Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

+70
Sorrento
Toet
Mermaid
SoGood
Raven
_Lacey_
Ooh La La!
Barbabella
Lavendel
Kowalski
minoessepoes
blondje1313
Melis_je
Discordia
TukTuk
Twellie
Jerry
Zora
luisa
rapa nui
Highway
Rapunzel
Feline
Truttebol
Aardbei
Lejow
Poubelle
Tyrael
Lenthe
June
Minx
Bubbelicious
Snoes
Mees
Siem
SuperGrover
Jasmine
Gympie
TNMN
Bliss
Marin
Cheesegirl
Caro
Caribbeanlover
Paper Crown
Pomodori
Blond
Sterre
ellibre
MaiMai
M@niek
Sugarfall
Phileine
Caresses
Susan
Esperanza
Rush
Sanne
MAS
Pandora
VeryCherry
Zwerver
Bazinga
Kaboutertje
Rumble
Sweet Sylvana
RYW
Sushi
Liz
Pompoen
74 plaatsers

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bliss vr 15 jun 2012 - 11:44

Caribbeanlover schreef:
Daar heb ik een ''broertje dood aan'' best lullig voor iemand waarvan zijn/haar broertje is overleden.

Precies om deze reden heb ik een ontzettende hekel aan deze uitdrukking.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 12:18

Haha ik was gister in de Etos en toen hoorde ik 2 meisjes tegen elkaar zeggen: 'Like,seriously? Zij is gewoon echt zo annoying..' precies op zo'n manier van die verwende meisjes uit the Hills ofzo laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen vr 15 jun 2012 - 16:43

Bliss schreef:
Marin schreef:Wat is daar bekakt aan? Het is toch gewoon een manier om te onderscheiden over welke maand je het hebt? Overdreven, dat wel. Juno kende ik overigens niet, julij zeg ik ook wel eens om aan te duiden dat het om juli gaat en niet juni.

Hmm ja ik denk dat ik het met bekakt associeer, omdat mn collega nogal een kakker is Very Happy (kan er verder goed mee opschieten trouwens hoor) Ik had tot voor kort echt nog nooit van juno en julij gehoord en blijf het raar vinden!

Volgens mij ís het ook bekakt hoor! Mijn oma is ook gewoon een bekakt dametje, geen kakker maar échte kak zeg maar en die zegt altijd julij. Het is inderdaad om te onderscheiden over welke maand je het hebt en ik heb ook zo vaak dat mensen niet weten of ik nou juni of juli zeg dat ik daar best het nut van in zie. Ik doe het alleen niet vanzelf, pas in tweede instantie gebruik ik soms julij.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caro vr 15 jun 2012 - 22:09

Caribbeanlover schreef:
Anniej_S schreef:Wij hebben van die aso buren...en die kinderen gebruiken bij alles het woord..K**K*R..jeweetwel die ziekte..
Goed voorbeeld voor onze dochter..NOT

Schelden met kanker vind ik het ergste wat er is. In de bus hoor ik dat regelmatig en 9 v/d 10x zijn het toevallig marokannen, zo respectloos!

Laatst stonden er een jongen en een meid achter mij bij de kassa. Ze zeiden continu

''je weet wel, weet je wel, weet je'' en praatte ook nog eens 2 talen door elkaar. Praat 1 taal of zeg niks, dat klinkt gewoon niet en het lijkt wel alsof ze daarmee stoer willen doen. Als ik het niet mag horen, oke prima, praat dan in een anderen taal. Maar ik weet toch niet wie ze bedoelen met Jantje en Marietje etc dus hoeft het niks uit te maken.

Ik ben het hier wel mee eens. Ik snap dat nooit zo goed, dat twee talen door elkaar praten. Lijkt me dodelijk vermoeiend!

Ohh ik heb ook wel eens twee jongetjes vn een jaar of 14/15 bij de trein gezien, en die waren duidelijk nog niet eruit of ze nu Engels wilden praten of niet. Hele zinnen in het slecht EN, en dan weer opeens een NL zin erdoorheen. Ik vond het zó maf... het waren gewoon twee hollandse knullen, waarom dan Engels praten?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  SoGood vr 15 jun 2012 - 22:12

Zelda schreef:Haha ik was gister in de Etos en toen hoorde ik 2 meisjes tegen elkaar zeggen: 'Like,seriously? Zij is gewoon echt zo annoying..' precies op zo'n manier van die verwende meisjes uit the Hills ofzo Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967

Whaha, en seriously dat ze zichzelf nemen! Ik vind het altijd wel vermakelijk, dat soort types. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lenthe vr 15 jun 2012 - 22:38

Caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Een oud-forummer had het er gisteren op FB over dat e de volgende woorden irritant vinden en dat vind ik dus ook vreselijk: mensen die 'juno' en 'julij' zeggen ipv gewoon juni en juli! Doet een collega van me altijd, vind dat zo bekakt klinken!

Julij hoor ik wel eens, maar van Juno heb ik nog nooit gehoord daarbij denk ik aan Nemo.Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 253468018

Daar heb ik een ''broertje dood aan'' best lullig voor iemand waarvan zijn/haar broertje is overleden.

Verder ''jodenkoeken'' en ''negerzoenen'' ed.

Blanke vla? Blond bier? nerd
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Tinus vr 15 jun 2012 - 22:41

Ik erger me aan mensen die de klemtoon op bepaalde woorden verkeerd leggen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Minx vr 15 jun 2012 - 22:46

Caro schreef:

Ik ben het hier wel mee eens. Ik snap dat nooit zo goed, dat twee talen door elkaar praten. Lijkt me dodelijk vermoeiend!

Ohh ik heb ook wel eens twee jongetjes vn een jaar of 14/15 bij de trein gezien, en die waren duidelijk nog niet eruit of ze nu Engels wilden praten of niet. Hele zinnen in het slecht EN, en dan weer opeens een NL zin erdoorheen. Ik vond het zó maf... het waren gewoon twee hollandse knullen, waarom dan Engels praten?

omdat het leuk is om een andere taal te praten, dat deden wij ook toen we die leeftijd hadden. Toen had je net genoeg kennis om een beetje fatsoenlijk gesprek te voeren. Zo eind tweede/derde klas. In zo'n geval vind ik het ook niet erg, maar zoals hierboven beschreven vind ik het wel vervelend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:16

Wat betekend Acherm?? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Ik heb vooral een hekel aan het woord neuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:16

Confusion schreef:Ik heb vooral een hekel aan het woord neuken.

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bliss za 16 jun 2012 - 0:18

Confusion schreef:Wat betekend Acherm?? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Ik heb vooral een hekel aan het woord neuken.

Hahaha je méént het!! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:21

smile Zelfs opschrijven vind ik vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 0:53

Acherm is Brabants voor 'ahh wat sneu' of iets in die trant. Mijn ex-schoonzusje zei het altijd, heel irritant.

Ik heb een hekel aan het woord 'klusje' tijdens werk. Kwam mijn leidinggevende vragen of ik 'even een klusje' wilde doen. Brrr.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 0:55

Bedankt Alex!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 4:45

Ik gebruik acherm ook Embarassed
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 5:10

Ibbeltje schreef:Ik gebruik acherm ook Embarassed

Ik ook! Maar ik vind mezelf ook irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:30

Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Ik gebruik acherm ook Embarassed

Ik ook! Maar ik vind mezelf ook irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967
Ik gebruik het ook en vind mezelf niet irritant :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Alex za 16 jun 2012 - 5:32

Ik heb ook een hekel aan 'dus', zeker als het aan het einde van een zin gebruikt wordt.

Mijn zwager heeft naast zijn stopwoordje 'akkoord' (wat ik al zeer irritant vind) nu ook een nieuwe favoriete uitdrukking: 'meen je deze?' en dat zeker twintig keer per dag. Vermoeiend.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Ibbeltje za 16 jun 2012 - 5:38

Zelda schreef:
Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Ik gebruik acherm ook Embarassed

Ik ook! Maar ik vind mezelf ook irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967
Ik gebruik het ook en vind mezelf niet irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 281626781

Nee vind ik van mij zelf ook niet irritant haha. Maar ja ik gebruik het ook niet heel vaak volgens mij.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Kowalski za 16 jun 2012 - 5:38

Zelda schreef:
Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Ik gebruik acherm ook Embarassed

Ik ook! Maar ik vind mezelf ook irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967
Ik gebruik het ook en vind mezelf niet irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 281626781

Haha damn you autocorrect! Ik wilde typen 'vind het zelf ook irritant' Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967

Ik vind mezelf niet irritant, ik vind mezelf hartstikke leuk! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 3920004554

scratch
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 5:39

Kowalski schreef:
Zelda schreef:
Kowalski schreef:
Ibbeltje schreef:Ik gebruik acherm ook Embarassed

Ik ook! Maar ik vind mezelf ook irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967
Ik gebruik het ook en vind mezelf niet irritant Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 281626781

Haha damn you autocorrect! Ik wilde typen 'vind het zelf ook irritant' Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 394967

Ik vind mezelf niet irritant, ik vind mezelf hartstikke leuk! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 3920004554

scratch
Hahaha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Muis za 16 jun 2012 - 23:26

Adamskostuum (naakt zijn)
Vleespet (een kaal hoofd)

En een heleboel die al opgenoemd zijn!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 23:28

Ik zeg vaak acherm.. :cheering:

Ik vind 'Moppie' een irritant woord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caresses za 16 jun 2012 - 23:34

Ik weet niet precies hoe je het schrijft, en gelukkig ken ik maar één persoon die het woord gebruikt: Aggenebbis.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  rapa nui za 16 jun 2012 - 23:38

Caresses schreef:Ik weet niet precies hoe je het schrijft, en gelukkig ken ik maar één persoon die het woord gebruikt: Aggenebbis.

Ik ken niemand die het gebruikt maar had nu meteen : oh. wat een leuk woord. Ik zie op Wikipedia dat Achenebbisj in 2006 ook is uitgeroepen tot mooiste Amsterdamse woord.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 18 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 19 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum