Bovenbenen scheren
+14
Liz
VanillaRose
Rumble
Twellie
Novalee
Thunder
_Cyn_
Annie24
Esperanza
_Nina
Arwyn
Blond
Poubelle
blauwwitrood
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bovenbenen scheren
Scheren jullie alleen je onderbenen of ook je bovenbenen? Ik deed altijd alleen mijn onderbenen, omdat op mijn bovenbenen alleen maar kleine, lichte haartjes zaten.
De laatste tijd stoor ik me een beetje aan de haartjes op mijn bovenbenen, ze lijken heel 'harig'. Ik zit te denken om daarom nu ook mijn bovenbenen te gaan scheren, maar komen ze dan ook nog donkerder oid terug? Andere voor-/nadelen om het wel/niet te doen?
Ben benieuwd wat jullie doen en jullie ervaringen zijn
De laatste tijd stoor ik me een beetje aan de haartjes op mijn bovenbenen, ze lijken heel 'harig'. Ik zit te denken om daarom nu ook mijn bovenbenen te gaan scheren, maar komen ze dan ook nog donkerder oid terug? Andere voor-/nadelen om het wel/niet te doen?
Ben benieuwd wat jullie doen en jullie ervaringen zijn
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bovenbenen scheren
Ik doe m'n bovenbenen ook.
Ik heb blond beenhaar en het komt ook gewoon blond terug.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nee, ik doe dat niet. Inderdaad omdat het alleen maar blonde haartjes zijn. En ik al een hekel heb om m'n ondernemen te scheren, moet er niet aan denken dat ik ook de bovenkant moet gaan bijhouden
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heel soms scheer ik mijn bovenbenen tot de helft, maar meestal alleen mijn onderbenen.
Dat je haartjes donkerder worden vans scheren is trouwens een mythe.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik scheer ze niet en bij mij valt het ook amper op dat er haar zit. En mijn bovenbenen zijn toch nooit zichtbaar en publique.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Bij mij zijn ze op m'n onderbenen toch echt donkerder geworden, ik weet niet of het aan het scheren ligt, maar ik zou niet weten waar aan anders.Arwyn schreef:Heel soms scheer ik mijn bovenbenen tot de helft, maar meestal alleen mijn onderbenen.
M'n bovenbenen doe ik trouwens niet, het zijn lichte haartjes en vallen niet op. Daarnaast ben ik er te lui voor
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
BWR: moet een beetje lachen op je topic Zie je namelijk al staan in de douche: wel/niet/wel/niet.
Meid, je bent hartstikke veel afgevallen en ziet er super uit! Niemand die op die haartjes let joh! (behalve jijzelf evt)
Meid, je bent hartstikke veel afgevallen en ziet er super uit! Niemand die op die haartjes let joh! (behalve jijzelf evt)
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik scheer meestal alleen m'n onderbenen. Mijn bovenbenen een klein stukje, ong 10 cm boven de knie, omdat dat ongeveer de lengte is van de meeste jurkjes in mijn kast
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Pixie schreef:Ik doe m'n bovenbenen ook.
+1
Echter doe ik het alleen als ik er zin in heb.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Pixie schreef:Ik doe m'n bovenbenen ook.
+1
Echter doe ik het alleen als ik er zin in heb.
Ik doe het om de dag. Ik vind het zo'n fijn gevoel, van die gladde benen..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
+1.Statler schreef:Ik scheer ze niet en bij mij valt het ook amper op dat er haar zit. En mijn bovenbenen zijn toch nooit zichtbaar en publique.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Haha, ik zat me dit toevallig pas ook af te vragen Zelf ben ik er te lui voor, eerlijk gezegd. Mijn onderbenen gebeuren ook al niet vaak genoeg dus ik vrees dat mijn bovenbenen hetzelfde lot zou wachten. En stoppels op m'n bovenbenen lijkt me nou ook niet je van het
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Nee, ik heb helemaal geen haar op mijn bovenbenen. Als het er wel zat, zou ik het denk ik afscheren.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Rataplan schreef:+1.Statler schreef:Ik scheer ze niet en bij mij valt het ook amper op dat er haar zit. En mijn bovenbenen zijn toch nooit zichtbaar en publique.
Tot hoe ver komt je bikini dan?
Edit: ontopic: ik scheer mijn bovenbenen wel, maar ik heb dan ook zwarte haartjes en geen blonde.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik doe het ook, ik heb wel lichte haartjes overigens. Ik ben er ooit mee begonnen en nu gaat het gewoon in een handeling door, vind het niet echt extra werk. Scheer mijn benen trouwens ook altijd onder de douche dus dat gaat altijd snel.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:Ik doe het ook, ik heb wel lichte haartjes overigens. Ik ben er ooit mee begonnen en nu gaat het gewoon in een handeling door, vind het niet echt extra werk. Scheer mijn benen trouwens ook altijd onder de douche dus dat gaat altijd snel.
+1
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik scheer mijn bovenbenen ook. Maar eigenlijk alleen als ik korte broekjes draag. Anders ben ik er echt te lui voor :$
Ze zien en voelen nog steeds hetzelfde als eerst.
Ze zien en voelen nog steeds hetzelfde als eerst.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik scheer mijn bovenbenen niet.. Vind het maar veel gedoe haha
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Annie24 schreef: Meid, je bent hartstikke veel afgevallen en ziet er super uit! Niemand die op die haartjes let joh! (behalve jijzelf evt)
Dankjewel lieverd!
Ik zou het dan ook alleen maar doen voor als ik in bikini loop, onder een rokje/jurkje zie je het idd niet. En ik ben dus ook bang voor die stoppeltjes en zwarte haren. Op mijn onderbenen zijn de haartjes die terugkomen nml ook donker... En net als Novalee komen mijn onderbenen ook vaak alleen maar aan de beurt als het écht nodig is, dus waarsch haal ik me hiermee alleen maar veel extra werk op de hals
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Dit is ook al iets waar ik vaak over twijfel. Tot nu toe toch maar niet gedaan omdat ik bang ben dat het als stoppels terugkomt wat betekent dat ik er dan voor altijd aan vast zit.
Nu heb ik wel blonde/doorzichtige haren dus zie je het nauwelijks, vandaar dat ik het maar zo laat (ook al draag ik korte shorts).
Nu heb ik wel blonde/doorzichtige haren dus zie je het nauwelijks, vandaar dat ik het maar zo laat (ook al draag ik korte shorts).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Als je het gaat scheren komen de haartjes niet donkerder terug. Ze worden wel harder/stugger en je krijgt stoppels, dus je moet het dan echt gaan bijhouden.
Ik zou het dan harsen, prima te doen met hars strips van Veet. Ik heb dat donkerroze pakje.
Mijn onderbenen scheer ik en bovenbenen hars ik zo nu en dan eens. Ik heb wel echt donker haar(en daar baal ik vaak genoeg van).
Ik zou het dan harsen, prima te doen met hars strips van Veet. Ik heb dat donkerroze pakje.
Mijn onderbenen scheer ik en bovenbenen hars ik zo nu en dan eens. Ik heb wel echt donker haar(en daar baal ik vaak genoeg van).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik epileer zowel mijn boven- als onderbenen. Vind het niet echt heel veel extra werk. De haartjes op mijn bovenbenen groeien niet allemaal terug en als ze terugkomen zijn ze dun en zacht. Dus eigenlijk doe ik ze eens in de 1,5 maanden ofzo. Mijn onderbenen doe ik om de 3-4 weken, maar die zie je ook vaker door korte broekjes en jurkjes.
Gast- Gast
In de zomer met korte shortjes wel altijd. Dat voelt gewoon fijner en meer 'smooth'
In de winter alleen onderbenen.
In de winter alleen onderbenen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Bovenbenen scheren..
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Scheren
» Kat (kaal) scheren
» M'n eigen haar scheren?
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Scheren
» Kat (kaal) scheren
» M'n eigen haar scheren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: