M'n eigen haar scheren?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
M'n eigen haar scheren?
een paar weken geleden ben ik bij de kapper geweest en heb één stuk Heel Erg kort laten knippen. Na 2 weken ben ik teruggegaan (service van de kapper) en heb het met en tondeuse nóg korter laten maken.
Alleen nu na anderhalve week vind ik het alweer wat aan de lange kant... En ik ga bijna voor 2 weken op vakantie.
Nou zit ik erover te denken om m'n vriend te vragen het met de tondeuse te doen... Alleen weet niet of dat handig is. De kapper deed het niet met een tondeuse met opzetkam, maar gebruikte een losse kam. Dát laat ik m'n vriend sowieso niet doen, maar zou 't mooi worden als we 't zelf doen? Iemand ervaring?
Alleen nu na anderhalve week vind ik het alweer wat aan de lange kant... En ik ga bijna voor 2 weken op vakantie.
Nou zit ik erover te denken om m'n vriend te vragen het met de tondeuse te doen... Alleen weet niet of dat handig is. De kapper deed het niet met een tondeuse met opzetkam, maar gebruikte een losse kam. Dát laat ik m'n vriend sowieso niet doen, maar zou 't mooi worden als we 't zelf doen? Iemand ervaring?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: M'n eigen haar scheren?
Ik doe het altijd bij een vriendin, met een gewone kam. Werkt prima eigenlijk.
Maar als je vriend dat niet aandurft kan je ook de tondeuse op een langer standje laten met kam.
Wel eerst langer doen, dan kan je altijd nog een standje korter. Andersom gaat namelijk niet
Maar als je vriend dat niet aandurft kan je ook de tondeuse op een langer standje laten met kam.
Wel eerst langer doen, dan kan je altijd nog een standje korter. Andersom gaat namelijk niet
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Kan wel hoor je moet gewoon je haar even goed met een klem vastzetten zodat je vriend niet per ongeluk een hele pluk meeneemt. en met opzet stukje kan je dat gewoon doen standje 1
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat ik gewoon de gok neem (ga zondag naar Frankrijk, als 't mislukt is 't na 2 weken wel weer langer )... Maar ben er dus een beetje bang voor dat m'n vriend ook een stuk 'lang' meeneemt (ik heb een kort eilandje zegmaar, voor de rest lang haar)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
klinkt leuk, heb je een foto?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eigen haar invlechten poging 1...