Bovenbenen scheren..
+32
Try
Ella
Rapunzel
Effie_O
ExpressoB
Cherique
Alias
Mariposa
TNMN
Chocolate Cookie
Highway
Jerry
Emma_
Blond
VeryCherry
Serena
Jeanette
Makamba
Lynn_
Dennenappel
Caresses
Suus
Niekske
Ugly Betty
Pussycat
Lotus
Roze Roos
SoGood
Minx
Laquisia
Inge
ZoeteWitteWijn
36 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Bovenbenen scheren..
Scheren jullie je bovenbenen?
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bovenbenen scheren..
nee, tot de knie
geen haartjes op de bovenbenen, althans geen scheerbare haartjes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Nee maar daar heb ik dan ook weinig tot geen haar.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
nee ook niet zelfde reden als inge, ik hoef de bolling van mijn kuit om die reden ook niet te scheren. Heb heel weinig beenhaar
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee! Mijn moeder zei vroeger altijd al dat ik dat nooit moest doen en dat ik daar spijt van zou krijgen ivm stoppeltjes en donkerdere haartjes die dan terug zouden komen.
Ik scheer nu tot en met de knie en mijn bovenbenen laat ik zo.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Alleen als ik naar de sauna ga incl massage.. Dan denk ik " straks denken die mensen dat ik wat vergeten ben". Verder dus echt nooit, is ook niet nodig met die blonde haartjes!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Als ik zin heb. De haren waren al redelijk donker, dus dat kan niet erger worden . Het zijn er niet zoveel, maar ik vind gladde benen heel fijn en het ziet er ook wel mooier uit .
Gast- Gast
Ik durf het niet zo goed, omdat ik bang ben dat ik dan nog meer donker haar krijg. Maar nu ik het niet scheer ben ik er op z'n zachtst gezegd ook niet blij mee. Ik zie er echt niet uit en schaam me heel erg. Ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Donderwolkje schreef:Ik durf het niet zo goed, omdat ik bang ben dat ik dan nog meer donker haar krijg. Maar nu ik het niet scheer ben ik er op z'n zachtst gezegd ook niet blij mee. Ik zie er echt niet uit en schaam me heel erg. Ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Als je er niet blij mee bent... gewoon wegscheren dan toch?
Als je toch al bezig bent dan zijn je bovenbenen nog maar een klein stukkie.
Ik scheer tot iets over mijn knie. Ik heb het geluk dat ik onwijs blond ben, dus de haartjes vallen ook niet heel erg op.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Sogood schreef:Nee! Mijn moeder zei vroeger altijd al dat ik dat nooit moest doen en dat ik daar spijt van zou krijgen ivm stoppeltjes en donkerdere haartjes die dan terug zouden komen.
+1
Ik scheer mijn bovenbenen echt niet. Wordt het alleen maar erger. Je zit ze bijna niet, en je voelt ze al helemaal niet, het zijn donshaartjes. Ben blij dat ik er vroeger nooit aan begonnen ben.
Gast- Gast
Same here.. Ik ben erg donker, maar mijn bovenbeen haartjes zijn gewoon bijna blond. Niet nodig om te scheren..Jen_ schreef:Sogood schreef:Nee! Mijn moeder zei vroeger altijd al dat ik dat nooit moest doen en dat ik daar spijt van zou krijgen ivm stoppeltjes en donkerdere haartjes die dan terug zouden komen.
+1
Ik scheer mijn bovenbenen echt niet. Wordt het alleen maar erger. Je zit ze bijna niet, en je voelt ze al helemaal niet, het zijn donshaartjes. Ben blij dat ik er vroeger nooit aan begonnen ben.
Gast- Gast
Ik scheer ze wel, ik heb aan de achterkant van mijn bovenbenen donkere haartjes zitten. Niet veel, maar ze zitten er toch. Ik scheer ze alleen als ik in een situatie kom met mijn bovenbenen bloot. Dus 's Zomers en als ik ga zwemmen. Ik scheer ze met een ladyshave.
Gast- Gast
Nee, ik scheer ook tot mijn knieën.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Tot en met mijn knieen, op mijn bovenbenen zitten alleen wat zachte blonde haartjes, die zie je vrijwel niet. Ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar toen had ik inderdaad het idee dat er hardere haartjes terugkwamen zeg maar aangezien mijn bovenbenen eigenlijk alleen bloot zijn als ik ga zwemmen, ga ik er niet meer zoveel moeite voor doen!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik scheer mijn benen ook alleen tot en met de knie, verder niet nodig.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nee. Alleen mijn onderbenen. Ik heb gelukig blond haar waardoor het nauwelijks opvalt en, zoals anderen hier al zeiden, mij is vroeger ook verteld dat je dat echt niet moet doen omdat het anders erger of donkerder terug kan komen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, ik scheer alleen tot mijn knie. Op mijn bovenbenen heb ik blonde haartjes, maar wel veel vind ik. Dat vind ik wel eens storend, maar liever veel blonde haartjes dan stoppels of donkere haartjes.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Roze Roos schreef:Alleen als ik naar de sauna ga incl massage.. Dan denk ik " straks denken die mensen dat ik wat vergeten ben". Verder dus echt nooit, is ook niet nodig met die blonde haartjes!
je staat eerder vreemd te kijken als iemand er geen enkele haar heeft. Daarbij mochten er al stoppels zitten masseert dit veel minder fijn dan wat dunne haartjes
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nee, alleen t/m mijn knie. Ben bang dat ze daarna drie dubbel zo hard en donker weer terugkomen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Inge schreef:nee, tot de knie
Hier hetzelfde!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Nee, want die zie je niet. Ik epileer het tot mijn knie.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee, t/m mijn knie.
Heb me dat ook wel eens afgevraagd hoe andere meiden dat deden. In Amerika waar ik toen zat hadden de meiden wel allemaal geschoren bovenbenen.
Heb me dat ook wel eens afgevraagd hoe andere meiden dat deden. In Amerika waar ik toen zat hadden de meiden wel allemaal geschoren bovenbenen.
Gast- Gast
Nee tot mn knie, Daarboven zie je het helemaal niet
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Mijn bovenbenen scheer ik 1x in de maand, het zijn hele lichte haartjes, mijn onderbenen doe ik eens in de twee dagen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bovenbenen scheren
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Scheren
» Kat (kaal) scheren
» Rode bultjes na het scheren..
» Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
» Scheren
» Kat (kaal) scheren
» Rode bultjes na het scheren..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: