rest van de dagen eigenlijk geen tijd voor mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Slakje wo 13 jun 2012 - 19:34

Ik heb het wat proberen vast te zetten, de tijd voor mezelf.
Elke ochtend vertrek ik vroeger naar het werk zodat ik eerst nog wat kan winkelen voor mezelf. Op woensdag ga ik een uurtje Zumba doen, op vrijdag ga ik ook een uurtje fitnessen en op zaterdagavond ga ik met vriendinnen wat drinken. Ik kijk ontzettend hard uit naar die momenten.

Maar ik ben toch aan het kijken naar een deeltijdse job en of ik al dan niet volgend jaar al kan studeren zodat ik zowel meer tijd heb voor mezelf als voor Louise.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Pien wo 13 jun 2012 - 19:41

Ik werk 37 uur per week en ben doordeweeks 1 dag vrij. E slaapt 2 keer op een dag, tijdens haar ochtendslaapje doe ik huishouden, tijdens haar middagslaapje heb ik even tijd voor mezelf. Verder alle avonden na half9. ALs ik om 7 uur uit mijn werk kom, moeten wij eten, E fles, naar bed, afwas en keuken schoon. Na half 9 zit ik meestal op de bank en doe ik niks meer!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 19:56

Weinig, meestal al M.ara in de middag slaapt ga ik even wat lezen, op internet of onder de zonnebank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Linda wo 13 jun 2012 - 20:22

Is tijd voor jezelf altijd zonder kinderen?
Voor mij hoeft dat namelijk niet. Na de geboorte wilde mijn dochter de eerste 3 maanden iedere avond clusteren. Dan lag ik met haar in bed of op de bank. Lekker met een boekje erbij of een filmpje aan. Het is in eerste instantie voor haar bedoeld, maar ik had er ook profijt van.
Ik vond het zelf makkelijker om m'n huishouden on hold te zetten en uit handen te geven dan mijn kind. Dat heb ik eigenlijk nog steeds, haha.

Daarnaast geniet ik er ook van als zij ligt te slapen, dan doe ik even lekker wat voor mezelf, beetje internetten, lekker koken of ik doe ook een dutje. Maar ik hoef haar persoonlijk niet naar de oppas te brengen om tijd voor mezelf te hebben.
Ik geniet er bijvoorbeeld ook van als we naar de kinderboerderij gaan, zij ook, dubbele winst.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Annemie wo 13 jun 2012 - 20:26

Nu ik werkloos ben heb ik 2 dagen in de week echt tijd voor mezelf,mijn zoontje gaat 1 dag naar de opvang,zodat hij daar wel gewend blijft en 1 dag naar oma,omdat ze dat graag wilden. Toen ik werkte paste ze 2 dagen op. Ook smiddags als hij op bed ligt heb ik ff tijd voor mezelf,als ik weer ga werken,dan zal ik wel weer ff moeten wennen.. maar hoop wel dat ik snel weer werk heb,want ik ben nu eigenlijk altijd thuis..dus mijn zoontje begint wat meer aan mij te hangen en wil constant bij me zijn.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Happinaz wo 13 jun 2012 - 20:48

Ik heb weinig tijd voor mezelf. Ik werk 4 hele dagen waarbij ik tussen einde werkdag en het ophalen van de kinderen ongeveer een half uurtje de tijd heb. Boodschappen haal ik vaak in mijn lunchpauze.
Mijn vriend en ik zorgen er wel voor dat we heel regelmatig samen of alleen wat gaan doen, al is het maar een avondje. Ik ben dit ook al heel snel na mijn bevalling gaan doen, zo'n 3 weken erna zaten we samen in de bioscoop. Sommige mensen vinden of vonden dat egoïstisch maar ik heb dat écht nodig en ik ben ervan overtuigd dat ik er een betere en leukere moeder van word.
Ik ervaar de zorg en de verantwoordelijkheid voor twee van die mannetjes als heel zwaar en het zijn ook niet de makkelijkste. Ik heb echt mijn uitlaakleppen nodig.

Doordeweeks is het werken, kinderen ophalen, eten, douchen en dan naar bed. Huishouden, echt het soppen zeg maar, heb ik al uit handen gegeven want dat brak mij echt op.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Bruintje Beer wo 13 jun 2012 - 20:56

Ik heb weinig tijd voor mezelf. De jongste slaapt nog 2x p.d. maar dan heb ik de oudste ook nog die gaat niet meer naar bed. Als ze s'avonds op bed liggen heb ik wel wat tijd voor mezelf maar even alleen winkelen ofzo doe ik bijna nooit. Nu ik in de ziektewet zit is vrijdag mijn dag voor mezelf want dan zijn ze naar de gastouder maar als ik weer ga werken werk ik op vrijdag.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 22:02

Minneke schreef:Overdag heb ik geen tijd voor mezelf (ik werk 36 uur per week). Ik ben aan het werk, of ik ben met de kinderen.

Maar 's avonds, als de kinderen op bed liggen heb ik alle tijd voor mezelf. Dus vanaf acht uur voer ik echt niks meer uit Wink
Zo zal dat (verwacht ik) ook gaan als ik stage ga lopen en naar school ga smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 23:06

Overdag een uurtje. S. slaapt wel 2 uur tussen die middag maar ik ben altijd wel een uur bezig met opruimen, schoonmaken etc en s'avonds na 21.00. Dan is ook alles opgeruimd en slaapt meneer dus dan kan ik doen wat ik wil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 2:03

Ik hoef niet perse weg om tijd voor mezelf te hebben.
L. slaapt nu nog elke avond (vanaf haar geboorte al) om 18.30 uur max, en daarna voeren we ook vrij weinig meer uit. Max. 20.00 uur lig ik in bad, hang ik op de bank of zit ik achter de pc, prima tijd voor mezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Star007 do 14 jun 2012 - 2:42

Als ik vrij ben heb ik overdag af en toe een uurtje ( of langer) voor mezelf, als D. in bed ligt. Het ligt er natuurlijk ook aan of er nog gepoetst moet worden.
s' Avonds heb ik meestal na 20.00/21.00 tijd voor mezelf, als ik geen slaapdienst of late dienst moet werken.


Als er bij het inplannen van de flex kdv uren blijkt dat er uren 'over' zijn. Plan ik haar wel eens een dag of dagdeel in, terwijl ik niet hoef te werken. Ik heb dan heerlijk tijd om uit te slapen of lekker te winkelen ofzo.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Parisienne do 14 jun 2012 - 4:32

Ik heb weinig tijd voor mezelf gehad, nu gaat het wel wat vaker komen. De avonden zijn sinds een paar weken wat rustiger, N. ligt meestal om 19.00 uur op bed. Daarna ruim ik nog wat op, doe een afwas en zorg dat de keuken schoon is. Om 20.00 uur ga ik op de bank zitten (GTST-tijd) met een kop thee en kom er dan voorlopig niet meer vanaf. Ook knutsel ik wat (naaien of flockfolie-en) of lees soms een boek/tijdschrift. Even een uitgebreide douche voordat ik ga slapen is ook heerlijk! Ik ben bijna elke avond alleen thuis (vriend werkt in de horeca) maar ik geniet echt van de avonden.

Avonden alleen weggaan of met mijn vriend komen weinig voor. Af en toe doen we wat samen, uit eten of een avondje met vrienden, maar dit komt te weinig voor, mede door mijn vriend zijn werk. Daardoor kan ik ook niet vaak alleen weg, omdat ik altijd oppas moet zoeken. Eens in de paar weken ga ik met vriendinnen wat drinken, dan regel ik oppas of zet de babyfoon bij de bovenburen. Van deze avonden geniet ik echt!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Tania do 14 jun 2012 - 4:39

Momenteel niet zoveel eigenlijk. Alleen als J. en M. toevallig 'smiddags tegelijk in bed liggen. 'savonds slaapt M. nog niet in haar bedje en J. is 'smorgens de laatste tijd om 6.30 wakker. Maar als ik straks weer ga werken gaat M. ook naar de gastouder en dan heb ik meestal wel elke week minimaal een halve dag dat ik alleen ben. Alhoewel ik dan waarschijnlijk ook met het huishouden bezig ben, maar als ik echt moe ben ga ik dan een ochtend of een middag gewoon lekker relaxen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:48

Het huishouden doe ik tussendoor, want M. slaapt niet meer overdag. Ik probeer hem wel erbij te betrekken, zoals met hem samen de was doen en stofzuigen bijvoorbeeld. Maar ik vind het nog steeds moeilijk combineren hoor, ben blij als ik op de bank plof en even NIETS meer hoef, en even geen aandacht aan M. hoef te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Theeleut do 14 jun 2012 - 6:00

Ik neem elke dag tijd voor me zelf. De oudste zit op school en de jongste slaapt 's middags 2 á 3 uur. In die paar uur ga ik lekker internetten, iets in huis doen (decoratiefs, niet schoonmaken dus) lekker in bad, tv kijken of lekker buiten in de zon liggen of gewoon even slapen Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 3079029344

En als de kinderen 's avonds op bed liggen heb ik ook tijd voor me zelf, al ben ik dan wel eens aan het strijken of wat wasjes aan het vouwen meer dan dat zeker niet.

Ik breng mijn kinderen nooit weg om iets alleen te kunnen doen. Volgende week neemt mijn man een dag vrij zodat ik die dag lekker kan shoppen met een vriendin. Is ook de 1e keer dat ik dat doen, normaal gaat de jongste gewoon mee.

Soms komt oma hier 's avonds tv kijken als de kinderen slapen, dan gaan mijn man en ik lekker uiteten.

Vanmorgen ben ik lekker naar de kapper geweest en de jongste gaat dan gewoon mee hoor.

In de herfstvakantie neemt mijn man een week vrij dan ga ik een week naar Griekenland met met een vriendin, heerlijk niksen, shoppen en vooral geen moeder- en huistaken Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 281626781 Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 281626781
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:01

Theeleut schreef:Ik neem elke dag tijd voor me zelf. De oudste zit op school en de jongste slaapt 's middags 2 á 3 uur. In die paar uur ga ik lekker internetten, iets in huis doen (decoratiefs, niet schoonmaken dus) lekker in bad, tv kijken of lekker buiten in de zon liggen of gewoon even slapen Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 3079029344

En als de kinderen 's avonds op bed liggen heb ik ook tijd voor me zelf, al ben ik dan wel eens aan het strijken of wat wasjes aan het vouwen meer dan dat zeker niet.

Ik breng mijn kinderen nooit weg om iets alleen te kunnen doen. Volgende week neemt mijn man een dag vrij zodat ik die dag lekker kan shoppen met een vriendin. Is ook de 1e keer dat ik dat doen, normaal gaat de jongste gewoon mee.

Soms komt oma hier 's avonds tv kijken als de kinderen slapen, dan gaan mijn man en ik lekker uiteten.

Vanmorgen ben ik lekker naar de kapper geweest en de jongste gaat dan gewoon mee hoor.

In de herfstvakantie neemt mijn man een week vrij dan ga ik een week naar Griekenland met met een vriendin, heerlijk niksen, shoppen en vooral geen moeder- en huistaken Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 281626781 Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? 281626781

Wat een luxe, lekker hoor!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Theeleut do 14 jun 2012 - 6:04

Ik neem mijn tijd gewoon. Daarnaast doe ik het hele huishouden, dochter naar en van school brengen/halen, elke dag koken, alle boodschappen halen, dochter naar sportclubje brengen, meehelpen op school. Mijn man werkt + 60 uur dus die hoeft niks te doen alleen met zijn kinderen bezig zijn als hij er is.

Ik zorg gewoon dat ik zelf ook even zit, geen probleem mee. De rommel loopt niet weg, helaas Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:06

Theeleut schreef:Ik neem mijn tijd gewoon. Daarnaast doe ik het hele huishouden, dochter naar en van school brengen/halen, elke dag koken, alle boodschappen halen, dochter naar sportclubje brengen, meehelpen op school. Mijn man werkt + 60 uur dus die hoeft niks te doen alleen met zijn kinderen bezig zijn als hij er is.

Ik zorg gewoon dat ik zelf ook even zit, geen probleem mee. De rommel loopt niet weg, helaas Laughing

Haha ja herkenbaar! Zo pakken we het ook aan momenteel, maar mijn vriend werkt nu grotendeels thuis en dat zorgt wel eens voor irritatie, wat onze zoon vraagt natuurlijk ook zijn aandacht en hij is dan gewoon aan het werk. Hij heeft helaas ook geen eigen kantoor/kamer ofzo dus hij werkt gewoon in de woonkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder? Empty Re: Hoeveel tijd neem / heb jij voor jezelf als moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum