Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
Pff heb spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen..
Ik word er helemaal gek van, iedere stap doet mij zeer en vooral het opstaan en zitten doet zeer!
Iemand een tip waardoor het een beetje minder/dragelijker word?
Of is het een kwestie van 'even' afwachten?
Ik word er helemaal gek van, iedere stap doet mij zeer en vooral het opstaan en zitten doet zeer!
Iemand een tip waardoor het een beetje minder/dragelijker word?
Of is het een kwestie van 'even' afwachten?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Iemand tips tegen spierpijn? (in de bovenbenen)
De tweede dag is het ergste...dus morgen wordt het nog iets erger ;-) Een beetje rustig fietsen of wandelen kan helpen of rustig stretchen. En verder gewoon afwachten en veel water drinken.
Gast- Gast
Warme douche, Gel voor je spieren etc. Maar vooral in beweging blijven het melkzuur wat in je benen zit zal er toch uit moeten.
Gast- Gast
Insmeren met tijgerbalsem of iets dergelijks. Blijven bewegen ook.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het is vandaag de 2e dag dus als het goed is is het nu op het ergst
Ik probeer al om zoveel mogelijk in beweging te blijven, maar heb het idee dat ik erbij loop alsof ik iets raars heb ofzo
Veel water drinken is ook wel een goede, dat helpt ook mooi bij het afvallen
Ik probeer al om zoveel mogelijk in beweging te blijven, maar heb het idee dat ik erbij loop alsof ik iets raars heb ofzo
Veel water drinken is ook wel een goede, dat helpt ook mooi bij het afvallen
Rose- Kletskop
Tijgerbalsem zou ik nooit doen. Je huid wordt lekker rood en warm...en trekt dus al het bloed uit de spieren. En het bloed moet juist in de spieren blijven.
Ooooo...nou, dan is het morgen alweer een stuk minder!! Haha, je had mij vorige week moeten zien toen ik ging zitten of staan ;-)
Ooooo...nou, dan is het morgen alweer een stuk minder!! Haha, je had mij vorige week moeten zien toen ik ging zitten of staan ;-)
Gast- Gast
Tijgerblasem heb ik een hekel aan dus dat zou ik (gelukkig) al nooit erop smeren
Pff sporten is harstikke leuk maar die erge spierpijn iedere keer bij een (voor mij) nieuwe oefening daar kan ik maar niet aan wennen! En dan heb ik nu nog voorzichtig/rustig aan gedaan dus zal volgende week wel weer hetzelfde hebben
Maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel: Een strak, flink afgevallen lichaam
Pff sporten is harstikke leuk maar die erge spierpijn iedere keer bij een (voor mij) nieuwe oefening daar kan ik maar niet aan wennen! En dan heb ik nu nog voorzichtig/rustig aan gedaan dus zal volgende week wel weer hetzelfde hebben
Maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel: Een strak, flink afgevallen lichaam
Rose- Kletskop
Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas...
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Lenthe schreef:Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas...
en met lopen ook! Ben zo langzaam als een slak
Rose- Kletskop
Haha ja, echt charmant lijkt het nietRose schreef:Lenthe schreef:Ik ken het! Ik heb ook heel snel last van mijn spieren. Met opstaan lijkt het alsof je 80 bent en dansen leek het afgelopen weekend alsof ik een hark was Volgens mij is er weinig aan te doen, helaas...
en met lopen ook! Ben zo langzaam als een slak
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand nog tips? (Aversie tegen fles)
» Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
» Tips tegen kriebelhoest?
» Tips tegen berg
» Tips tegen wagenziekte
» Iemand tips tegen wallen/rimpels onder de ogen?
» Tips tegen kriebelhoest?
» Tips tegen berg
» Tips tegen wagenziekte
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: