Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) Empty Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)

Bericht  Rose zo 15 jul 2012 - 20:37

Pff heb spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen..
Ik word er helemaal gek van, iedere stap doet mij zeer en vooral het opstaan en zitten doet zeer!
Iemand een tip waardoor het een beetje minder/dragelijker word?
Of is het een kwestie van 'even' afwachten? pale
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) Empty Re: Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 20:38

De tweede dag is het ergste...dus morgen wordt het nog iets erger ;-) Een beetje rustig fietsen of wandelen kan helpen of rustig stretchen. En verder gewoon afwachten en veel water drinken.

Gast
Gast

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) Empty Re: Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 20:38

Warme douche, Gel voor je spieren etc. Maar vooral in beweging blijven het melkzuur wat in je benen zit zal er toch uit moeten.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 15 jul 2012 - 20:38

Insmeren met tijgerbalsem of iets dergelijks. Blijven bewegen ook.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rose zo 15 jul 2012 - 20:42

Het is vandaag de 2e dag dus als het goed is is het nu op het ergst silent
Ik probeer al om zoveel mogelijk in beweging te blijven, maar heb het idee dat ik erbij loop alsof ik iets raars heb ofzo Laughing
Veel water drinken is ook wel een goede, dat helpt ook mooi bij het afvallen Wink
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 20:56

Tijgerbalsem zou ik nooit doen. Je huid wordt lekker rood en warm...en trekt dus al het bloed uit de spieren. En het bloed moet juist in de spieren blijven.

Ooooo...nou, dan is het morgen alweer een stuk minder!! Haha, je had mij vorige week moeten zien toen ik ging zitten of staan ;-)

Gast
Gast

Bericht  Rose zo 15 jul 2012 - 21:11

Tijgerblasem heb ik een hekel aan dus dat zou ik (gelukkig) al nooit erop smeren Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 561177

Pff sporten is harstikke leuk maar die erge spierpijn iedere keer bij een (voor mij) nieuwe oefening daar kan ik maar niet aan wennen! En dan heb ik nu nog voorzichtig/rustig aan gedaan dus zal volgende week wel weer hetzelfde hebben Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 1270000679

Maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel: Een strak, flink afgevallen lichaam Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 281626781
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lenthe zo 15 jul 2012 - 21:18

Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Wink Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas... Sad
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rose zo 15 jul 2012 - 21:46

Lenthe schreef:Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Wink Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas... Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 1371890812

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 3079029344 en met lopen ook! Ben zo langzaam als een slak Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lenthe zo 15 jul 2012 - 21:48

Rose schreef:
Lenthe schreef:Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Wink Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas... Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 1371890812

Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen) 3079029344 en met lopen ook! Ben zo langzaam als een slak Laughing
Haha ja, echt charmant lijkt het niet laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: