Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

+70
Sorrento
Toet
Mermaid
SoGood
Raven
_Lacey_
Ooh La La!
Barbabella
Lavendel
Kowalski
minoessepoes
blondje1313
Melis_je
Discordia
TukTuk
Twellie
Jerry
Zora
luisa
rapa nui
Highway
Rapunzel
Feline
Truttebol
Aardbei
Lejow
Poubelle
Tyrael
Lenthe
June
Minx
Bubbelicious
Snoes
Mees
Siem
SuperGrover
Jasmine
Gympie
TNMN
Bliss
Marin
Cheesegirl
Caro
Caribbeanlover
Paper Crown
Pomodori
Blond
Sterre
ellibre
MaiMai
M@niek
Sugarfall
Phileine
Caresses
Susan
Esperanza
Rush
Sanne
MAS
Pandora
VeryCherry
Zwerver
Bazinga
Kaboutertje
Rumble
Sweet Sylvana
RYW
Sushi
Liz
Pompoen
74 plaatsers

Pagina 14 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rush wo 13 jun 2012 - 23:52

Snoes schreef:
Jasmine schreef:Ik vind alle foutieve schrijfwijzen van SOWIESO irritant.

Het is gewoon een rotwoord, waarvan je net moet weten hoe je het schrijft. Er zit voor mij totaal geen logica in. Maar toch, het is sowieso en niet zowiezo, zoieso of wat dan ook Evil or Very Mad
+ 1
Zo ie zo is ook een leuke! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 253468018
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Minx do 14 jun 2012 - 0:40

Rush schreef:
Snoes schreef:
Jasmine schreef:Ik vind alle foutieve schrijfwijzen van SOWIESO irritant.

Het is gewoon een rotwoord, waarvan je net moet weten hoe je het schrijft. Er zit voor mij totaal geen logica in. Maar toch, het is sowieso en niet zowiezo, zoieso of wat dan ook Evil or Very Mad
+ 1
Zo ie zo is ook een leuke! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 253468018

zoenzo ook zo leuk. Een vriendin van mij vind zoiezo leuker staan :S dus die schrijft het bewust fout.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 0:43

Oké, volgens mij ben ik echt goed fout! Best wat van de woorden die jullie noemen gebruik ik heus wel eensAan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 1:29

Kowalski schreef:Oké, volgens mij ben ik echt goed fout! Best wat van de woorden die jullie noemen gebruik ik heus wel eensAan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 3079029344
Ik kom ook woorden tegen die ik gebruik en waarvan ik het zelf ook heel normale woorden vind smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Minx do 14 jun 2012 - 1:36

ik heb ook een hekel aan het woord spulleNtjes die kom ik hier op het forum wel eens tegen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 1:45

Acherm
omnomnom
de deur is los
dat shirt heb ik die en die winkel gehaald
Ik heb eten bij (daar moet 'me' achter!)
is ipv eens
Ik kon hem al
Is van me eige


Zo. En nu ga ik even iemand in zijn kracht zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga do 14 jun 2012 - 1:48

Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 1:49

Jop schreef:Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga do 14 jun 2012 - 1:51

Kowalski schreef:
Jop schreef:Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/

cheers

Ik houd 't netjes, 'Wie de neuk' klinkt te plat en middels een beetje engels, uit ik mijn frustratie Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Talk2hand
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 1:56

Jop schreef:Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/

Mensen uit Brabant (en Nijmegen)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Barbabella do 14 jun 2012 - 1:59

Lavendel schreef:
Jop schreef:Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/

Mensen uit Brabant (en Nijmegen)
Dat is hier idd vrij normaal. Ook de vraag heb jij sleutels/eten/.. Bij ?
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 2:00

Ik heb een hekel aan Poepie & Scheetje hoe kun je nou van woorden met een ranzige betekenis een liefkozend woordje maken?

Verder heb ik een hekel aan de gebruikelijke vreselijke zwanger worden woorden als ongi, klussen, broekloeren, rode vlag en brusje. Dames deze woorden kunnen echt niet. No

Oja en ik heb ook nog een hekel aan Hihi als iemand digitaal wil lachen. Vind dat zo kinderachtig staan.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Minx do 14 jun 2012 - 2:02

Lavendel schreef:

Oja en ik heb ook nog een hekel aan Hihi als iemand digitaal wil lachen. Vind dat zo kinderachtig staan.

dat deed mijn ex altijd. Moest hij ergens om lachen kreeg ik hihi terug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 2:08

Of als je iets vertelt en de ander zegt dan 'aha'. Dat vind ik zo'n nietszeggend woord.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Zora do 14 jun 2012 - 2:31

Jop schreef:Wie the fuck zegt in godsnaam 'Ik heb eten bij' dan? :/

Ik zei dat toen mijn 10e! Toen verhuisde ik naar de Randstad en werd zo hard uitgelachen door mijn nieuwe klasgenootjes dat ik het heeeel snel verleerde laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 2:32

Susan schreef:Of als je iets vertelt en de ander zegt dan 'aha'. Dat vind ik zo'n nietszeggend woord.

Oh dat doe ik dan wel eens, als ik aangeef dat iets me duidelijk is geworden. Zo van aahaa ik snap het. Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 827601
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Ooh La La! do 14 jun 2012 - 4:33

Ik heb echt een hekel aan de woorden opleuken en enthousiasmeren... No

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:35

Susan schreef:Of als je iets vertelt en de ander zegt dan 'aha'. Dat vind ik zo'n nietszeggend woord.

haha ik hoor het mensen ook gewoon zeggen. Zo droog.

Soms zegt mijn vriend niets als ik iets tegen hem zeg.. Dan vraag ik ook altijd "Heb je wel gehoord wat ik zei?" Ja maar ik heb er geen reactie op en Aha is ook zo nietszeggend.

Oh okee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:36

Lavendel schreef:Ik heb een hekel aan Poepie & Scheetje hoe kun je nou van woorden met een ranzige betekenis een liefkozend woordje maken?
.
Mijn schoonmoeder zegt 'scheetje' tegen mijn zoontje en ik vind dat serieus zo vies. Maar ja, kan moeilijk zeggen dat ze dat woord niet meer moet gebruiken Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Tyrael do 14 jun 2012 - 4:36

Ooh La La! schreef:Ik heb echt een hekel aan de woorden opleuken en enthousiasmeren... No

Dat zijn ook gewoon vreselijke woorden!
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:37

Tyrael schreef:
Ooh La La! schreef:Ik heb echt een hekel aan de woorden opleuken en enthousiasmeren... No

Dat zijn ook gewoon vreselijke woorden!

Ik las serieus opneuken Neutral .. Dacht al.. wat is dat nou weer haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 4:46

Mijn zus kende het woord 'klussen' niet. (Ik moest iets te hard lachen waar ze bij was.) Dus ik heb het even uitgelegd:
Toen je voor S. een brusje ging nemen, ging je toch met je hubbie aan de klus? Nou, doordat je niet wist wanneer je ei was, werd je dus ongi. Gelukkig waren jullie later wel zwanger.
Ze kwam niet meer bij, ze geloofde niet dat het die woorden echt gebruikt werden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Ooh La La! do 14 jun 2012 - 5:06

Punk'd schreef:
Tyrael schreef:
Ooh La La! schreef:Ik heb echt een hekel aan de woorden opleuken en enthousiasmeren... No

Dat zijn ook gewoon vreselijke woorden!

Ik las serieus opneuken Neutral .. Dacht al.. wat is dat nou weer haha
Dat is de platte versie van je omhoog werken Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bliss do 14 jun 2012 - 5:09

In de categorie 'mediterraan': Latijns. Nee mensen, het is Latijn! Maar goed, nu hebben we het over taalfouten en daar ging dit topic volgens mij niet over.

Paprika spreek je gewoon uit als paa-prie-ka. In het woordenboek staat het dan ook zo in lettergrepen verdeeld: pa-pri-ka. Mensen die [papprieka] zeggen, verdelen de lettergrepen gewoon niet goed (pap-ri-ka).

'Meis' vind ik ook een naar woord idd. 'Weekeinde' vind ik ook stom, wie zegt dat eigenlijk nog?

Van 'nabranders' heb ik nog nooit gehoord, dat valt bij ons gewoon in de categorie w.v.t.t.k. of de rondvraag smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 5:10

Oh ja, je ei, dat vind ik ook zo erg, zeg gewoon eisprong of ovulatie.

Op het Vivaforum was een keer een topic over zwanger worden/zijn en dat heette: 'Plonkende tuinkabouters breien met slijmdraden' dat sloeg wat mij betreft ook alles.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 14 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 19 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum