Ik baal toch wel een beetje...
+7
Lady4
Cheesegirl
silly-one
Atelier Madame
Kowalski
Tiana
Lejow
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik baal toch wel een beetje...
Vandaag wilde ik de vaatwasser aanzetten. Netjes een blokje in het daarvoor bestemde bakje gedaan. Op mijn vaste wasprogramma gezet. Deed de deur dicht... En toen ging de deur vanzelf weer open... Even aandrukken leerde dat de vaatwasser hetzelf wel deed, maar dat het slot kapot is.
Dus ik gelijk mijn vader gebeld en gevraagd of hij even wilde komen kijken. Die is net langsgeweest en heeft geconstateerd dat het slot toch echt defect is. En dat terwijl de vaatwasser 'net' van de garantie is.
Het slotje plus het bijbehorende motortje kost 'maar' 20 euro. Och en dat is normaal het geld ook niet. Maar het komt alweer of nog steeds niet uit, haha. Och, paps heeft zelf nog een extra onderdeel vernield, dus hij betaald het geheel wel eerst. Maar ik baal toch wel een beetje.Ook omdat ik de vaatwasser nu leeg moet halen en met de hand moet afwassen. Hoezoooooo luxe probleem...
Jullie nog iets te balen vandaag?
Dus ik gelijk mijn vader gebeld en gevraagd of hij even wilde komen kijken. Die is net langsgeweest en heeft geconstateerd dat het slot toch echt defect is. En dat terwijl de vaatwasser 'net' van de garantie is.
Het slotje plus het bijbehorende motortje kost 'maar' 20 euro. Och en dat is normaal het geld ook niet. Maar het komt alweer of nog steeds niet uit, haha. Och, paps heeft zelf nog een extra onderdeel vernield, dus hij betaald het geheel wel eerst. Maar ik baal toch wel een beetje.
Jullie nog iets te balen vandaag?
Gast- Gast
Re: Ik baal toch wel een beetje...
Kun je niet iets tegen de deur aanzetten??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Kun je niet iets tegen de deur aanzetten??
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Stom!
Nu durf ik het alleen niet meer aan. Mijn vader is ietwat hardhandig geweest, waardoor hij zelf ook nog een onderdeel heeft afgebroken. En aangezien ik niet weet welk onderdeel, ga ik zo maar even aan de afwas.
Gast- Gast
Balen is dat.
Ik was inmiddels ook alweer 6 weken met de hand af, vreselijk als je die luxe gewent bent! Vanmorgen eindelijk de monteur erbij gehad, hier was de garantie ook net een half jaar voorbij, dus maar een bedrijfje hier in de buurt laten komen ipv de fabrikant-monteur.
Nu is het nog wachten op het onderdeel, die is in bestelling, maar wat zal ik blij zijn als de vaatwasser het weer doet!
En ik koop noooooit geen wh.irlpool meer....Onze hele inbouwapparatuur is er van, maar daar ben ik inmiddels wel op terug gekomen. Ben over de rest best wel te spreken, maar de vaatwasser is ellende, en de service bagger.
Ik was inmiddels ook alweer 6 weken met de hand af, vreselijk als je die luxe gewent bent! Vanmorgen eindelijk de monteur erbij gehad, hier was de garantie ook net een half jaar voorbij, dus maar een bedrijfje hier in de buurt laten komen ipv de fabrikant-monteur.
Nu is het nog wachten op het onderdeel, die is in bestelling, maar wat zal ik blij zijn als de vaatwasser het weer doet!
En ik koop noooooit geen wh.irlpool meer....Onze hele inbouwapparatuur is er van, maar daar ben ik inmiddels wel op terug gekomen. Ben over de rest best wel te spreken, maar de vaatwasser is ellende, en de service bagger.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik net een sollicitatiegesprek heb gehad voor een betaalde stage volgend jaar. En ze waren heel erg over me te spreken en ik ben net gebeld, dat ik het niet ben geworden. Dus dat is wel een beetje zuur..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Ik baal omdat ik net een sollicitatiegesprek heb gehad voor een betaalde stage volgend jaar. En ze waren heel erg over me te spreken en ik ben net gebeld, dat ik het niet ben geworden. Dus dat is wel een beetje zuur..
Oo dat is balen meid! Vooral omdat ze wel over je te spreken waren! Hebben ze je verteld waarom je het niet bent geworden? En is er nog een kans op een andere betaalde stage?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha gelukkig hebben wij geen vaatwasser, dan kun je ook niet wennen aan die luxe
Ik baal op dit moment eigenlijk niet, heb best wel een productief dagje op school in de UB, dus ik blijf nog een paar uurtjes doorwerken vanavond. Vind het heerlijk studieweer die regen, dus mij hoor je niet klagen .
Ik baal op dit moment eigenlijk niet, heb best wel een productief dagje op school in de UB, dus ik blijf nog een paar uurtjes doorwerken vanavond. Vind het heerlijk studieweer die regen, dus mij hoor je niet klagen .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik leef zonder afwasmachine en ik haat dat gedeelte van mijn leven serieus haha.
Weet zeker dat ik met een afwasmachine gelukkiger ben.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik leef zonder afwasmachine en ik haat dat gedeelte van mijn leven serieus haha.
Dit is zo herkenbaar! Een vaatwasser zou tegenwoordig verplicht moeten zijn
Gast- Gast
Maura, de vaatwasser kan dan net uit de garantie zijn toch kan je toch nog proberen ergens iets te verhalen. Je koopt zo een machine namelijk niet voor een jaar. Na een jaar garantie verlopen en kapot is niet echt meer een helaas verhaal. Dus je kan kijken of je nog iets uit de garantie kan halen.
Ik baal ook omdat de hele middag in de stad heb gelopen op zoek naar schoenen en truitjes, uiteindelijk wel schoenen gevonden, maar niet echt schoenen waar ik naar op zoek was. Ach mooi roze is niet lelijk .
Ik baal ook omdat de hele middag in de stad heb gelopen op zoek naar schoenen en truitjes, uiteindelijk wel schoenen gevonden, maar niet echt schoenen waar ik naar op zoek was. Ach mooi roze is niet lelijk .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik baal ook enorm omdat ik weer ben afgewezen voor een job.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik baal ook enorm omdat ik weer ben afgewezen voor een job.
Dat is echt balen! Helaas ook herkenbaar,
Gast- Gast
De afwas is inmiddels gedaan. Het viel nog mee.
Stylegirl, vervelend van de stage!
Carola589, voor jou ook een
Stylegirl, vervelend van de stage!
Carola589, voor jou ook een
Gast- Gast
Kowalski schreef:Stylegirl schreef:Ik baal omdat ik net een sollicitatiegesprek heb gehad voor een betaalde stage volgend jaar. En ze waren heel erg over me te spreken en ik ben net gebeld, dat ik het niet ben geworden. Dus dat is wel een beetje zuur..
Oo dat is balen meid! Vooral omdat ze wel over je te spreken waren! Hebben ze je verteld waarom je het niet bent geworden? En is er nog een kans op een andere betaalde stage?
Ze zeiden dat ik beter mijn verbeterpunten moest benoemen, maar dat heb ik gedaan.. Ik denk dat ze me af hebben gewezen vanwege het feit dat ik op krukken loop en de hele zomervakantie bezig ben met revalideren. Maar dat mogen ze uiteraard niet zeggen, dus moeten ze iets anders verzinnen. Ik snap het ook wel hoor, als je als directeur kunt kiezen uit een gezonde leerkracht of een die op krukken loopt en moet revalideren, kiezen ze voor de gezonde leerkracht. Ook i.v.m. gymlessen geven, etc.
Edit: maar ik heb morgen een ander gesprek en als dat niks wordt, ga ik vragen of school met me wil bemiddelen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Kowalski schreef:Stylegirl schreef:Ik baal omdat ik net een sollicitatiegesprek heb gehad voor een betaalde stage volgend jaar. En ze waren heel erg over me te spreken en ik ben net gebeld, dat ik het niet ben geworden. Dus dat is wel een beetje zuur..
Ze zeiden dat ik beter mijn verbeterpunten moest benoemen, maar dat heb ik gedaan.. Ik denk dat ze me af hebben gewezen vanwege het feit dat ik op krukken loop en de hele zomervakantie bezig ben met revalideren. Maar dat mogen ze uiteraard niet zeggen, dus moeten ze iets anders verzinnen. Ik snap het ook wel hoor, als je als directeur kunt kiezen uit een gezonde leerkracht of een die op krukken loopt en moet revalideren, kiezen ze voor de gezonde leerkracht. Ook i.v.m. gymlessen geven, etc.
Edit: maar ik heb morgen een ander gesprek en als dat niks wordt, ga ik vragen of school met me wil bemiddelen.
Tsja, inderdaad ook wel weer begrijpelijk, maar dat maakt het niet minder vervelend voor je! Ik hoop voor je dat je morgen meer geluk hebt! Zet 'm op!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Maura, er is een bepaalde wet die voorschrijft dat artikelen aan een bepaalde levensduur moeten voldoen. Een afwasmachine heeft naar verwachting een langere levensduur dan een jaar. Je kunt dus teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen of andere de reparatiekosten op hen verhalen. Winkeliers kennen deze wet ook, dus je staat zeker in je recht. Weet alleen niet meer precies hoe die wet heet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik baal omdat mijn leidinggevende naar een ander hotel toegaat
Gast- Gast
Lady4 schreef:Maura, er is een bepaalde wet die voorschrijft dat artikelen aan een bepaalde levensduur moeten voldoen. Een afwasmachine heeft naar verwachting een langere levensduur dan een jaar. Je kunt dus teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen of andere de reparatiekosten op hen verhalen. Winkeliers kennen deze wet ook, dus je staat zeker in je recht. Weet alleen niet meer precies hoe die wet heet.
Hmmz, deze wet ken ik dus niet. Dus als de verwachting van een vaatwasser vijf jaar is, maar de garantie maar twee jaar, dan is er dus een wet die bepaald dat ze aan de verwachting moeten voldoen en dus is de overige drie jaar ook voor hen?
Het is nu gelukkig niet zo'n extreem grote schadepost. Het is 'slechts' een slot van € 20,00. Maar het blijft balen natuurlijk. Al was het afwassen met de hand ook wel weer eens leuk om te doen, haha.
Gast- Gast
Ja, ik heb genoeg te balen.
Vervelend van je vaatwasser, maar volgens mij valt het reuze mee
Vervelend van je vaatwasser, maar volgens mij valt het reuze mee
Gast- Gast
Ik voel je pijn, ik had dat vorige week dus met de wasmachine. Had het al druk genoeg en als er dan ook nog een berg was bij komt plus extra werk om een nieuwe te regelen is dat best balen. Bovendien zijn nieuwe machines niet echt gratis. Maar inmiddels staat er wel een nieuwe en ben ik dolgelukkig. Zo gelukkig dat ik wassen nu eventjes heel leuk vind.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maura schreef:Lady4 schreef:<font color="violet">Maura, er is een bepaalde wet die voorschrijft dat artikelen aan een bepaalde levensduur moeten voldoen. Een afwasmachine heeft naar verwachting een langere levensduur dan een jaar. Je kunt dus teruggaan naar de winkel en een nieuwe vragen of andere de reparatiekosten op hen verhalen. Winkeliers kennen deze wet ook, dus je staat zeker in je recht. Weet alleen niet meer precies hoe die wet heet. </font>
Hmmz, deze wet ken ik dus niet. Dus als de verwachting van een vaatwasser vijf jaar is, maar de garantie maar twee jaar, dan is er dus een wet die bepaald dat ze aan de verwachting moeten voldoen en dus is de overige drie jaar ook voor hen?
Het is nu gelukkig niet zo'n extreem grote schadepost. Het is 'slechts' een slot van € 20,00. Maar het blijft balen natuurlijk. Al was het afwassen met de hand ook wel weer eens leuk om te doen, haha.
De overige drie jaar misschien niet helemaal, maar zeker langer dan twee jaar ja.
http://financieel.infonu.nl/diversen/19365-garantie-na-de-officiele-garantieperiode.html
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn vaatwasser vertoont ook kuren! Roept opeens dat ik 't zelf moet doen enzo :/
Toch maar 's leuk plantje voor mams meenemen eerdaags..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wij hebben sinds een week ook een vaatwasser in ons nieuwe huis en ow wat zijn we er blij mee .
Ik baal een beetje van het feit dat er heel wat medestudente met mij gaan solliciteren op een baan op school. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar ik weet van de meeste dat ze solliciteren omdat ze gewoon een baan willen en niet perse deze. En voor mij is het precies wat ik wil doen!!
Ik baal een beetje van het feit dat er heel wat medestudente met mij gaan solliciteren op een baan op school. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar ik weet van de meeste dat ze solliciteren omdat ze gewoon een baan willen en niet perse deze. En voor mij is het precies wat ik wil doen!!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Jop schreef:Mijn vaatwasser vertoont ook kuren! Roept opeens dat ik 't zelf moet doen enzo :/
Hahaha!
Purplesparkle, het valt gelukkig ook alles mee. Maar dit is het tweede item dat stuk is gegaan in korte tijd. En ze zijn allemaal, op mijn wasmachine en droger na (die zijn veeeuuuuulllll ouder), van dezelfde leeftijd. En nu ben ik bij alles wat ik doe bang dat er nog iets stuk gaat. En 20 euro kan nog een keer, maar het moet niet veel meer worden. Want die
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Soms baal ik wel een beetje van mezelfs
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» toch een beetje jammer...
» toch een beetje 'verdrietig'
» Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» toch een beetje jammer...
» toch een beetje 'verdrietig'
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: