Dagcafé 2011
+28
Sjaantje
Caresses
Try
Zininzon
Kabouter
Lynn_
TNMN
patjuhhh
Jordana
Mystic
Serena
Toet
IndianRose
Inge
Roze Roos
Blond
Suus
Lotus
Zwoesj
M_as
Lavendel
Chocolate Cookie
Raindrop
aniet
VeryCherry
Zwerver
Qiara
Caroow
32 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Smikkell schreef:Ik moest van ZvB vragen of je echt niet kwam.. maar je had dus al andere plannen.
Dat is wel lief. Ik was uiteindelijk om half drie thuis, dus dan had ik er om half vijf kunnen zijn.. niet echt te doen dus .
Gast- Gast
Goed teken.. (Ik ook ) June, pak je agendaQiara schreef:Smikkell schreef:Maar Q, ik vond je niet stil. Misschien was het je actieve luisterhouding... Iig niet verlegen en vooral lief en vrolijke uitstraling. De moeite waard om nog eens te meeten. En misschien, als June heel erg lief (en volwassen ) is, kan ze bij ons clubje?! Kleine uitzondering..
Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
Gast- Gast
Goed te horen dat jullie meeting leuk was! Voor herhaling vatbaar dus?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Qiara schreef: Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
Er rijden nog treinen hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Qiara schreef: Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
En vast ook bussen.. (of is dat niet leuk om te zeggen?)
Ik heb mijn agenda naast me liggen hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Qiara schreef: Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
Hihi, da's waar.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Smikkell schreef:June schreef:
Hihi, da's waar.
Tot zo?
Gast- Gast
Nou, ik moet eerst weer een beetje slapen en bijkomen . Vanavond ook wat vroeger dan normaal naar bed, morgen scriptie!
Qiara- Ratel
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, voorlopig geen taart meer voor mij... zucht!Sjaantje schreef:Goed te horen dat jullie meeting leuk was! Voor herhaling vatbaar dus?
Gast- Gast
Ik kan het hebben. En in de avond is het rustig en minder warm in de bus.June schreef:Smikkell schreef:June schreef:Qiara schreef: Ik vind het echt leuk om eens van iemand te horen hoe ik overkom. Ik was inderdaad wel heel actief aan het luisteren. June mag er altijd bij! Ik heb zin om weer te meeten...
En vast ook bussen.. (of is dat niet leuk om te zeggen?)
Ik heb mijn agenda naast me liggen hoor
Gast- Gast
Mijn huis is een bende en toen ik de voordeur open deed rook ik bitterballen. Voor morgen heb ik dus al plannen..
Er ligt ook nog een geslachte ananas op het aanrecht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn huis is een bende en toen ik de voordeur open deed rook ik bitterballen. Voor morgen heb ik dus al plannen..
Arme ananas.. ik heb net bitterballen gegeten..
Qiara: afhaker..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bitterkoek, hier kun je sowieso altijd je verhaal kwijt. Daarnaast weet ik niet of het erg is dat je meer wilt vertellen. Mensen vragen aan je of het gaat. Ik neem aan dat ze ook echt het antwoord willen horen. Dan is het toch niet erg om daar een (wat langer) antwoord op te geven?
Nee dat sowieso niet. Daar heb je gelijk in. Maar ik kan merken dat het ze stoort. Bijvoorbeeld. Tijdens een assesment vorige week werd er aan mij gevraagd of ik nog iets kwijt wilde en waar mijn paper over zal gaan. Voor die assessment moest je een paper inleveren, maar wegens de omstandigheden heb ik niks in geleverd. Dus ik moest alvast mijn onderwerp vertellen. Mnou ik begon met een berichtje dat ik op facebook had geplaatst en wat het was. Op een gegeven moment begon de lerares een klein beetje te gebielen en glimlachte en vroeg aan me: "Maar wat is je punt?"..... Toen legde ik uit waar mijn 'punt' dus betrekking op had en gaf direct het antwoord. Toen begon ik er me er van bewust te worden dat ik de laatste paar weken niet meer direct antwoord kan geven, maar dat ik een langer antwoord geef dan normaal. Als je begrijpt wat ik bedoel....
Trouwens, mn vriend heeft een half uur geleden mij terug gebeld. Wat denk je? Hij wilde een keer de couchpatato uithangen en gamen, omdat hij morgen weer moet beginnen met werken na een lange vakantie. Dus heeft ie zn telefoon op stil gezet en op zn slaapkamer gelaten..... Fijn, zo'n gamefanaat...
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Mijn huis is een bende en toen ik de voordeur open deed rook ik bitterballen. Voor morgen heb ik dus al plannen..
Arme ananas.. ik heb net bitterballen gegeten.. Lekker hoor.Als er een meeting komtbij de meeting zorgen we ook voor bitterballen
Qiara: afhaker..PARDON??
Gast- Gast
Haha.. oja.. ik ben de afhaker..
Maar ik had die afspraak van vandaag pas donderdag gemaakt . Voor die tijd voelde ik me niet uitgenodigd
Maar ik had die afspraak van vandaag pas donderdag gemaakt . Voor die tijd voelde ik me niet uitgenodigd
Gast- Gast
Hmmm, wanneer kan ik bitterballen eten
Op de volgende meeting!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=2942
Op de volgende meeting!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=2942
Qiara- Ratel