Ik baal toch wel een beetje...
+7
Lady4
Cheesegirl
silly-one
Atelier Madame
Kowalski
Tiana
Lejow
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik baal toch wel een beetje...
Punk'd schreef:Ik leef zonder afwasmachine en ik haat dat gedeelte van mijn leven serieus haha.
Weet zeker dat ik met een afwasmachine gelukkiger ben.
Ik ook! Als ik hem kwijt kon reed ik nu nog naar de media markt en dan nam ik ook meteen een droger mee.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Punk'd schreef:Ik leef zonder afwasmachine en ik haat dat gedeelte van mijn leven serieus haha.
Ik ook! Als ik hem kwijt kon reed ik nu nog naar de media markt en dan nam ik ook meteen een droger mee.
Wow heb je geen droger? Leef je dan niet tussen waslijnen, met je 3 binken en vent?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:Mamsie schreef:Punk'd schreef:Ik leef zonder afwasmachine en ik haat dat gedeelte van mijn leven serieus haha.
Wow heb je geen droger? Leef je dan niet tussen waslijnen, met je 3 binken en vent?
Nope geen droger. Ik heb waslijnen op zolder hangen en verder staat de Mount Everest bij ons in de badkamer. Tja wie weet dat ik deze winter er toch maar 1 koop.
Mamsie- Ratel
Knap dat je dat volhoudt, Mamsie. En zeker met een gezin.
Mijn ex en ik vonden een droger niet nodig. Tot ik de was net had opgehangen en het er weer af kon halen, omdat het regende. Die avond heb ik hem gebeld dat hij klaar moest staan en hebben we er maar één gekocht (echt een hele goedkope). We werkten beiden 40+ uren en ik zag die was nooit meer droog worden. Door de trap van zolder, konden we heel erg moeilijk op zolder komen. En dan ga ik niet met een wasmand moeilijk doen.
Mijn ex en ik vonden een droger niet nodig. Tot ik de was net had opgehangen en het er weer af kon halen, omdat het regende. Die avond heb ik hem gebeld dat hij klaar moest staan en hebben we er maar één gekocht (echt een hele goedkope). We werkten beiden 40+ uren en ik zag die was nooit meer droog worden. Door de trap van zolder, konden we heel erg moeilijk op zolder komen. En dan ga ik niet met een wasmand moeilijk doen.
Gast- Gast
Zeker knap! Wij hebben een droger, maar gebruiken 'm zelden, eigenlijk. Maar goed, wij zijn ook maar met z'n tweeën en ik gebruik 'm eigenlijk alleen voor de lakens. Droger-handdoeken vind ik namelijk helemaal niks, ja, lekker wollig en zacht, maar drogen doet 't niet En ik haat strijken dus vermijd ik de droger zo veel mogelijk...
Maar met een gezin en dan ook nog 's 3 binken... Pfoei! Knap
Maar met een gezin en dan ook nog 's 3 binken... Pfoei! Knap
Bazinga- Ratel
Tja ik ben opgevoed zonder droger en mijn moeder zegt dan altijd het is duur, kost veel stroom en je kleren gaan minder lang mee. Elke x denk ik schijt ik koop er toch een en dan aan het eind van de winter ( dan droogt het slecht) heb ik er nog geen gekocht en dan denk ik ach ik koop er volgende winter wel 1.
Maar een vaatwasser zou er à la minute komen als het hier zou passen.
Maar een vaatwasser zou er à la minute komen als het hier zou passen.
Mamsie- Ratel
Ik vind handdoeken en beddengoed alleen lekker als het uit de droger komt. Daarnaast kan ik het hier niet ophangen. Ik zie mijn onderbroeken en bh's nog niet in het looppad hangen, en op het balkon kan het niet, veel te klein, en daarnaast staat de wind altijd zo dat de stank van de vis/patatboer naar boven komt. En dan kun je opnieuw wassen. Om stroom te besparen hou ik hem in de gaten. Ik was alleen als ik thuis ben, ook wanneer ik aan het werk zou zijn. Ik zet hem uit op het moment dat hij 'extra droog' heeft bereikt. Dan droogt de warmte van de machine het zelf na.
Mijn moeder heeft me trouwens al op vroege leeftijd bij de afwas gezet. Zij afwassen, ik drogen. Misschien een idee voor later, als de oudste oud genoeg is? Lekker afdrogen. Het ging nooit snel, maar het was altijd wel gezellig.
Mijn moeder heeft me trouwens al op vroege leeftijd bij de afwas gezet. Zij afwassen, ik drogen. Misschien een idee voor later, als de oudste oud genoeg is? Lekker afdrogen. Het ging nooit snel, maar het was altijd wel gezellig.
Gast- Gast
Ik heb geen vaatwasser en geen droger meer. En eigenlijk valt het best mee.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik heb geen vaatwasser en geen droger meer. En eigenlijk valt het best mee.
Eens.. Behalve na een weekendje ziek zijn maar dan moet je ff doorzetten..
Gast- Gast
CRAP ik baal. Vriendin vroeg of ik tickets wilde kopen voor Muse voor haar, want haar laptop was traag en blabla. Ik twijfelde... Want ik heb niet zo héél veel met Muse, maar vind de muziek wel vet. Maar goed, je kan bij Live Nation max 4 kaarten p/p bestellen, alleen ik dacht per kéér. Dus bestelde die 4 stoelen voor haar en hoopte daarna nog zelf ook te kunnen, maar toen sloeg de website weer op hol en nu zijn ze uitverkocht...
Bazinga- Ratel
Wij hebben ook een droger maar ik zou ook wel een waslijn willen hebben hoor.
Een vaatwasser zou hier geweldig welkom zijn, wat een hel dat afwassen elke keer.
Een vaatwasser zou hier geweldig welkom zijn, wat een hel dat afwassen elke keer.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Soms baal ik wel een beetje van mezelfs
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» toch een beetje jammer...
» toch een beetje 'verdrietig'
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» toch een beetje jammer...
» toch een beetje 'verdrietig'
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: